مهمترین خبرها با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به‌طور خودکار از بین هزاران خبر استخراج شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

مهمترین اخبار اجتماعی در صدر رسانه ها


شنبه 29 اردیبهشت - 11:40
«خبرگزاری تسنیم» معاون دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت با بیان این که 32 درصد ایرانی ها به فشار خون بالا مبتلا هستند، گفت: عامل اصلی ابتلا به سکته های قلبی و مغزی افزایش فشار خون است.
شنبه 29 اردیبهشت - 11:11
«خبرگزاری تسنیم» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت روز ملی جمعیت پیامی صادر و تأکید کرد: امروز پدیده کهنسالی جمعیت در دنیا تبدیل به بحرانی روزافزون در مسیر توسعه کشورها شده است، جوانی جمعیت می تواند تبدیل به شاخص توسعه کشورها شود.
شنبه 29 اردیبهشت - 11:08
«خبرگزاری تسنیم» رئیس شورای شهر تهران درباره توسعه فضای سبز و کاشت درخت در تهران گفت: هیچ تفکری مبنی بر قطع درختان در پایتخت وجود ندارد و این موضوع در مخیلات نمی گنجد و همه تلاش مجموعه شهرداری تهران افزایش توسعه فضای سبز در پایتخت است.
شنبه 29 اردیبهشت - 10:52
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از برنامه ریزی جهت توزیع آسفالت در سطح معابر و مناطق شهر تهران خبر داد و گفت: هم اکنون 20 تیم از سازمان مهندسی در حال توزیع آسفالت در بزرگراه های پایتخت هستند.
شنبه 29 اردیبهشت - 10:48
«خبرگزاری تسنیم» روابط عمومی سازمان غذا و دارو، داروی دیسپورت500 را تقلبی اعلام کرد و از مردم خواست درصورت مشاهده فرآورده تقلبی مذکور، موضوع را به معاونت های غذا و داروی سراسر کشور اطلاع دهند.
شنبه 29 اردیبهشت - 10:07
«خبرگزاری تسنیم» همزمان با یکصدوبیست ودومین پویش امید و افتخار، آیین افتتاح پروژه های دسترسی جنوب به غرب تقاطع بزرگراه شهید چمران با بزرگراه شهید همت و زیرگذر تقاطع بزرگراه های شهید نواب ـ شهید تندگویان به بهره برداری رسید.
شنبه 29 اردیبهشت - 10:05
«خبرگزاری تسنیم» معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق مصوبه مجلس، آموزش و پرورش استان ها می توانند زمان آغاز سال تحصیلی را تغییر دهند.
شنبه 29 اردیبهشت - 09:00
«خبرگزاری تسنیم» یک استارتاپ فضایی در حال توسعه انبارهای فضایی مبتنی بر کپسول های قابل استفاده مجدد است که می تواند تحول بزرگی در لجستیک نظامی ایجاد کند. این کپسول ها قادر به ذخیره سازی محموله در مدار زمین و تحویل سریع آن به هر نقطه از جهان در عرض یک ساعت ه...
شنبه 29 اردیبهشت - 08:41
«خبرگزاری تسنیم» متخصصان کشور موفق شدند با به کارگیری فناوری هایی در پمپ قلبی ـ ریوی؛ قلب، ریه و قرنیه فرد فوت شده بر اثر آمبولی ریه را به 3 بیمار نیازمند اهدای عضو، پیوند کنند.
شنبه 29 اردیبهشت - 08:35
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: اتباع افغانستانی به عنوان معلم در مدارس کشورمان جذب نشده اند و نخواهند شد.
جمعه 28 اردیبهشت - 09:52
«خبرگزاری تسنیم» معلمان جهادگر این روزها راوی اخبار امیدبخش برای دانش آموزان هستند؛ در این گزارش روایت هایی از معلمانی جهادگر داریم که مدرسه روستایی را بعد از 6 سال تعطیلی راه اندازی کردند یا معلمی که برای یافتن دانش آموزان نیازمند در سوپرمارکت ها آگهی می د...
جمعه 28 اردیبهشت - 09:34
«خبرگزاری تسنیم» عضو شورای شهر تهران با اشاره به قرارداد شهرداری تهران با چین گفت: حرکت به سمت برقی سازی حمل و نقل عمومی، بخش قابل توجهی از آلودگی هوای تهران را کاهش می دهد لذا باید برای به سرانجام رسیدن این قرارداد کمک کنیم.
جمعه 28 اردیبهشت - 09:27
«خبرگزاری تسنیم» معاون وزارت آموزش و پرورش مواردی را که در امتحانات نهایی جزو تخلفات و تقلب محسوب می شوند، توضیح داد.
جمعه 28 اردیبهشت - 02:21
«خبرگزاری تسنیم» مراسم اختتامیه بزرگترین رویداد تولید و انتشار محتوای رسانه ای کشور با رویکرد امیدآفرینی و تولید و انتشار خبر خوش و خوب با عنوان «جام رسانه امید» برگزار می شود
جمعه 28 اردیبهشت - 02:00
«خبرگزاری تسنیم» متاسفانه با وجود انتقادات بسیار نسبت به روند توزیع کارت امتحانات نهایی، آموزش و پرورش صرفاً به صدور 2 اطلاعیه و تغییر زمان دریافت کارت امتحانات بسنده کرده و مسئولان این وزارتخانه درباره چرایی اخلال در سامانه و رفع نگرانی دانش آموزان اقدامی ...
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 12:10
«خبرگزاری تسنیم» بی بی سی فارسی تلاش زیادی کرده تا در گفت وگو با یاسین رامین و همسرش مهناز افشار، این مجرم محکوم به حبس در پرونده اختلاس از جمعیت هلال احمر را در افکار عمومی تبرئه کند؛ بر این اساس 24 صفحه از جزئیات اقدامات مجرمانه یاسین رامین توسط تسنیم منت...
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 10:04
«خبرگزاری تسنیم» پلیس در مورد پوشاندن یک زن با پتو در طرح نور توضیحاتی ارائه کرد.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 09:50
«خبرگزاری تسنیم» بوتولیسم یک بیماری خطرناک است که توسط نوعی باکتری ایجاد می شود؛ این باکتری می تواند از طریق برخی مواد غذایی منتقل شود؛ علیرغم راهکارهای ساده ای که برای پیشگیری از این بیماری وجود دارد سال گذشته 227 نفر در کشور به بوتولیسم مبتلا شده اند.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 04:00
«خبرگزاری تسنیم» معاون فنی سازمان انتقال خون ایران با اشاره به سلامتی و ایمنی خون های اهدایی در کشور گفت: به دلیل سالمندی جمعیت، اهدای خون در گروه های سنی بالای 40 سال، روند افزایشی دارد.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 03:33
«خبرگزاری تسنیم» هفته روابط عمومی و ارتباطات بهانه ای است که هر سال به مسئولین یادآوری می کند که بخشی از ظهور و بروز عملکرد آنها و مجموعه تحت مدیریت شان مرهون تلاش کسانی است که مجاهدانه و ایثارگرانه در روابط عمومی مشغول فعالیت هستند.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 03:29
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران از تولید 70 درصد تجهیزات انتقال خون در کشور خبر داد و گفت: میزان تولید پلاسما از 180 هزار لیتر در سال گذشته به 300 هزار لیتر در سال جاری رسیده است.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 01:20
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران با اشاره به اینکه 31 اردیبهشت آخرین فرصت سنجش سلامت کلاس اولی ها است، گفت:تأخیر در سنجش سلامت دانش آموزان باعث دیر رسیدن کتاب های درسی به دست دانش آموزان در روز اول مهر می شود.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 01:00
«خبرگزاری تسنیم» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در خصوص فرآیند ایمن سازی ساختمان های ناایمن بنیاد درباره روند ایمن سازی ساختمان های ناایمن متعلق به بنیاد گفت: شهرداری تهران هر کدام از ساختمان های بنیاد را اعلام کند ما نیز اقدام به ایمن سازی می کنیم.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:55
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مراکز درمانی مدینه منوره جمعیت هلال احمر از راه اندازی 3 درمانگاه جمعیت هلال احمر در مدینه برای خدمات دهی به زائران حج 1403 خبر داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:54
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس راهنمایی رانندگی فراجا با بیان اینکه متاسفانه هنوز "استحکام بدنه خودرو جزو استانداردهای اجباری نیست" گفت: تنها راه اثبات این موضوع که آیا ورقه استفاده شده در بدنه خودروها ایمنی لازم و کافی را دارند یا نه، راه اندازی مرکز آزمون تصا...
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:35
«خبرگزاری تسنیم» خانواده شهدای حادثه تروریستی خاش ـ زاهدان از دولت جنایتکار آمریکا به دلیل حمایت از گروهک تروریستی جیش الظلم شکایت می کنند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:38
«خبرگزاری تسنیم» معاون اقتصادی دادستان کل کشور گفت: وراث متوفیان دارنده سهام عدالت که ثبت نامی از این بابت تا به حال نداشته اند می توانند از طریق آدرس csdiran.ir (شرکت سپرده گذاری مرکزی) از نحوه ثبت نام مطلع شوند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:36
«خبرگزاری تسنیم» مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد که قطعی برق روشنایی عادی در ایستگاه میرزای شیرازی که دقایقی باعث تاریکی نسبی بخش سالن فروش بلیت شده بود، برطرف شد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:04
«خبرگزاری تسنیم» گاهی خانواده در شرایطی است که توقع فرزنددار شدن را ندارد و فکر می کند نمی تواند آن را بپذیرد. در این شرایط، برخی از زوجین ممکن است به از بین بردن فرزند خود فکر کنند اما سقط جنین عوارض شدید و مرگباری دارد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:14
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: برخی سؤالات مفهومی هستند و درصد سؤالات دشوار در امتحانات نهایی در پایه دوازدهم تا سقف 20 درصد و برای پایه های دهم و یازدهم کاهش می یابد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:16
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی قوه قضاییه گفت: روزانه 30 هزار نفر از کارشناسان و وکلا وارد سامانه های عدلیه می شوند و بیش از 240 هزار درخواست های خود را پیگیری می کنند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:34
«خبرگزاری تسنیم» معاون وزارت آموزش و پرورش از برخورد با 2800 دانش آموز متخلف در زمان برگزاری امتحانات نهایی سال گذشته خبر داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:07
«خبرگزاری تسنیم» با گشت و گذاری در داروخانه های سطح شهر و برخی پلتفرم های مجازی با تخفیف های عجیب و ویژه مکمل ها و مولتی ویتامین ها مواجه می شویم که بررسی علل آن، حقایق پنهانی از وضعیت نابسامان تولید و توزیع مکمل در کشور را برملا می کند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:17
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 70 دستگاه لوازم خانگی قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 7 میلیارد تومان برآورد کرده اند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:56
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش از امنیت کامل امتحانات نهایی 1403 با قرنطینه طراحان سؤال خبر داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:27
«خبرگزاری تسنیم» زائران حج تمتع می توانند با ورود به پیام رسان «بله» در تلفن همراه خود، اقدامات اولیه برای دریافت ارز را با سرعت بیشتری نسبت به دریافت ارز به صورت حضوری انجام دهند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:25
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از آتش سوزی در یک انبار کالا در خیابان شهید رجایی خبر داد .
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:09
«خبرگزاری تسنیم» مستمری مددجویان بهزیستی و امداد در سنوات گذشته با تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه واریز می شد که بنابر مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال جاری پرداخت ها از طریق سازمان هدفمندی یارانه ها انجام می شود که در دوماه گذشته با تاخیر انجام شد...
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 08:40
«خبرگزاری تسنیم» 6 مرد جوانی که در ورودی پارک پرندگان دست به جنایت زده بودند، دستگیر شدند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 05:19
«خبرگزاری تسنیم» متخصص پوست و مو عوارض استفاده از دئودورانت های صابونی و اسپری های ضدتعریق برای کاهش تعریق در فصل تابستان را تشریح کرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 05:14
«خبرگزاری تسنیم» قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از افزایش تعامل بنیاد ملی نخبگان با شورای عالی ایرانیان خارج از کشور در راستای انتفاع از توان نخبگان ایرانی خبر داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 04:47
«خبرگزاری تسنیم» وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دانش آموزان، ساعت 22 امشب منتشر می شود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 03:55
«خبرگزاری تسنیم» با حضور شهردار تهران و معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، عملیات اجرایی پروژه خط 9 مترو تهران آغاز شد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 03:39
«خبرگزاری تسنیم» یک روانشناس گفت: بسیاری از افراد فقط به دنبال این هستند که خیلی زود حال روحی شان بهبود یابد به همین دلیل به سراغ روان شناسی زرد می روند و نتیجه درست و پایداری هم نمی گیرند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 03:15
«خبرگزاری تسنیم» شهردار تهران از ورود واگن های وارداتی چینی از بهمن ماه امسال به حوزه حمل و نقل پایتخت خبر داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 03:00
«خبرگزاری تسنیم» مسئول ستاد مدینه منوره با اشاره به اینکه مدت زمان حضور هر کاروان از زائران ایرانی در مدینه منوره پنج روز است ، گفت: در روزهای آینده حدود 12 هزار نفر از هموطنانمان در مدینه حضور خواهند یافت.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 02:32
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع آتش سوزی یک سوله کارگاهی در محله سیزده آبان خبر داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 02:42
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با بیان این که در حوزه سلامت از وابستگی مطلق به خودکفایی مطلق رسیده ایم، گفت: کشورهای پیشرفته دنیا به پزشکی و سیستم شبکه بهداشت ما غبطه می خورند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 02:30
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه های حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 شهرداری تهران از اجرای 10 هزار پارک حاشیه ای خبر داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 01:49
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: پیش بینی ما این است که تا پایان سال جاری 80 درصد حدنگاری اراضی کشاورزی انجام می شود و تا پایان 1404 حدنگاری اراضی کشاورزی را به اتمام می رسد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 12:52
«خبرگزاری تسنیم» در جریان جلسه امروز گزارش تفریغ بودجه سال 1401 مورد بررسی اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت که عدم حضور شهردار در این جلسه مورد نقد برخی از اعضای شورای شهر تهران بود.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 12:10
«خبرگزاری تسنیم» قوه قضائیه علی رغم صدور حکم محکومیت 3 سال حبس و جریمه نقدی هنوز درخواستی برای "صدور اعلان قرمز یاسین رامین" که در خارج از کشور به سر می برد به پلیس اینترپل ارسال نکرده است.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 11:39
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مصلی و نمایشگاه بین المللی محل مناسبی برای برگزاری نمایشگاه ها نیست.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 10:58
«خبرگزاری تسنیم» رئیس قرارگاه جهادی 2020 محله گفت: 874 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل با کد ملی شناسایی شده اند و در قرارگاه جهادی محله 2020 برای بازگرداندن آنها به مدرسه تلاش می شود.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 11:04
«خبرگزاری تسنیم» معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در طرح حمایتی صندوق از شرکت های دانش بنیان، تا 100 میلیارد تومان از طریق شبکه بانکی و با معرفی نامه صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات پرداخت می شود.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 10:37
«خبرگزاری تسنیم» در جلسه امروز شورای شهر تهران به موضوعات مختلفی از جمله سقوط یک کودک از پله برقی، بهره برداری از فاز اول آزادراه شهید شوشتری و ... پرداخته شد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 10:44
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مرکز مشارکت های مردمی و توسعه ظرفیت های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همزمان با دهه کرامت از آغاز مرحله دوم اعزام مددجویان زائراولی به مشهد مقدس خبر داد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 10:09
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از وقوع حادثه ای عجیب برای یک مرد میانسال در میدان آزادی خبر داد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 09:20
«خبرگزاری تسنیم» وزیر امنیت عمومی ویتنام گفت: پیشرفت های بسیار چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در حوزه های دفاعی، علمی و صنعتی با وجود تحریم ها را تحسین می کنم.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 08:47
«خبرگزاری تسنیم» اسدالله اسدی؛ دیپلمات آزاد شده ایرانی در نشست حقوق بشری ستاد حقوق بشر، بخشی از موارد نقض حقوق بشر که علیه این دیپلمات با وجود برخورداری از مصونیت دیپلماتیک طی پنج سال در زندان های آلمان و بلژیک بر او و خانواده وی روا داشته شده بود، را مطرح ...
سه شنبه 25 اردیبهشت - 06:13
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اجرای طرح بخشودگی و تسهیلگری در دریافت پروانه فعالیت برای دارندگان تاکسی های غیرفعال و فاقد مجوز فعالیت به مناسبت دهه کرامت خبر داد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 06:39
«خبرگزاری تسنیم» در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی از سوی برخی کاربران با موضوع "سرقت های مسلحانه سریالی از منازل شهروندان تهرانی" یک منبع آگاه از پیگیری ویژه مسئولان قضایی و انتظامی برای دستگیری متهمان این پرونده خبر داد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 05:27
«خبرگزاری تسنیم» رییس پژوهشکده زنان و خانواده جزییات برگزاری همایش بین المللی خانواده مقاوم را اعلام کرد و گفت: به لحاظ فرهنگی و اخلاقی در موقعیت تهدید هستیم اما هنر ما این است که در میدان تهدید، نسل خود را خوب بار بیاوریم.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 05:30
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از ثبت شاهنامه به زبان کُردی در فهرست آثار ناملموس کشور خبر داد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 04:52
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نحوه تقسیم بندی پارکینگ های 14گانه برای مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 04:56
«خبرگزاری تسنیم» به مناسبت هفته میراث فرهنگی، از "لواح هخامنشی" همزمان با روز جهانی موزه ها رونمایی خواهد شد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 04:37
«خبرگزاری تسنیم» مرد جوانی که کارگر نانوایی فانتزی بود به خاطر مزاحمت به قتل رسید.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 03:48
«خبرگزاری تسنیم» شکیبا محبی تبار، دبیر ستاد ملی جمعیت در نشست خبری دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت با بیان اینکه این رویداد شنبه هفته آینده 29 اردیبهشت ماه با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد، به تشریح اقدامات دولت سیزدهم در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت...
سه شنبه 25 اردیبهشت - 03:50
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت مسیر اقتصاد هنر گفت: شتاب دهی، هدایت و تسهیل گری گام جدی صندوق هنر در رونق و تقویت اقتصاد هنر است.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 02:32
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اداره وکالت تخصصی مرکز وکلای قوه قضاییه درباره هزینه های شروع به کار در حوزه وکالت گفت: در شهری همانند تهران حدود یک میلیارد تومان سرمایه اولیه لازم است بنابراین وکیل تازه کار مجبور است هزینه های گزافی را از مردم بگیرد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 01:57
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به پاسخگویی سامانه 190 به مردم درباره کمبودهای دارویی، گفت: مردم می توانند در مدت زمان کوتاهی داروی مورد نظر خود را در سامانه تیتک جستجو کنند.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 01:02
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهوری شش طرح توسعه ارتباطات روستایی، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، نسل پنجم تلفن همراه، توسعه ظرفیت شبکه انتقال، شبکه IP ملی و افزایش حضور نقاط شرکت ارتباطات زیرساخت را افتتاح کرد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 10:36
«خبرگزاری تسنیم» شرکت فایزر موافقت کرده است که بیش از 10000 پرونده را به اتهام پنهان کردن خطرات سرطان زایی داروی سوزش معده زانتاک، حل و فصل کند.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 10:37
«خبرگزاری تسنیم» جشن بزرگ امام رضایی ها در روز جمعه 28 اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 22 از میدان هفت تیر تا میدان ولی عصر(عج) برگزار می شود.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 10:57
«خبرگزاری تسنیم» نخستین کاروان های زائران ایرانی حج تمتع 1403 وارد مدینه شدند و با گل و گلاب مورد استقبال قرار گرفتند.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 10:01
«خبرگزاری تسنیم» دیوان عالی کشور با نقض رأی تبرئه یاسین رامین در خصوص پرونده اختلاس از هلال احمر، وی را به 3 سال حبس و جریمه 873.887 یورویی محکوم کرد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 10:03
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در نامه ای از رئیس سازمان حمایت خواست علت افزایش قیمت پژو پارس را تعیین تکلیف کند.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 09:21
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با اشاره به اینکه در سال 1403 امتحانات نهایی توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود، گفت: از سال های آینده برگزاری امتحانات نهایی با سازمان ملی سنجش است.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 08:03
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران آخرین اقدامات صورت گرفته درباره ساخت مسکن با مشارکت چینی ها را اعلام کرد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 07:39
«خبرگزاری تسنیم» نخستین کاروان های زائران ایرانی حج تمتع با بدرقه سرپرست حجاج ایرانی بامداد دوشنبه از طریق ترمینال «سلام» شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) عازم سرزمین وحی شدند.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 06:42
«خبرگزاری تسنیم» دبیرستاد توسعه حمل و نقل معاونت علمی گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان متولی امر فناوری در کشور در تلاش است تا با اتخاذ رویکردی حمایتی، در کنار نهادهای رگولاتوری و سازمان های بهره بردار قرار گیرد و زمینه ساز پیشرفت این صنعت را...
دوشنبه 24 اردیبهشت - 05:34
«خبرگزاری تسنیم» فضای مسجدالنبی(ص) و حرم امن نبوی و قبورائمه بقیع(ع) که همواره معنوی و ملکوتی است، این ایام شاهد حضور زائران از کشورهای مختلف است که به سرزمین وحی مشرف شده اند.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 04:55
«خبرگزاری تسنیم» جشن بزرگ ویژه روز دختر با عنوان «فردامون» روز دوشنبه (24 اردیبهشت ماه) با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مدیران شهری و بیش از 3هزار دانش آموز دختر در مجموعه شهید شیرودی برگزار شد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 05:09
«خبرگزاری تسنیم» رئیس هیئت مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی از تولید بیش از 70 درصد مواد اولیه دارویی در داخل کشور خبر داد و گفت: داروهای ایرانی از لحاظ اثربخشی با نمونه های خارجی برابری می کنند.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 03:53
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: 148 پرونده مجموعاً با 2 هزار نفر خواهان از اقشار مختلف مردم تشکیل شده که منجر به صدور 126 حکم علیه دولت آمریکا شده است.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 03:59
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری چهار نفر از افرادی خبر داد که سؤالات آزمون وکالت را فروخته و در اِزای آن مبالغ قابل توجهی را دریافت کرده بودند.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 03:30
«خبرگزاری تسنیم» معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: واقعیت این است که در حال حاضر در حوزه اجتماعی کانون های معتادین وجود ندارد، در زمینه کودکان کار نیز اقدامات بزرگی انجام شده است.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 02:19
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه میانگین کاری رزیدنت ها 300 تا 400 ساعت در ماه است؛ گفت: حقوق رزیدنت ها الان حدود 12 میلیون تومان است در حالی که حداقل حقوق دستیاران باید 20 تا 25 میلیون تومان باشد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 02:33
«خبرگزاری تسنیم» رئیس دادگستری استان هرمزگان گفت: پروژه انتقال فاضلاب بندرعباس تا اوایل 1404 نهایی می شود و شیر لوله فاضلابی که به خلیج فارس ریخته می شود، مسدود خواهد شد و آب فاضلاب در این لوله به صنایع غرب منتقل شود.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 02:13
«خبرگزاری تسنیم» رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه وقتی مبحثِ 92 هزار میلیارد تومان مطرح شد پرونده آن به قوه قضاییه ارجاع نشده بود، گفت: وقتی پرونده ارجاع شد و تحقیقات ابتدایی صورت گرفت، یقین حاصل شد که آن مبلغ و عدد مطروحه درست نیست.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 01:05
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس فتای تهران بزرگ مهمترین چالش های امنیتی شرکت های دانش بنیان را تشریح کرد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 01:09
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا گفت: جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت به علت شروع بارندگی شدید و احتمال سقوط سنگ و کاهش ایمنی تردد از ساعت 13:30 امروز تا اطلاع ثانوی مسدود می شود.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 12:35
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) درباره مطالعات آرامستان های جدید پایتخت، گفت: در این ارتباط لایحه ای به زودی به شورای شهر تهران ارسال می شود و 4 نقطه از پایتخت برای احداث آرامستان پیش بینی شده است.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 12:38
«خبرگزاری تسنیم» بنا بر مصوبه شورای شهر تهران، قیمت قبر رزروی برای خانواده هایی که دارای متوفی هستند از 3 میلیون و 900 هزار تومان در سال 1402 به 15 میلیون تومان در سال 1403 رسید.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 11:08
«خبرگزاری تسنیم» نایب رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با محرمانه بودن یا غیرمحرمانگی توافق شهرداری تهران با طرف چینی در حوزه حمل و نقل توضیح داد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 11:21
«خبرگزاری تسنیم» وزیر بهداشت با اشاره به آغاز تزریق دو واکسن روتاویروس و پنوموکوک در هفت استان کشور گفت: درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در تمام مراکز دولتی وابسته به وزارت بهداشت انجام می شود.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 11:40
«خبرگزاری تسنیم» معاون سازمان سنجش با اشاره به اعلام نتایج اولیه کنکور 1403 تا 15 خرداد گفت: هفته آینده انتخاب رشته کنکور فرهنگیان انجام می شود.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 11:45
«خبرگزاری تسنیم» رئیس دیوان عالی کشور درباره عملکرد دفاتر شعب دیوان عالی کشور گفت: عملکرد برخی دفاتر قابل تقدیر است اما در برخی موارد نقصان و ضعف هایی مشاهده می شود.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 09:53
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل سازمان پسماند با اشاره به اینکه تاکنون 80 گاراژ که اقدام به خرید و فروش زباله می کردند، پلمب شده اند، از کاهش آمار زباله گردی در پایتخت خبر داد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 10:20
«خبرگزاری تسنیم» سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: تشکیل سازمان ملی سنجش برای ارتقای کیفیت آموزش است.
 
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است