مهمترین خبرها با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به‌طور خودکار از بین هزاران خبر استخراج شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری در صدر رسانه ها


شنبه 29 اردیبهشت - 10:26
«خبرگزاری تسنیم» «مرد ابدی» نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید.
شنبه 29 اردیبهشت - 09:44
«خبرگزاری تسنیم» برنامه «کنسرتینو» به میزبانی علیرضا عصار تهیه و پخش می شود.
شنبه 29 اردیبهشت - 09:33
«خبرگزاری تسنیم» مترجم رمان «اکسیژن برای مرده ها نیست» می گوید: ناشران ایرانی به ادبیات مقاومت جهان عرب و نویسندگان زن حوزه مقاومت بی تفاوت اند.
شنبه 29 اردیبهشت - 09:32
«خبرگزاری تسنیم» فعالان حوزه نشر کودک و نوجوان معتقدند کسانی که در انتشار آثار ترجمه منتفع هستند، مانع وضع قانونی برای سر و سامان دادن به این حوزه می شوند.
شنبه 29 اردیبهشت - 08:45
«خبرگزاری تسنیم» در آخرین روزهای نمایشگاه سی و پنجم کتاب، نگاهی داشته ایم به آثاری که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.
شنبه 29 اردیبهشت - 08:23
«خبرگزاری تسنیم» نشست ادبی «سردار عالی قدر»، بزرگداشت مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم با حضور جمعی از شاعران فارسی زبان از کشورهای ایران، افغانستان و هندوستان برگزار شد.
جمعه 28 اردیبهشت - 10:35
«خبرگزاری تسنیم» تاکنون هنوز نویسنده و کارگردانی به مانند رسول ملاقلی پور نتوانسته ظرفیت های پیدا و پنهان فرهاد قائمیان را به تمامیت اثر خود سنجاق کرده و اعتبار ذاتی کار خود را به این واسطه بالا بکشد؛ هنوز پتانسیل های بسیاری در این تفکر نهفته است.
جمعه 28 اردیبهشت - 05:05
«خبرگزاری تسنیم» به گفته سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران کتابفروشان تا شب گذشته 38 میلیارد تومان کتاب فروخته اند.
جمعه 28 اردیبهشت - 02:43
«خبرگزاری تسنیم» نیما در شعرهای کوتاهش آن قدر متأثر از قالب رباعی بوده، که حتی یکی از قطعات آزادش را با خطابِ «ابجد!» آغاز کرده ؛ بنابراین او از احیاگران قالب رباعی در سده اخیر نیز بوده است.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 12:27
«خبرگزاری تسنیم» کتاب «مرد ابدی»، نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران شد.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 12:00
«خبرگزاری تسنیم» کتاب «پرونده مختارنامه» شامل تجربیات و حواشی ساخت سریال پرمخاطب مختارنامه در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 09:31
«خبرگزاری تسنیم» سینا شاملو جانی بیک مستندساز که با اثر "کرمان چون کوه" نامزد دریافت جایزه در جشنواره پژواک شده، معتقد است که اثرش مخاطب را تشنه حقیقت خواهد کرد و متوجه حقایق حادثه تروریستی کرمان می شود.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 05:50
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران از صدور 11 رای برای ناشران متخلف در روز چهارشنبه 26 اردیبهشت خبر داد.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 04:49
«خبرگزاری تسنیم» مسئول بنیاد ملی نهضت پیشرفت بانوان با بیان اینکه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مسیر حرکت به سمت این تمدن توحیدی است، گفت: ما در این مسیر نیازمند حضور بانوان با تمام توان ظرفیتی هستیم و باید نقش آن ها در عرصه های مختلف پیشرفت به صورت واضح تعریف...
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 04:35
«خبرگزاری تسنیم» برنامه تلویزیونی «میدون خراسون» با اجرای صابر خراسانی در هفته آینده سه شب ویژه تدارک دیده که خوانندگان شناخته شده برای مردم اجرا خواهند داشت.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 04:23
«خبرگزاری تسنیم» قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، صبر، تعیین آرمان و کار گروهی را از جمله الزامات کار تشکیلاتی و لازمه فعالیت موفقیت هیئت ها عنوان کرد.
پنجشنبه 27 اردیبهشت - 04:22
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان شبکه های هیأت و تشکل های دینی گفت: تمام شبکه ها از هیئات مذهبی، مداحان و کانون های فرهنگی باید بتوانند در یک هم افزایی جدی، خادمی بزرگی را در ماه محرم امسال رقم بزنند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:45
«خبرگزاری تسنیم» تازه ترین کتاب فرهاد حسن زاده با عنوان «امیرکبیر فقط اسم یک خیابان نیست» از سوی نشر محراب قلم منتشر شد و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:52
«خبرگزاری تسنیم» مناظره امام رضا (ع) با بزرگ یهودیان حاوی پیامی آخرالزمانی به تمام متدیّنین دنیاست تا نشان دهد یهودیت توانایی اثبات این موضوع را ندارد که نبوت در خاندان بنی اسرائیل متوقف شد تا اینکه بخواهد منجی آخرالزمان را به او نسبت دهد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:53
«خبرگزاری تسنیم» مدرسه سرود و مداحی آرمان همزمان با عید سعید غدیرخم در فرهنگسرای رازی افتتاح می شود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:47
«خبرگزاری تسنیم» "خویشتن"، کتاب جدید حمیدرضا برقعی با استقبال شعردوستان در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران به چاپ دوم رسید.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:32
«خبرگزاری تسنیم» وزیر فرهنگ در بیست ویکمین اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای پیشنهاد داد، دومین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای در تهران برگزار شود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:12
«خبرگزاری تسنیم» در حالیکه برخی کتابفروشان نسبت به پرداخت هزینه ارسال در نمایشگاه مجازی کتاب تهران انتقاد کرده اند، قائم مقام نمایشگاه می گوید: کتابفروشان تا سقف 30 میلیون تومان می توانند از هزینه ارسال رایگان بهره مند باشند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:31
«خبرگزاری تسنیم» حجت الاسلام قرائتی در تفسیر خود می نویسد عوامل انحرافِ از عدالت، یا بغض و کینه است، یا حبّ و دوستی. اگر انگیزه ی انسان، کینه های او شد، اخلاصی در کار نیست؛ اما اگر قیام برای خدا باشد، کینه ها در اجرای عدالت بی اثر می شود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:19
«خبرگزاری تسنیم» سلطنت طلبان اکنون با بحران هویت مواجهند. در شرایطی که مردم دنیا علیه سیاست های حکام خود در دفاع از رژیم منحوس اسرائیل و در دفاع از مردم مظلوم غزه قیام کرده اند، این سلطنت طلبان تمام قد از مواضع اسرائیل خونخوار دفاع می کنند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:18
«خبرگزاری تسنیم» «صحن زلال»، نماهنگی از عرض ارادت علی محمد مؤدب به ساحت مقدس شمس الشموس، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به مناسبت دهه کرامت منتشر شد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:16
«خبرگزاری تسنیم» محمود سالای معاون هنری وزیر فرهنگ، معتقد است که کاظم نظری در بحرانی ترین لحظات کشور که برخی کمر بسته بودند تا جمهوری اسلامی ایران سرافکنده شود، کنار پرچم مقدس ایران ایستاده است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:16
«خبرگزاری تسنیم» کتاب «یک سده معماری تهران» اثر نگار منصوری با نگاهی به معماری اماکن عمومی شهر تهران در قرن گذشته توسط انتشارات مرکز مطالعات شهرداری تهران در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 07:43
«خبرگزاری تسنیم» دبیرخانه دومین جشنواره بین المللی رسانه ای «صبح»، آثار راه یافته به مسابقه را در بخش های مستند، انیمیشن و فیلم کوتاه اعلام کرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 05:09
«خبرگزاری تسنیم» هزاران معترض پیش از برگزاری مرحله نیمه نهایی یوروویژن در مالمو، علیه حضور نماینده رژیم صهیونیستی در این رویداد راهپیمایی کردند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 05:00
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان هیئت و تشکل های دینی گفت: سال جاری زمان انضباط و ارتقاء تشکیلاتی سازمان هیئت و تشکل های دینی است و شورای مداحان و هیئت بانوان، تشکیل خواهد شد که فرایند انتخابات آن در حال تدارک است. این شورا مسئول بررسی و نظارت بر فعالیت هیئت ها...
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 04:43
«خبرگزاری تسنیم» چهارمین همایش بین المللی حوراء انسیه با عنوان «رهیافت های نوین در تحقق الگوی مطلوب زن» با حضور مهمانان داخلی و خارجی به همت مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر برگزار شد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 03:24
«خبرگزاری تسنیم» سریال «پشت پرده» که آداب و رسوم، فرهنگ و هویت خانواده های یزدی را به تصویر می کشد، از 29 اردیبهشت از شبکه دو سیما پخش می شود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 03:32
«خبرگزاری تسنیم» شبکه تهران جشن بزرگ امام رضایی ها جمعه 28 اردیبهشت در تهران برگزار می شود، به صورت زنده و مستقیم پوشش تصویری می دهد. 
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 01:46
«خبرگزاری تسنیم» "ما فرشته ها" که به قلم غلامرضا حیدری ابهری نوشته شده، داستانی متفاوت لست برای آموزش سبک زندگی اسلامی.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 12:46
«خبرگزاری تسنیم» اسماعیلی با بیان اینکه فردوسی و ایران پیش از اسلام را در دوگانه ای ساختگی در مقابل اسلام قرار می دادند، گفت: رهبران حکیم انقلاب دوگانه های ساختگی را حذف کردند.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 12:19
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از آخرین جزئیات مربوط به واردات خودرو جانبازان و پیگیری های بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 12:23
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی دولت در بازدید از نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران گفت: مقوله کتاب و کتابخوانی در دولت و نظام مقوله ای حکمرانی نیست، بلکه کاملا یک مقوله راهبردی است.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 11:19
«خبرگزاری تسنیم» پژوهشگر چینی و نویسنده کتاب تحقیق جنگ ایران و عراق گفت: شاید صورت من چینی باشد، اما روح من ایرانی است. فرهنگ ایران از نظر من، خود فرهنگ چینی است. ایران مرکز تمدن است و بسیاری مناطق دنیا از جمله چین، تحت تأثیر فرهنگ ایران بوده اند.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 10:47
«خبرگزاری تسنیم» مدیر کمیته اداری و مالی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از دریافت 148 هزار و 966 بن کارت دانشجویی ، طلاب و اساتید و اعضای هیات علمی توسط این گروه هدف خبر داد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 10:48
«خبرگزاری تسنیم» بنی اسرائیل شخصیتی متعادل نداشتند، از یک سو خود را اهل هدایت می دانستند، اما زمانی که پیامبری به سراغ آنها می رفت، به بدترین شکل ممکن با او برخورد می کردند.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 10:56
«خبرگزاری تسنیم» رهبر معظم انقلاب خطاب به ناشر اهل یمن فرمود «سلام بسیار بسیار بنده را به سیدعبدالملک الحوثی برسانید؛ من دوستدار ملت شجاع و با جرأت یمن هستم.»
سه شنبه 25 اردیبهشت - 10:41
«خبرگزاری تسنیم» مقیسه در یادداشتی نوشت: زبان ملی ما ایرانیان را با زبان های محلی سرِ جنگ نیست، و انسان زیرک و عاقل آن است که هر دو گنجینه را بر سر دست بگیرد و بر چشم بنهد.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 10:10
«خبرگزاری تسنیم» قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران با تاکید بر اینکه هزینه ارسال برای خریداران از نمایشگاه مجازی کتاب تهران رایگان است، گفت: وجه پرداختی برخی خریداران روزهای نخست برای ارسال به حساب آن ها عودت داده می شود.
سه شنبه 25 اردیبهشت - 09:04
«خبرگزاری تسنیم» کارشناس تاجیکستان مؤسسه فرهنگی اکو با بیان اینکه بانگ خطر را می توان برای زبان فارسی شنید، شاهنامه را شاه کتاب ها توصیف و تأکید کرد که فرزندان خلفی برای زبان فارسی و فردوسی نیستیم.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 12:33
«خبرگزاری تسنیم» همسر شهید بدرالدین می گوید: سید با رزمندگانی به تعداد انگشتان دست، به جنگ با اسرائیل رفتند. در «خلده» و «جسر المطار» و الغبیری جلوی آنها ایستادند.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 11:38
«خبرگزاری تسنیم» مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت بسیجی پاسدار «سید مهدی جلادتی» 27 اردیبهشت در مسجد میثم برگزار خواهد شد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 11:39
«خبرگزاری تسنیم» نمایشگاه «هفته فرهنگی فلسطین؛ 76 سال مقاومت در برابر اشغالگری» روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه در گالری فکه افتتاح می شود.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 11:50
«خبرگزاری تسنیم» تازه ترین کتاب علی شعیبی با عنوان «سبزترین امام» با نگاهی به زندگی امام حسن(ع) و با تلاش پاسخ دادن به شبهات مطرح شده درباره ایشان از سوی نشر معارف منتشر شد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 12:08
«خبرگزاری تسنیم» کتاب «گاو و فلفل» با نگاهی به سفر هفت طلبه جوان به هندوستان به قلم علی بهاری منتشر شد و در نمایشگاه کتاب در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 11:16
«خبرگزاری تسنیم» تازه ترین اثر پروژه «تار و تاریخ » با عنوان «رَدِ سخن» به آهنگسازی میدیا فرج نژاد و به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی منتشر شد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 10:34
«خبرگزاری تسنیم» سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی که در سال های گذشته از فضای جدی موسیقی فاصله گرفته به عضویت هیئت رئیسه انجمن وودبال درآمده است.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 10:50
«خبرگزاری تسنیم» روح الامینی معتقد است: هنرمند باید حواسش جمع باشد که تقویم حوادث جامعه نشود اما هر موضوعی که در جامعه باعث اصلاح و هدایت افراد شود، قطعاً می تواند سوژه ای برای هنرمند باشد تا در جامعه خود اثرگذار باشد، مسئله جمعیت هم از این دست سوژه ها است....
دوشنبه 24 اردیبهشت - 10:55
«خبرگزاری تسنیم» معصومه سپهری نویسنده کتاب «مرد ابدی» در برنامه «به افق فلسطین» این کتاب را منبع خوبی برای ساخت ده ها فیلم سینمایی درباره شهید طهرانی مقدم است. این متن ها و روایات به قدر کافی جذاب هستند و باید سراغ فیلمنامه های اقتباسی برویم.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 09:13
«خبرگزاری تسنیم» خاطرات تفصیلی الیور استون کارگردان آثار مشهوری همچون جوخه و جی اف کیبا ترجمه ی کوروش جاهد، در نمایشگاه کتاب عرضه شد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 06:55
«خبرگزاری تسنیم» نشست نقد و بررسی فیلم کوتاه «مدیر مدرسه» با حضور کارگردان اثر، به همت اندیشکده مرآت و با همکاری خانه خلاق ستاپ برگزار شد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 07:09
«خبرگزاری تسنیم» دوره جدید «کلاس مجردها» با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی و استقبال گسترده جوانان برگزار شد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 04:52
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران در نشست خبری خود از فروش 172 میلیارد تومانی کتاب در نمایشگاه فیزیکی تا پایان روز پنجم خبر داد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 04:55
«خبرگزاری تسنیم» حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین معزی با تقدیم استعفای خود به تولیت حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) لواسان از مدیریت این حوزه کناره گیری کرد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 04:13
«خبرگزاری تسنیم» فروش ویژه دوره 3 جلدی کتاب «مرد ادبی» نوشته معصومه سپهری روایتی مستند از زندگی پدر موشکی ایران، شهید والامقام سردار حسن طهرانی مقدم به کوش شانتشارات خبرگزاری تسنیم و با همکاری انتشارات شهید کاظمی آغاز شد.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 02:08
«خبرگزاری تسنیم» جشنواره «گل و گلاب تهران» با برنامه های متنوع از 19 اردیبهشت تا 4 خرداد ماه 1403 در فرهنگسرای اشراق برگزار می شود.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 02:34
«خبرگزاری تسنیم» ایمن بودن همسایه از بدی یعنی حق همسایه را به گونه ای رعایت کنی که او احساس امنیت کند.
دوشنبه 24 اردیبهشت - 02:35
«خبرگزاری تسنیم» آیین رونمایی از متن تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «دختر قالی باف» در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 12:51
«خبرگزاری تسنیم» آیین رونمایی از «مائده»؛ تازه ترین تابلوی نقاشی حسن روح الامین با حضور وزیر فرهنگ برگزار شد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 12:58
«خبرگزاری تسنیم» عزتی پاک مخاطب را به خواندن کتاب «فراتر از واپسین آسمان» دعوت و تأکید کرده است که این کتاب واقعت فلسطین را بدون واسطه بیان می کند.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 12:15
«خبرگزاری تسنیم» تا پنجمین روز از نمایشگاه کتاب تهران 35 هزار و 142 نفر از دانشجویان وطلاب با استفاده از یارانه نمایشگاه کتاب تهران، کتاب خریداری کرده اند.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 12:27
«خبرگزاری تسنیم» نخستین «شب نغمه های اذان ایرانی» شنبه 22 اردیبهشت ماه سال 1403 به سرپرستی علیرضا امینی در تالار اندیشه حوزه هنری در دو بخش برگزار شد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 10:50
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکمیته ناشران خارجی از معرفی 60 تصویرگر ایرانی به نخبگان نشر خارجی در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 11:34
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکمیته مالی سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران جزئیات استفاده از بن کتاب 900 هزار تومانی خبرنگاران و اصحاب رسانه را تشریح کرد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 11:38
«خبرگزاری تسنیم» سهراب پورناظری کنسرت نمایش سیصد را با داستانی نوشته ی محمد رحمانیان روی صحنه می برد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 10:13
«خبرگزاری تسنیم» مدیر خانه نمایش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از تجهیز 10 سالن تئاتر و نوسازی 3 هزار صندلی تئاتر در سطح فرهنگسراها خبر داد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 10:20
«خبرگزاری تسنیم» سریال «آمرلی» محصول کشور ایران و عراق به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری؛ جایزه ویژه هیئت داوران به عنوان بهترین اثر ملی را در میان سریال های ماه مبارک رمضان 2024، دریافت کرد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 09:05
«خبرگزاری تسنیم» نمایش «پس از» اثری جذاب و دیدنی است که به موضوعی اجتماعی می پردازد؛ موضوعی که به راستی همه ی ما باید با نگاه دیگری آن را مطالعه کنیم.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 09:37
«خبرگزاری تسنیم» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری را با حفظ سمت به عنوان دبیر چهل وسومین جشنواره بین المللی فیلم فجر منصوب کرد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 09:05
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل کارخانه مازندران از رشد 800 درصدی تولید کاغذ چاپ و تحریر در این مجموعه در دولت سیزدهم خبر داد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 08:45
«خبرگزاری تسنیم» حمید خلیلی مدیر انتشارات شهید کاظمی درباره کتاب «مرد ابدی» زندگی نامه شهید طهرانی مقدم می گوید: مطمئنم که انتشار این دانشنامه جامع درباره پیشرفت موشکی ایران لبخند را به لب رهبری خواهد آورد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 06:02
«خبرگزاری تسنیم» رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: همان طور که حضرت زینب راوی کربلا بودند این خانم های نویسنده راوی کربلای دفاع مقدس اند و نقش حضرت زینب را ایفا می کنند.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 03:33
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی با بیان اینکه طی دهه های گذشته بیش از چهار هزار عنوان از این موسسه منتشر شده است، از روزآمد کردن گنجینه این انتشارات خبر داد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 03:31
«خبرگزاری تسنیم» سردار علی بلالی مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در آیین تجلیل از خانواده شهید طهرانی مقدم و نویسنده و پژوهشگر کتاب "مرد ابدی" گفت: حاصل تلاش های شهید طهرانی مقدم در عملیات وعده صادق متجلی شد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 04:18
«خبرگزاری تسنیم» سردار فدوی در مراسم تجلیل از نویسنده کتاب «مرد ابدی» گفت: کتابها با آدم مانوس می شوند و می توان به آنها مراجعه کرد. برخی کتاب ها به گونه ای هستند که چند بار باید خوانده شوند و این کتاب از جمله آنهاست.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 04:29
«خبرگزاری تسنیم» نویسنده کتاب زندگی نامه شهید طهرانی مقدم با عنوان "مرد ابدی" گفت: شهید طهرانی مقدم عصاره فرماندهان دفاع مقدس ماست.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 02:27
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل موسسه سینماشهر از نصب «گیشه آنلاین و اطلس سینمای ایران» در پردیس های سینمایی تهران، شهرستان ها و نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 03:01
«خبرگزاری تسنیم» مشاور فرمانده کل سپاه در مراسم تجلیل از نویسنده کتاب «مرد ابدی» گفت: شهید طهرانی مقدم هنوز خوب به جامعه معرفی نشده و جبهه مقاومت به دنبال این است که ببینند شهید طهرانی مقدم کیست که اینگونه توانسته برای جهان اسلام تولید قدرت کند.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 01:47
«خبرگزاری تسنیم» مراسم تجلیل از خانواده معظم شهید طهرانی مقدم و همچنین نویسنده و پژوهشگر کتاب «مرد ابدی» در سالن کوشک نمایشگاه کتاب برگزار می شود.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 01:52
«خبرگزاری تسنیم» تندیس سوگواره‌ی بین المللی سفینةالنجات رونمایی شد.
یکشنبه 23 اردیبهشت - 01:01
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران، آمار خودروهای داخلی تحویل شده به جانبازان را اعلام کرد.
شنبه 22 اردیبهشت - 11:58
«خبرگزاری تسنیم» مؤسسه شاعران پارسی زبان 10 اثر جدید از اهالی شعر ایران فرهنگی را برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می کند.
شنبه 22 اردیبهشت - 12:45
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مجتمع علوم قرآن و حدیث جامعة المصطفی معتقد است: اینفوگرافیک های قرآنی به موازات شیوه های سنتی، تبیین و تبلیغ در راستای تأمین نیازهای جوانان است.
شنبه 22 اردیبهشت - 12:46
«خبرگزاری تسنیم» حدادعادل گفت: زبان فارسی یکی از ارکان هویت ملی ایرانیان است و تا وقتی ایران بوده، زبان فارسی نیز بوده و تا وقتی زبان فارسی باشد، ایران هم خواهد بود.
شنبه 22 اردیبهشت - 11:24
«خبرگزاری تسنیم» این روزها بحث بر سر سریال حشاشین داغ است و بسیاری از کارشناسان درباره آن سخن می گویند و معتقدند این سریال تصویری از ایران و ایرانی است که صهیون آن را ترسیم کرده است.
شنبه 22 اردیبهشت - 09:13
«خبرگزاری تسنیم» نویسنده کتاب «مرد ابدی» می گوید: شهید طهرانی مقدم 32 سال مانند روزهای جنگ، جنگید، هم با مشکلات بیرونی و هم با نفس خودش، با صرف وقت و انرژی خود برای نیل به هدفی که به آن ایمان و یقین داشت.
شنبه 22 اردیبهشت - 09:36
«خبرگزاری تسنیم» مجید قلی زاده مدیرمسئول انتشارات خبرگزاری تسنیم با اشاره به ادای دین خبرگزاری تسنیم برای انتشار کتاب «مرد ابدی» روایتی از زندگی پدر موشکی ایران شهید والامقام طهرانی مقدم از ترجمه این اثر به زبان های دیگر در آینده نزدیک خبر داد.
شنبه 22 اردیبهشت - 09:56
«خبرگزاری تسنیم» گلعلی بابایی نویسنده کتاب «ماه تمام» می گوید: با نگارش و نشر این کتاب، تلاش کردم تحفه ای درخور شأن شهید همت را تقدیم نوجوانان و جوانان کشورم کنم.
شنبه 22 اردیبهشت - 09:53
«خبرگزاری تسنیم» خوشنویس پیشکسوت کشورمان معتقد است که نمایشگاه های هنرهای قرآنی جایی برای آزمون مسئولان فرهنگی کشور است.
شنبه 22 اردیبهشت - 10:05
«خبرگزاری تسنیم» رادیو برای شناسایی استعدادهای گویندگی، روایت کتاب و صدابازیگری به نمایشگاه کتاب آمده و آزمون برگزار می کند.
شنبه 22 اردیبهشت - 03:56
«خبرگزاری تسنیم» کتاب «شاهد و شرور» اولین اثری است که برای گروه سنی کودک ماجرای پهپاد ایرانی و چرایی انجام عملیات وعده صادق را روایت می کند.
شنبه 22 اردیبهشت - 02:01
«خبرگزاری تسنیم» آیت الله خامنه ای به استفتاء درباره «اطاعت از والدین» پاسخ گفتند.
شنبه 22 اردیبهشت - 02:00
«خبرگزاری تسنیم» ایمانی خوشخو دبیر شورای هنر در جریان بازدید سفیر هندوستان و رئیس مرکز فرهنگی سفارت هندوستان در ایران از پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، این بازدید را سرآغاز کارهای مشترک و بزرگی میان این دو کشور عنوان کرد.
شنبه 22 اردیبهشت - 02:12
«خبرگزاری تسنیم» حسن با تمامی روزهای حیاتش، آیه «ومارمیت اذ رمیت و لکن الله رمی» رابرای ما و آیندگان معناکرد: این خدا بود که همه کاری کرد و کتاب«مرد ابدی» را به لحظه «وعده‌ی صادق» رساند تا صدای حاج حسن باز هم در گوش جانمان بپیچد و درس توحید به ما بدهد.
شنبه 22 اردیبهشت - 02:21
«خبرگزاری تسنیم» درحالیکه پیش ازین اعلام شده بود تعرفه پستی برای کتابفروشان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران رایگان است، برخی کتابفروشان از احتساب هزینه پستی مشابه ناشران سخن می گویند.
 
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است