مهمترین خبرها با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به‌طور خودکار از بین هزاران خبر استخراج شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

مهمترین اخبار سیاسی در صدر رسانه ها


جمعه 28 اردیبهشت - 09:16
«خبرگزاری تسنیم» عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: پترشیمی ها با وجود اینکه گاز را با قیمت یارانه ای دریافت می کنند حاضر به پرداخت همین هزینه محدود هم نیستند.
جمعه 28 اردیبهشت - 09:15
«خبرگزاری تسنیم» چهارصد و چهل و چهارمین شماره هفته نامه خط حزب الله، با عنوان «کدام مجلس در رأس امور است؟» منتشر شد.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 11:40
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس این هفته 3 روز جلسه علنی داشتند که با تعطیلی شنبه ها و همچنین معافیت مالیاتی شرکت های دولتی موافقت کرده و پرونده هایی را نیز برای بررسی به قوه قضائیه ارسال کردند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:16
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز جهت تأمین نظر شورای نگهبان جداول لایحه بودجه 1403 را اصلاح عبارتی و یا محتوایی کردند و به تصویب رساندند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:54
«خبرگزاری تسنیم» وزیر کار گفت: نرخ بیکاری در 7 استان زیر 7 درصد است و دولت در کاهش نرخ بیکاری رکورد تاریخی ثبت کرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:02
«خبرگزاری تسنیم» وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: بنا به مصوبه هیئت دولت ارز حاصل از صادرات فعالان صنایع دستی در اختیار خودشان قرار می گیرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:55
«خبرگزاری تسنیم» آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اتمام رسیدگی به طرح الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح از تخلفات مختلف در حیطه اموال غیرمنقول جلوگیری و آثار و برکات آن در کشور مشاهده شود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:42
«خبرگزاری تسنیم» وزیر اقتصاد از تصویب اصلاح آیین نامه رفع تعهدات ارزی صادر کنندگان خبر داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:27
«خبرگزاری تسنیم» محمدباقر قالیباف در جلسات علنی هفته جاری مجلس به علت بیماری غایب بود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:14
«خبرگزاری تسنیم» با پیگیری و ورود دیوان محاسبات کشور به موضوع مددجویان جامانده سازمان بهزیستی از دریافت مستمری، مستمری فروردین ماه این مددجویان پرداخت می شود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:01
«خبرگزاری تسنیم» منوچهر متکی، علاءالدین بروجردی، ابوالفضل ظهره وند و حسن قشقاوی اصلی ترین گزینه ها برای ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس دوازدهم هستند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:08
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تنها دو مساله با آژانس بین المللی انرژی اتمی باقی مانده که معاونان طرفین روی آن در حال گفتگو و تعامل هستند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:51
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با شناور شدن تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها موافقت کردند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:39
«خبرگزاری تسنیم» رئیس هیأت مدیره انجمن علمی حقوق عمومی اسلامی ایران افکار عمومی را عامل مهمی در دفاع از مردم مظلوم غزه دانست و گفت: نباید بگذاریم خیزشی که اتفاق افتاده و این تحولی که در افکار عمومی رخ داده خاموش شود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:23
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر شورای نگهبان طی 10 روز آینده مصوبه مجلس مبنی بر افزایش تعطیلات هفته ها را تایید و رئیس مجلس ابلاغ کند تعطیلی شنبه ها از اواخر خرداد امسال باید اجرایی شود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:29
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان ماموریت های دوازده گانه بسیج مستضعفین، رسالت بسیج اساتید را تعمیق و گسترش ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و صیانت از آن در نهاد علم و در سطح ملی و بین المللی دانست.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 08:56
«خبرگزاری تسنیم» رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره سیاست های ارزی بانک مرکزی در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:02
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس آخرین وضعیت بررسی کاهش ساعت کاری کارکنان دستگاه های اجرایی در هفته و افزایش تعطیلات پایان هفته را تشریح کرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 06:57
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب نفیاً و اثباتاً هیچ نظری درباره تعطیلی شنبه ها نداده اند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 06:49
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امکانات محدودی که رزمندگان غزه با آن رژیم صهیونیستی و آمریکا را به ذلت کشاندند، تولید خودشان در این سرزمین محاصره شده است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 05:49
«خبرگزاری تسنیم» چرا کسی که پای بندی به مستندنگاری و مستندگویی را در آثار عدیده خود در معرض قضاوت قرار داده است از این جهت در گزارش روزنامه هم میهن محک نمی خورد!
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 04:51
«خبرگزاری تسنیم» منیر شفیق درباره اقدامات ایران در قضیه طوفان الاقصی گفت: نه تنها مردم فلسطین بلکه کشورها جهان عرب از حمله ایران خوشحال شدند. ایران به درستی پاسخ داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 04:15
«خبرگزاری تسنیم» معاون اول رئیس جمهور به وزارت صمت دستور داد تا سامانه های متعدد حوزه تجارت ساماندهی شود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 02:46
«خبرگزاری تسنیم» رئیس نوزدهمین کنفرانس مهندسی صنایع با تأکید بر ضرورت سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت های مرتبط با هوش مصنوعی گفت: بازار این فناوری تا سال 2030 در جهان به بیش از یک تریلیون دلار می رسد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 01:49
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور ضمن دستور به وزارت اقتصاد، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی برای رفع موانع تامین مالی مورد نیاز بخش تولید، از وزارت راه و شهرسازی و شهرداری ها خواست نسبت به تسریع در ارائه مشوق های مسکن سازی در بافت های فرسوده اقدام کنند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 01:45
«خبرگزاری تسنیم» شرکت فولاد مبارکه در فراخوانی از دانشگاهیان در دوره های ارشد و دکتری دعوت کرد تا نسبت به انجام پروژه های تحقیقاتی این شرکت اقدام کنند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 01:05
«خبرگزاری تسنیم» وزیر راه گفت: قرارداد بهره برداری و تجهیز و توسعه بندر شهید بهشتی چابهار با یک شرکت هندی منعقد شد و نخست وزیر این کشور آن را پیگیری می کرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 01:04
«خبرگزاری تسنیم» جنایات اشغالگران در غزه علیه بی گناهان مظلوم پس از گذشت 220 روز از 7 اکتبر 2023/ 15 مهر 1402، بر خلاف تصور غرب عادی نشده و مسلمانان و آزادگان سایر ادیان در واکنش به این جنایات متحد شده اند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 01:05
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی دولت عنوان کرد: پیش بینی می شود مجموع اموالی که در خصوص این پرونده شناسایی شده، جبران حقوق و منابع مالی از دست رفته را داشته باشد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 12:47
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده بدون مرز-3| معاون سابق عملیات یگان امام علی(ع) با بیان اینکه زیرساخت های آموزش حزب الله لبنان مرهون تلاش های شهید حاج رحیمی است، گفت: داعشی ها به پشت دروازه های بغداد رسیده بودند، طرح 20 روزه آموزشی تهیه کردیم و برای آموزش آماده شدی...
سه شنبه 25 اردیبهشت - 12:30
«خبرگزاری تسنیم» عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز لایحه اصلاح قانون بکارگیری سلاح توسط مأمورین نیروهای مسلح در موارد ضروری را اعلام وصول کرد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 12:04
«خبرگزاری تسنیم» اخبار رسیده به خبرنگار تسنیم حاکیست به تعداد زیادی از منتخبین مجلس دوازدهم با ریاست محمدباقر قالیباف در مجلس آتی موافق هستند.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 11:11
«خبرگزاری تسنیم» معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه گفت: دشمنی ما با رژیم صهیونیستی تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی پا برجاست. ما خود را برای هر شرایطی آماده کرده ایم. امروز حتی اگر آمریکایی ها بخواهند با صهیونیست ها وارد گود شوند، ما توان مبارزه با آنها را دا...
سه شنبه 25 اردیبهشت - 11:14
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان در جلسه علنی امروز بر مصوبه قبلی خود مبنی بر انعقاد قرارداد مستقیم بی واسطه موقت یکساله بر اساس مقررات قانون کار با کارکنان شرکت هایی که به صورت غیرمستقیم و تمام وقت در دستگاه های مربوطه مشغول به کار بوده، اصرار کردند.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 11:19
«خبرگزاری تسنیم» دانشگاه علامه طباطبائی و هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با هدف ایجاد زمینه های همکاری و استفاده از توانایی های علمی و اجرایی دو طرف تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 10:34
«خبرگزاری تسنیم» با موافقت نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی به قوه قضائیه ارسال شد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 10:52
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با سیاستگذاری های دولت در اقتصاد کلان، شاهدیم که پایان سال 1402 نرخ رشد نقدینگی به 24.3 درصد کاهش یافت و از وضعیت بحرانی بالای 40 درصد که ابتدای دولت با آن مواجه بودیم عبور کردیم.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 10:48
«خبرگزاری تسنیم» هیئتی از دانشگاه سن پترزبورگ روسیه با حضور در دانشگاه صنعتی شریف ضمن گفتگو با مسئولین این دانشگاه بر بهبود و ارتقای تعاملات علمی، پژوهشی و فناوری این دو دانشگاه تاکید کردند.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 09:59
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس با ارجاع موضوع تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و شرکت های زیر مجموعه آن از سال 1392 الی 1399 به قوه قضائیه موافقت کردند.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 09:39
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با ارجاع گزارش کمیسیون انرژی درباره اجرای ناقص تکالیف قانونی مربوط به جمع آوری گازهای مشعل به قوه قضائیه موافقت کردند.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 09:00
«خبرگزاری تسنیم» رسیدگی به گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در مورد طرح ﺗﻔﮑﯿﮏ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺳﯿﺴﺘﺎﻥ و بلوﭼﺴﺘﺎﻥ به 4 استان در دستور کار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 08:34
«خبرگزاری تسنیم» نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: نتیجه اقدامات مهم مجلس یازدهم در راستای اصلاح نظام مالیاتی این شد که میزان درآمد دولت برای اولین بار در بودجه 1401 به صورت 100 درصدی محقق شد و به این وسیله گامی بلند برای جلوگیری از فرار مالیاتی برداشته شد. ...
سه شنبه 25 اردیبهشت - 08:39
«خبرگزاری تسنیم» هیات عالی نظارت با بررسی اصلاحات مجلس در خصوص تبصره 2 ماده 2 طرح شفافیت قوای سه گانه، آن را مغایر سیاست های کلی نظام تشخیص نداد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 08:23
«خبرگزاری تسنیم» دانشگاه صنعتی امیرکبیر قصد دارد تا در زمینه توسعه میادین نفتی سپهر و جفیر، دو آزمایشگاه تخصصی را در قالب انعقاد موافقت نامه ای ایجاد کند.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 04:25
«خبرگزاری تسنیم» مهدیه شادمانی استاد دانشگاه و کارشناس سیاسی گفت: سرمایه گذاری نهاد های علمی آمریکایی در دپارتمان های علمی اسرائیل، در میدان نظامی بی تاثیر نبوده و موجب افزایش اجتماعات ضد صهیونیستی شده است.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 02:43
«خبرگزاری تسنیم» رئیس تحقیق و تفحص مجلس از شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) جزئیات تفحص از این شرکت را تشریح کرد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 02:45
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور در ماه های گذشته دستور داده بود که صف دریافت وام ازدواج به پایان برسد اما هم کانون شاهدیم که این صف هنوز وجود دارد. در این گزارش، با جزئیات این ماجرا آشنا می شوید.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 02:02
«خبرگزاری تسنیم» قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران جزئیات برگزاری سومین دوره کنگره شهدای دانشگاه آزاد را تشریح کرد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 02:00
«خبرگزاری تسنیم» رییس دانشگاه تهران جزییات بزرگداشت آیین سنت 1757 ساله آموزش عالی در کشور را تشریح کرد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 12:13
«خبرگزاری تسنیم» دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: مسأله شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بالا بردن سرعت کار و هماهنگی میان قوای سه گانه است.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 11:25
«خبرگزاری تسنیم» اولین دوره جایزه دانشمند جوان مصطفی (ص) در سال 2025 با منابع حاصل از وقف پروفسور امید فرخزاد، برگزیده دوره پنجم جایزه مصطفی (ص) برگزار می شود.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 11:40
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، تشکیل «فرماندهی ارشد پدافند غیرعامل نفتی» را گامی مهم در مسیر ارتقای پایداری زیرساختی عنوان کرد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 11:42
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل امور تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: بیش از 74 هزار متر مربع به فضای ورزشی دانشگاه ها در سال 1402 افزوده شد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 11:46
«خبرگزاری تسنیم» رییس سازمان دانشجویان از اعطای بورس فلسطین به دانشجویان فلسطینی و حامیان مردم فلسطین و غزه در سراسر دنیا خبر داد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 10:49
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سال گذشته ما در بودجه سنواتی، 630 همت برای هدفمندی گذاشتیم که بالای 700 همت هزینه شده و حدود 400 همت آن محقق شده است. یعنی بودجه ما با هزینه ها و درآمدها هیچ سنخیتی ندارد که خروجی این عدم تطابق کسری بودجه اس...
دوشنبه 24 اردیبهشت - 10:52
«خبرگزاری تسنیم» عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از تایید گزارش تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه در این کمیسیون و ارسال گزارش به جلسه علنی خبر داد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 10:30
«خبرگزاری تسنیم» عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: معافیت مالیاتی به نوعی حمایت چند جانبه از تولید کننده است. هرچند که مردمی کردن اقتصاد و هموار کردن مسیر رشد تولید و رشد اقتصاد فقط تولید نیست بلکه مسیر های زیاد دیگری هم وجود دارد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 10:27
«خبرگزاری تسنیم» رهبر معظم انقلاب از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 09:17
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور قانون تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) را ابلاغ کرد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 09:18
«خبرگزاری تسنیم» رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای هیئت علمی پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) فرمودند: معارف ائمه(ع) باید به زبان فنی و شیوه های درست به دنیا منعکس شود.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 04:34
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور «اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور» را ابلاغ کرد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 04:45
«خبرگزاری تسنیم» کمیسیون اصل نود اعلامیه های صادر شده توسط وزارت صمت در خصوص استثنا قائل شدن صنف طلا از ثبت اطلاعات را غیرقانونی تشخیص داد
دوشنبه 24 اردیبهشت - 04:48
«خبرگزاری تسنیم» قائم مقام وزیر فرهنگ جمهوری یمن گفت: ملت یمن قدردان عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران است لذا در شب اجرای عملیات، یمنی ها به خیابان آمدند و مراسم سنتی خوشحالی خود را اجرا کردند.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 05:03
«خبرگزاری تسنیم» عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه تصمیم گیری درباره ایراد شرع تعطیلی شنبه را به فقهای شورای نگهبان واگذار کنیم، گفت: 36 تشکل اقتصادی برای تعطیلی شنبه به مجلس نامه نوشته اند.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 03:33
«خبرگزاری تسنیم» رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: در زمینه قضایایی همچون مشروطیت، دفاع مقدس، «انقلاب اسلامی» و شخصیتی همچون امام(ره) یا کتاب مناسب وجود ندارد و یا کتاب «خواندنی» بسیار کم است که باید در این موضوعات تولید کتاب مناسب برای نسل جوان انجام گیرد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 03:30
«خبرگزاری تسنیم» عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که در جلسات این هفته مجلس ایرادات شورای نگهبان به جداول لایحه بودجه سال 1403 و لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور بررسی می شود.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 02:28
«خبرگزاری تسنیم» حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی از عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی کناره گیری کرد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 02:02
«خبرگزاری تسنیم» معاون اول رئیس جمهور گفت: باید با تکیه بر ظرفیت های مردمی و همچنین نهادهای حمایتی همانند کمیته امداد امام خمینی (ره) نرخ بیکاری در 6 استان که نرخ بیکاری بالایی دارند، به زیر 10 درصد برسد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 12:37
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز استفساریه بند 25 ماده 32 قانون انتخابات مجلس درباره اینکه اعضای هیأت مدیره و مدیران عامل شرکت های دولتی و وابسته 6 ماه پیش از ثبت نام در انتخابات باید از سمت خود استعفا دهند، را بررسی و با آن موافقت کردند. ...
یکشنبه 23 اردیبهشت - 11:42
«خبرگزاری تسنیم» با تصمیم رئیس جلسه علنی امروز مجلس، طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی برای بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 10:41
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور در حکمی سردار محمدرضا حسنی آهنگر را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 10:44
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با تصویب کلیات طرح یک فوریتی اصلاح برخی احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت های اقتصادی موافقت کردند.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 09:04
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس لایحه موافقتنامه تاسیس و چهارچوب فعالیت مراکز فرهنگی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه را جهت تامین نظر شورای نگهبان، اصلاح کردند.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 08:26
«خبرگزاری تسنیم» رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: دانشگاه صنایع و معادن متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت با همه متعلقات و کارکنان به دانشگاه خواجه نصیرِالدین طوسی ملحق شد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 08:39
«خبرگزاری تسنیم» مصوبه هیات وزیران درخصوص اصلاح تصویب نامه موضوع تعیین ضریب حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، قضات و ... ابلاغ شد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 09:06
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور از ناظران و مجریان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به ویژه در برگزاری تجربه موفق انتخابات الکترونیکی تشکر و قدردانی کرد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 09:06
«خبرگزاری تسنیم» استاندار سابق مازندران به معاونت پارلمانی ریاست جمهوری می رود.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 06:13
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس جزئیات جلسه اعضای این کمیسیون درباره بررسی طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت را تشریح و از اصرار اعضا بر مصوبه قبلی خود درباره این طرح خبر داد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 05:34
«خبرگزاری تسنیم» قائم مقام معاونت فرهنگی وزارت علوم در جمع دانشجویان دختر و فعالان فرهنگی گفت: دانشجویان و اساتید سفیران مبانی انقلاب اسلامی در دانشگاه ها هستند.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 05:34
«خبرگزاری تسنیم» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نمایشگاه تجهیزات پزشکی و هوایی در این دانشگاه برپا شده است.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 05:35
«خبرگزاری تسنیم» معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: شرکت کنندگان در مسابقات ملی مناظره دانشجویی مورد بازخواست هیچ مرجعی قرار نمی گیرند.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 03:48
«خبرگزاری تسنیم» خضریان با اشاره به برخی اعتراضات در بازار طلا گفت: مهم ترین مسأله طلافروشان با ثبت میزان موجودی طلا و کد ملی خریداران در هنگام فروش است و هرگونه عقب نشینی دولت از اجرای این قانون اعمال نظارت بر این صنف را غیرممکن می کند.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 01:34
«خبرگزاری تسنیم» «فرمانده بدون مرز»-1|معاون عملیات نیروی قدس سپاه گفت: برخی اوقات ممکن بود علاوه بر ماموریت های آموزشی و عملیاتی، شهید حاج رحیمی تیم هایی را برای آموزش نیروهای مقاومت به خارج از کشور بفرستد و همزمان میزبان نیروهایی از ملیت های مختلف برای آمو...
یکشنبه 23 اردیبهشت - 01:46
«خبرگزاری تسنیم» نماینده قائنات در مجلس در تذکر شفاهی خود خطاب به مسئولان دولتی عنوان کرد که بانک ها به تعهدات خود در پرداخت وام عمل نمی کنند.
شنبه 22 اردیبهشت - 12:16
«خبرگزاری تسنیم» لیست غیررسمی تجمیعی از 90 درصد صندوق های حوزه انتخابیه تهران را در این گزارش می خوانید.
شنبه 22 اردیبهشت - 12:20
«خبرگزاری تسنیم» اعضای هیئت علمی، کادر آموزشی و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تا 29 اردیبهشت برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب فرصت دارند.
شنبه 22 اردیبهشت - 12:20
«خبرگزاری تسنیم» رییس سازمان امور دانشجویان گفت: درصد بالایی از دانشجویان بین الملل از سوی موسسات جذب معرفی و کار انتقال شان صورت می گیرد و در این راستا به 150 موسسه در یکسال اخیر مجوز فعالیت دادیم.
شنبه 22 اردیبهشت - 12:23
«خبرگزاری تسنیم» رئیس نهاد رهبری گفت: بر اساس یک نظرسنجی، نسل زیر 25 سال معتقد به ضرورت توقف جنگ بودند و جمع بندی این نظرسنجی نشان داد که نسل جوان آمریکایی، همان حرفی را می زند که حماس می گوید و آن هم نابودی اسرائیل است.
شنبه 22 اردیبهشت - 12:27
«خبرگزاری تسنیم» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اگر می خواهیم نسل پاسخگو تربیت کنیم و تحویل دهیم، خودمان به عنوان استاد نیز باید درخصوص تدریس، امتحان و نمراتی که به دانشجویان می دهیم، پاسخگو باشیم.
شنبه 22 اردیبهشت - 12:42
«خبرگزاری تسنیم» عضو کمیسیون برنامه و بودجه از تدوین طرح دوفوریتی برای اصلاح ماده 182 آیین نامه داخلی مجلس درباره بررسی لایحه بودجه سالیانه و بازگشت به شیوه قبلی خبر داد.
شنبه 22 اردیبهشت - 10:41
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور نویسندگان، هنرمندان و اهالی فرهنگ را به توجه بیشتر به مسائل فراملی به ویژه موضوع فلسطین و غزه فرا خواند.
شنبه 22 اردیبهشت - 10:48
«خبرگزاری تسنیم» با اعلام نتایج نهایی انتخابات مجلس دوازدهم، منتخبان جدید مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.
شنبه 22 اردیبهشت - 11:51
«خبرگزاری تسنیم» برنامه های هفته خوابگاه های دانشجویی در نامه ای از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به دانشگاه ها اعلام شد.
شنبه 22 اردیبهشت - 09:42
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور صبح امروز از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کرد.
شنبه 22 اردیبهشت - 06:01
«خبرگزاری تسنیم» با اعلام اسامی 45 منتخب باقی مانده انتخابات مجلس، تکلیف 290 کرسی بهارستان برای دوره دوازدهم مشخص شد. بر همین اساس در این گزارش به بررسی ترکیب سیاسی مجلس شورای اسلامی در چهار سال آینده پرداختیم.
شنبه 22 اردیبهشت - 04:04
«خبرگزاری تسنیم» نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس درباره اقدامات پارلمان برای ساماندهی عملکرد بانک ها، گفت: در برنامه هفتم، بانک ها، موظف به ثبت تمام املاک، دارایی ها و سهام خود شده و باید ظرف 3 سال از شروع برنامه هفتم، اموال مازاد خود را واگذار کنند.
شنبه 22 اردیبهشت - 04:45
«خبرگزاری تسنیم» دوره بین المللی مشترک ایران و روسیه با عنوان "کارآفرینی و مهارت های آینده" با هدف توسعه پایدار و تجاری سازی ایده ها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.
شنبه 22 اردیبهشت - 04:55
«خبرگزاری تسنیم» رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در این دوران با جنگ شناختی هم مواجه هستیم. ابزار جنگ شناختی رسانه است و مهمات آن محتوا است و گروه های جهادی در این زمینه به صورت هوشمندانه فعالیت می کنند.
شنبه 22 اردیبهشت - 03:13
«خبرگزاری تسنیم» عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: علیرغم گذشت چند سال از تصویب قانون حمایت از حقوق معلولان این قانون به درستی اجرا نشده که لازم است دولت منابع جهت اجرای آن را تامین کند که در غیر این صورت مجلس از بعد نظارتی به موضوع ورود می کند.
شنبه 22 اردیبهشت - 03:10
«خبرگزاری تسنیم» معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت تلاش دارد نیازهای جمعیت هلال احمر را تأمین کند چرا که هلال احمر در حوادث و شرایطی به کمک مردم می آید که تقریباً جایگزینی برای آن وجود ندارد.
 
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است