مهمترین خبرها با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به‌طور خودکار از بین هزاران خبر استخراج شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

مهمترین اخبار بین‌الملل در صدر رسانه ها


شنبه 29 اردیبهشت - 09:42
«خبرگزاری تسنیم» وزارت خارجه اسپانیا اعلام کرد در حمله بامیان سه تبعه این کشور کشته شدند، از سوی دیگر رسانه ها زخمی های حمله را نیز شهروندان نروژ، استرالیا و لیتوانی معرفی می کنند.
شنبه 29 اردیبهشت - 09:36
«خبرگزاری تسنیم» ترکیه به دنبال توسعه روابط خود با گرجستان است و دعوت رسمی ایراکلی کوباخیدزه از اردوغان برای سفر رسمی به تفلیس، نشان دهنده فصلی جدید در روابط این دو کشور دریای سیاه است.
شنبه 29 اردیبهشت - 08:57
«خبرگزاری تسنیم» سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که یک حادثه دریایی در نزدیکی سواحل یمن رخ داده است.
شنبه 29 اردیبهشت - 08:52
«خبرگزاری تسنیم» یکی از مسئولان ارشد حماس با اشاره به اینکه صهیونیست ها هرگز نمی توانند به روشی غیر از یک معامله جامع، اسرای خود را زنده تحویل بگیرند، تاکید کرد نباید به روایت اشغالگران اعتماد کرد و حرف آخر چیزی است که مقاومت می زند.
شنبه 29 اردیبهشت - 08:47
«خبرگزاری تسنیم» جنگ در غزه در حالی وارد دویست وبیست وپنجم روز خود شد که ارتش اشغالگر چندین نقطه درشهر رفح را آماج بمباران شدید قرار داد و در پی جنایت صهیونیست ها در ترور «إسلام خمایسة» یکی از فرماندهان گردان های جنین اعتصاب و عزامی عمومی در این شهر اعلام ش...
جمعه 28 اردیبهشت - 12:03
«خبرگزاری تسنیم» یک نماینده دولت فرانسه گفت بخش هایی از منطقه کالدونیای جدید از کنترل دولت خارج شده است.
جمعه 28 اردیبهشت - 11:56
«خبرگزاری تسنیم» یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز جمعه اعلام کرد که ارتش یمن عصر دیروز یک فروند پهپاد آمریکایی را در حالی که در حال انجام اقدامات خصمانه در حریم هوایی استان مأرب بود، سرنگون کرده است.
جمعه 28 اردیبهشت - 11:07
«خبرگزاری تسنیم» سفارت رژیم صهیونیستی در استکهلم پس از شنیده شدن صدای تیراندازی، توسط پلیس سوئد بسته شد.
جمعه 28 اردیبهشت - 11:04
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان پارلمان عراق پس از شکل گیری ائتلاف ها و آرایش های جدید سیاسی، مصمم هستند در نشست روز شنبه خود به بن بست و خلأ ریاست این نهاد قانونگذاری پایان دهند.
جمعه 28 اردیبهشت - 11:02
«خبرگزاری تسنیم» به گفته سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری آذربایجان مکان جدید سفارت این کشور در تهران مشخص شده است.
جمعه 28 اردیبهشت - 10:42
«خبرگزاری تسنیم» حماس در واکنش به اقدام آمریکا در افتتاح اسکله در سواحل غزه تاکید کرد که مقاومت با حضور هر نیروی نظامی خارجی در سرزمین فلسطین مخالف است.
جمعه 28 اردیبهشت - 10:41
«خبرگزاری تسنیم» حزب الله لبنان تصاویری از عملیات پهپادی به پایگاه «المطله» ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.
جمعه 28 اردیبهشت - 09:57
«خبرگزاری تسنیم» 13 وزیر خارجه کشورهای جهان، عمدتا غربی طی نامه ای به یسرائیل کاتس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نسبت به حمله به شهر رفح هشدار دادند.
جمعه 28 اردیبهشت - 09:22
«خبرگزاری تسنیم» منابع محلی در مرکز افغانستان اعلام کردند که بر اثر تیراندازی در ولایت بامیان چهار گردشگر خارجی احتمالا آمریکایی یا روسی کشته شده اند.
جمعه 28 اردیبهشت - 06:15
«خبرگزاری تسنیم» فیلم لحظه موفقیت نیروهای مسلح یمن در سرنگونی پهپاد گران قیمت و پیشرفته اشغالگران آمریکایی در آسمان یمن منتشر شد.
جمعه 28 اردیبهشت - 04:43
«خبرگزاری تسنیم» رسانه های افغانستان اعلام کردند در نتیجه درگیری میان نیروهای طالبان و نظامیان پاکستانی در شهرستان «دندپتان» پنج غیرنظامی افغان کشته شدند.
جمعه 28 اردیبهشت - 04:20
«خبرگزاری تسنیم» مجلس نمایندگان آمریکا طرحیرا تصویب کرد که در آن از جو بایدن خواسته شده تا تحت هیچ شرایطی ارسال سلاح برای اسرائیل را متوقف نکند.
جمعه 28 اردیبهشت - 02:19
«خبرگزاری تسنیم» برخی منابع خبری اعلام کردند کنسولگری افغانستان در استانبول ترکیه به طور رسمی به دیپلمات طالبان واگذار شده است.
جمعه 28 اردیبهشت - 01:44
«خبرگزاری تسنیم» منابع خبری یمنی از ره گیری و انهدام یک پهپاد آمریکایی از نوع «ام کیو 9 ریپر» در مرکز یمن خبر دادند.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 12:36
«خبرگزاری تسنیم» یک شبکه تحقیقی فهرستی از دارایی های صدها مقام کنونی و پیشین و نهادهای حکومتی کشورهای مختلف از جمله مقامات سابق افغانستان در دبی را منتشر کرده است.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 12:04
«خبرگزاری تسنیم» مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که با بیش از 60 راکت کاتیوشا 3پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 11:35
«خبرگزاری تسنیم» منابع خبری رژیم صهیونیستی تصاویری از لحظه زیر گرفتن 5 نظامی رژیم اسرئیل در حیفا واقع در شمال غرب فلسطین اشغالی منتشر کردند.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 11:10
«خبرگزاری تسنیم» منابع صهیونیستی از زیرگرفته شدن 5 نظامی رژیم صهیونیستی در مقابل یک پایگاه نظامی در حیفا و زخمی شدن آنها خبر دادند.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 10:58
«خبرگزاری تسنیم» محافل رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی درباره قدرت اطلاعاتی حزب الله اعلام کردند که افسران اسرائیلی بعد از سرنگونی بالن جاسوسی ارتش اسرائیل به دست حزب الله بسیار خشمگین هستند و معتقدند که اسرائیل بازدارندگی خود را در شمال به طور کامل از دست د...
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 10:52
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی وزارت خارجه ایران بند مربوط به جزایر سه گانه ایرانی در بیانیه نشست سران اتحادیه عرب را محکوم کرد.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 10:40
«خبرگزاری تسنیم» ادعای آمریکا درباره عدم تشویق اوکراین برای حمله به خاک روسیه، تلاش کی یف برای دستیابی به سامانه های دفاع هوایی بیشتر و مخالفت انگلیس با اعزام نیروی نظامی به اوکراین، از جمله مهمترین رویدادها درباره جنگ هستند. 
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 10:23
«خبرگزاری تسنیم» رئیس جمهور روسیه سوء قصد به جان نخست وزیر اسلواکی را جنایتی وحشتناک نامید که هیچ توجیهی ندارد و سخنگوی وزارت خارجه این کشور نیز یادآور شد: روبرت فیکو همیشه با شجاعت مواضع خو را در برابر سیاست غرب جمعی بیان می کند.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 10:15
«خبرگزاری تسنیم» وزیر صنعت و تجارت طالبان در حاشیه مجمع اقتصادی روسیه و جهان اسلام با رئیس جمهور تاتارستان دیدار و گفتگو کرد.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 09:53
«خبرگزاری تسنیم» دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با آقای مارکو جورویچ، انتصاب ایشان را به سمت وزیر امور خارجه صربستان تبریک گفت.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 09:33
«خبرگزاری تسنیم» رئیس فراکسیون حزب الله با تاکید بر اینکه نتانیاهو در رفح هم به هیچ چیز نمی رسد و صهیونیست ها در همه اهداف خود در غزه شکست خورده اند گفت: مقاومت تبدیل به یک تهدید موجودیتی علیه رژیم صهیونیستی شده و امروز نابودی این رژیم بسیار نزدیک است.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 09:33
«خبرگزاری تسنیم» کمیته های مقاومت فلسطین با قدردانی از همه آزادگان جهان برای حمایت از مردم غزه تاکید کردند که نبرد طوفان الاقصی پروژه صهیونیستی را ساقط کرد و نابودی رژیم فاشیستی صهیونیستی نزدیک تر از هر زمانی است.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 09:33
«خبرگزاری تسنیم» جنبش حماس، دولت آمریکا و بایدن را مسئول تشدید جنایات وحشیانه صهیونیست ها علیه غیرنظامیان بی دفاع فلسطینی در نوار غزه دانسته و تاکید کرد رژیم فاشیستی و اشغالگر اسرائیل بعد از درماندگی مقابل رزمندگان مقاومت، به قتل عام غیرنظامیان متوسل می شود...
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 06:03
«خبرگزاری تسنیم» وزارت دفاع حکومت طالبان با اعلام آغاز گسترده تخریب مزارع خشخاش در بدخشان، اعلام کرد تاکنون هزار هکتار زمین کشت خشخاش در این ولایت پاکسازی شده است.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 06:02
«خبرگزاری تسنیم» ارتش رژیم صهیونیستی از به هلاکت رسیدن 5 نظامی بر اثر شلیک گلوله تانک خودی خبر داد در حالی که رسانه های عبری زبان شب گذشته وقوع حادثه امنیتی سخت برای نیروهای یک لشکر در شمال را گزارش کرده بودند.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 05:24
«خبرگزاری تسنیم» آفریقای جنوبی که یک پرونده علیه رژیم صهیونیستی در دیوان لاهه باز کرده است، از این دادگاه خواست تا دستور صدور توقف تجاوز این رژیم به رفح را صادر کند
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 05:29
«خبرگزاری تسنیم» سفیر چین در کابل از معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان برای شرکت در مجمع ترانس هیمالیا دعوت کرد.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 05:11
«خبرگزاری تسنیم» رسانه های لبنانی از حملات شدید هوایی ارتش صهیونیستی به مناطق مختلف استان «البقاع» در شرق لبنان خبر دادند.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 04:03
«خبرگزاری تسنیم» یوآوگالانت وزیر جنگ رژیم اشغالگر اسرائیل در سخنانی گفت که این رژیم نباید هیچ نقشی در مدیریت غزه پس از جنگ داشته باشد.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 03:49
«خبرگزاری تسنیم» نظامیان اسرائیل بامداد امروز با یورش به چندین شهر کرانه باختری 3 فلسطینی را شهید و حداقل 6 فلسطینی دیگر را مجروح کردند.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 03:50
«خبرگزاری تسنیم» ارتش روسیه از جمعه گذشته توانسته 278 کیلومتر مربع از اوکراین را به تصرف خود درآورد.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 01:03
«خبرگزاری تسنیم» مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی با اشاره به وضعیت آشفته جبهه شمالی فلسطین اشغالی و موفقیت عملیات های حزب الله اعلام کردند که اسرائیل هیچ برنامه ای برای مقابله با خطرات در جبهه شمالی ندارد و برای سناریو گسترش جنگ در این منطقه آماده نیست.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:43
«خبرگزاری تسنیم» در شرایطی که لبنان قصد دارد سازوکار بازگرداندن آوارگان سوری به کشورشان را بعد از یک وقفه 3 ساله از سر بگیرد، غربی ها با یک طرح توطئه آمیز جدید به دنبال ناکام گذاشتن تلاش ها در مسیر حل بحران آوارگان در لبنان هستند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:14
«خبرگزاری تسنیم» وزارت دفاع طالبان اعلام کرد در پی سقوط یک فروند بالگرد ارتش در ولایت «غور» 1 نفر کشته و 12 تن زخمی شدند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:52
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با انتقاد تند از عملکرد نتانیاهو در جریان جنگ غزه گفت که انعقاد توافق تبادل اسرا و بازگرداندن اسرای اسرائیلی از غزه بسیار مهمتر از عملیات نظامی است که ارتش اسرائیل در رفح انجام می دهد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:55
«خبرگزاری تسنیم» نخست وزیر ارمنستان اعلام کرد که امیدوار است که از اتحادیه اروپا کمک نظامی دریافت کند و منتظر تصمیم اتحادیه اروپا برای گنجاندن ارمنستان در صندوق صلح اروپا است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:50
«خبرگزاری تسنیم» صدها نفر در پاریس، پایتخت فرانسه در حمایت از فلسطین تجمع کردند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:27
«خبرگزاری تسنیم» یک هیئت ارشد از حماس امروز در دیدار با دبیر کل حزب الله آخرین تحولات عرصه کل فلسطین و غزه را مورد بررسی قرار داده و بر وحدت موضع و ادامه تلاش ها جهت رسیدن به اهداف نبرد طوفان الاقصی و پیروزی در این نبرد تاکید کردند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:13
«خبرگزاری تسنیم» حزب الله طی هفته های گذشته با ورود به فاز پیشرفته ای از عملیات ها ضد اشغالگران، قدرت خود را در سطح اطلاعاتی نیز به رخ دشمن کشیده و معادله ای که سید حسن نصرالله با تاکید بر حمایت مداوم از غزه ترسیم کرد، محاسبات صهیونیست ها رادر همه جبهه ها ب...
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:10
«خبرگزاری تسنیم» وزیر امور خارجه هند در واکنش به اظهارات آمریکایی ها در خصوص انعقاد قرارداد 10 ساله بین ایران و هند بیان کرد که این توافق به نفع کل منطقه خواهد بود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:18
«خبرگزاری تسنیم» مردم مغرب با برپایی تظاهراتی در پایتخت این کشور با محکوم کردن جنگ ویرانگر ارتش صهیونیستی علیه فلسطینیان خواستار جلوگیری از تهاجم نظامیان صهیونیستی به رفح شدند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:56
«خبرگزاری تسنیم» جنبش حماس در بیانیه ای به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد اشغال فلسطین(موسوم به روز نکبت)، از امت اسلام و همه آزادگان جهان خواست با تمام وسایل و ابزارها برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به سرزمین و مردم و مقدسات فلسطین فشار کنند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:00
«خبرگزاری تسنیم» بر اثر برخورد اتوبوسی حامل کارگران مزرعه با یک کامیون در شمال فلوریدا دستکم 8 سرنشین اتوبوس کشته و 8 تن دیگر به شدت زخمی شدند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:03
«خبرگزاری تسنیم» هیئتی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس و جهاد اسلامی فلسطین با یکدیگر دیدار کردند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:43
«خبرگزاری تسنیم» یکی از تحلیلگران و سرتیپ های ذخیره ارتش اسرائیل هشدار داد که رفح می تواند برای همیشه حیثیت ارتش این رژیم را بر باد دهد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:48
«خبرگزاری تسنیم» محافظه کاران با رای اکثریت خود در مجلس سنای اسپانیا قانون بحث برانگیز عفو رهبران جدایی طلب که مد نظر پدرو سانچز، نخست وزیر این کشور است را رد کردند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:26
«خبرگزاری تسنیم» هیئت بانک مرکزی ایران در سفر به کابل با مقامات وزارت دارایی و وزارت اقتصاد هیئت حاکمه افغانستان دیدار و گفتگو کرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:06
«خبرگزاری تسنیم» آویگدور لیبرمن با هجمه تند علیه نتانیاهو و کابینه سیاسی وی و نیز کابینه جنگ اسرائیل تاکید کرد که حماس و یحیی السنوار در دل تونل ها جنگ را بسیار بهتر از نتانیاهو مدیریت می کنند و نتانیاهو موجب شده تا اسرائیل حمایت بین المللی خود را از دست بد...
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:12
«خبرگزاری تسنیم» در پی تشدید اعتراضات و ناآرامی ها علیه اصلاحات قانون اساسی مد نظر پاریس در گروه جزایر تحت تملک فرانسه در کالدونیای جدید، حداقل یک نفر کشته و ده ها نفر مجروح شده و خسارت مالی زیادی به بار آمده است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:51
«خبرگزاری تسنیم» وزیر دفاع اوکراین که به ترکیه رفته است، با وزرای دفاع و خارجه این کشور دیدار کرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:58
«خبرگزاری تسنیم» وزیر صنعت و تجارت حکومت طالبان در راس هیئت بلندپایه ای در پانزدهمین مجمع بین المللی اقتصاد روسیه و جهان اسلام شرکت کرده است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:14
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی وزارت خارجه قطر با تاکید بر لزوم ورود کمک های مستمر به غزه اعلام کرد که اگر اسرائیل دست از تجاوزگری بردارد می توان برای آتش بس به توافق رسید.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 08:52
«خبرگزاری تسنیم» ارتش رژیم اسرائیل از کشته شدن یک نظامی دیگر خود در نوار غزه خبر داد که با کشته شدن این نظامی، شمار تلفات ارتش اسرائیل به بیش از 600 تن رسید.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:00
«خبرگزاری تسنیم» یکی از رهبران ارشد حماس با تاکید بر پایبندی مقاومت به شروط خود اعلام کرد که بدون آتش بس جامع در نوار غزه انعقاد هر توافقی بی معنا بوده و قبل از این آتش بس، اسرای صهیونیست همچنان نزد مقاومت می مانند و رنگ نور را نخواهند دید.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 08:56
«خبرگزاری تسنیم» بعد از تصویب نهایی قانون "عوامل خارجی" در پارلمان گرجستان، رئیس جمهور این کشور وعده داد این قانون را وتو خواهد کرد و وزارت امور خارجه آمریکا نیز تصویب آن را محکوم و تفلیس را تهدید به تحریم کرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:04
«خبرگزاری تسنیم» ولادیمیر پوتین در آستانه سفر به پکن، تاکید کرد که هدف روسیه وارد شدن به جمع چهار قدرت بزرگ اقتصادی روی کره زمین است و درباره اولویت های مسکو در دوره ریاست خود بر گروه بریکس توضیح داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 08:47
«خبرگزاری تسنیم» منابع یمنی اواخر شب گذشته اعلام کردند که آمریکا و انگلیس در تجاوزی مشترک فرودگاه بین المللی الحدیده را 4 بار مورد هدف قرار دادند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 08:49
«خبرگزاری تسنیم» وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین نشست مشترک رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حمایت، همراهی و تعامل سازنده آنان با دستگاه دیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی دولت سیزدهم تشکر و قدردانی کرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 08:45
«خبرگزاری تسنیم» ایتمار بن گویر و بتزلال اسموتریچ وزرای راستگرای رژیم صهیونیستی خواستار برکناری وزیر جنگ این رژیم شدند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 07:02
«خبرگزاری تسنیم» مقاومت اسلامی عراق از حمله موشکی به چندین هدف حیاتی رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه هوایی نواتیم خبر داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 06:01
«خبرگزاری تسنیم» جنگ در غزه در حالی بر بمباران شدید «جبالیا» متمرکز شده است که نظامیان ارتش صهیونیستی تهاجم دوباره به این اردوگاه را برای «نابودی حماس» در این منطقه بیهوده می دانند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 05:58
«خبرگزاری تسنیم» هان جِنگ، معاون رییس جمهور چین در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد چشم انداز چین برای آینده را با جمله ی «جامعه ای با آینده ای مشترک برای بشر بسازید و به طور مشترک آینده ای روشن تر برای جهان ارائه دهید» توصیف می کند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 06:07
«خبرگزاری تسنیم» وزیر خارجه ترکیه با همتای آمریکایی و رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به صورت تلفنی گفتگو کرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 05:43
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی رسانه ای جماعت اخوان المسلمین اردن خبر خبرگزاری غربی رویترز مبنی بر خنثی شدن قاچاق سلاح از عراق به اردن را تکذیب و تاکید کرد که رویترز به دروغ پراکنی در شرایطی پرداخته که مردم نوارغزه در معرض نسل کشی قرار دارند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 05:50
«خبرگزاری تسنیم» حذف جمعیت های بومی در دوران استعمار، بمباران شهرهای هیروشیما و ناکازاکی، حملات به عراق و افغانستان، جنایت در ویتنام و امروز دعوت به استفاده از بمب اتمی علیه مردم بی دفاع غزه را بایستی بخشی از یک جریان ایدئولوژیک در نظر گرفت.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 05:21
«خبرگزاری تسنیم» روبرتو فیکو نخست وزیر اسلوواکی هدف اصابت گلوله قرار گرفت و از ناحیه شکم زخمی شد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 04:48
«خبرگزاری تسنیم» سفیر جدید چین در ایران امروز رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وزیر امور خارجه کشورمان کرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 04:33
«خبرگزاری تسنیم» به نظر می رسد عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا محتملتر از عضویت در ناتو باشد به شرط آنکه عضویت اوکراین در ناتو به نقطه ای از توازن بین غرب و شرق و از میان نرفتن منافع حداکثری کشورهایی چون آلمان و لهستان که با روسیه پیوندهای استراتژیک دارند، ب...
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 03:58
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، جزئیات عملیات نیروی دریایی، یگان پهپادی و موشکی علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش را تشریح کرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 03:52
«خبرگزاری تسنیم» حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح، به رغم تمام مخالفت هایی که با آن شد، حاصل مجموعه ای از عوامل داخل و خارج سرزمین های اشغالی است که از سوی صهیونیست ها ضروری توصیف می شود، اما حاصل آن چیزی جز کشتار بیشتر غیرنظامیان فلسطینی نخواهد بود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 03:28
«خبرگزاری تسنیم» روزنامه هاآرتص نوشت که پس از هر عملیات ارتش اسرائیل، حماس به سرعت «توانایی گسترده» خود را بازیابی می کند و نابودی زیرساخت های این گروه مقاومت صحت ندارد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 03:20
«خبرگزاری تسنیم» منابع خبری اعلام کردند نیروهای طالبان و مرزبانان پاکستانی در شهرستان «آریوب زازی» ولایت «پکتیا» درگیر شده اند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 03:09
«خبرگزاری تسنیم» هواپیمای بوئینگ شخصی دونالد ترامپ هنگام حرکت بر روی باند در فرودگاه بین المللی فلوریدا به یک فروند جت برخورد کرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 02:57
«خبرگزاری تسنیم» جهاد اسلامی در بیانیه ای به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد اشغال فلسطین بر ادامه مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین فلسطین تاکید کرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 02:21
«خبرگزاری تسنیم» طی روزهای اخیر و همزمان با نشست جامعه مدنی در نروژ برخی رسانه های فارسی زبان غربی با تکیه بر شایعات اعلام کردند که نمایندگان طالبان در نشست جامعه مدنی در اسلو حضور دارند که برخی اعتراض ها در فضای مجازی و حقیقی را در پی داشت.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 01:50
«خبرگزاری تسنیم» جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از افزایش چشمگیر تعرفه محصولات چینی به ویژه خودروهای برقی خبر داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 01:40
«خبرگزاری تسنیم» معترضان به قانون عوامل خارجی در گرجستان، تجمع دیگری در مقابل ساختمان مجلس برگزار کردند و پس از آن به سمت میدان قهرمانان حرکت و در همان لحظه تردد در خیابان چاوچاوادزه را مسدود کردند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 01:37
«خبرگزاری تسنیم» حزب الله از هدف قرار دادن مرکز کنترل هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه میرون با دهها موشک خبر داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 01:09
«خبرگزاری تسنیم» نماینده حماس در لبنان با بیان اینکه نتانیاهو در راستای منافع شخصی خود همه مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا را به بن بست کشاند تاکید کرد اداره غزه یک مسئله کاملا فلسطینی بوده و مقاومت تا زمان آزادسازی کامل فلسطین از شر اشغالگران سلاح را زمین نمی ...
سه شنبه 25 اردیبهشت - 12:36
«خبرگزاری تسنیم» صهیونیست ها در حالی از ادامه تلاش ها برای یافتن فرماندهان مقاومت فلسطین در رفح سخن می گویند که از روز نخست جنگ هیچ اثری از آنها نیافته اند و حالا همگان می دانند این دروغ ها برای مصارف غیر اعلامی منتشر می شوند.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 12:41
«خبرگزاری تسنیم» آنروا اعلام کرد که 450 هزار نفر از زمان آغاز تجاوز زمینی اسرائیل به رفح آواره شده اند.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 12:56
«خبرگزاری تسنیم» 300 خانواده از آوارگان سوری که طی حدود 14 سال گذشته بعد از بحران تروریسم در این کشور، در لبنان ساکن شده بودند امروز بعد از یک وقفه 3 ساله در روند بازگشت این آوارگان، به کشورشان رفتند.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 12:25
«خبرگزاری تسنیم» سفیر ژاپن در کابل در دیدار با وزیر خارجه طالبان تأکید کرد در تعیین نماینده ویژه برای افغانستان باید نظر هیئت حاکمه افغانستان در نظر گرفته شود.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 12:08
«خبرگزاری تسنیم» منابع آگاه خبر دادند آمریکا و تایوان ماه گذشته میلادی، رزمایش مشترکی را در اقیانوس آرام در سکوت خبری برگزار کرده اند.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 12:09
«خبرگزاری تسنیم» وزیر خارجه قطر با تاکید بر لزوم پایان دادن به جنایات شنیع صهیونیست ها علیه مردم غزه اعلام کرد که در سایه حمله اسرائیل به رفح مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا به تاخیر افتاده و در حالت رکود قرار گرفت.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 11:56
«خبرگزاری تسنیم» حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خودرو که در جاده صور و الحوش در جنوب لبنان انجام گرفت موجب آتش گرفتن آن شد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 11:21
«خبرگزاری تسنیم» پسر نتانیاهو باز هم برای نخست وزیر رژیم صهیونیستی دردسر ساز شد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 11:34
«خبرگزاری تسنیم» یک رسانه صهیونیستی فاش کرد موشک های جدیدی که حزب الله در حال به کارگیری آن است، توان تخریبی بسیار بالایی دارند.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 11:39
«خبرگزاری تسنیم» وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در محکومیت شدید اقدام استرالیا در اعمال تحریم علیه مقامات و نهادهای حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 11:05
«خبرگزاری تسنیم» اداره مرکزی آمار فلسطین با اشاره به جنایت هایی که صهیونیست ها از روز شوم نکبت (فاجعه اشغال فلسطین) در سال 1948 تاکنون در اراضی فلسطینی انجام داده اند اعلام کرد که جمعیت فلسطینی ها از آن زمان تاکنون 10 برابر شده است.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 11:04
«خبرگزاری تسنیم» سفیر آمریکا در برلین اعلام کرد که تابستان امسال به دلایل شخصی از این سمت کناره گیری کرده و آلمان را ترک می کند.
 
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است