مهمترین خبرها با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به‌طور خودکار از بین هزاران خبر استخراج شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

مهمترین اخبار سیاسی در صدر رسانه ها


شنبه 08 اردیبهشت - 14:39
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به افزایش فشار به کشورمان از سوی پارلمان اروپا در فضای مجازی نوشت: تمامیت خواهی پارلمان اروپا نه الزام قانونی دارد نه گوش شنوایی، برای دلخوش کنی صهیونیست هاست.
شنبه 08 اردیبهشت - 14:39
«باشگاه خبرنگاران» جلال‌زاده در واکنش به افزایش فشار به کشورمان از سوی پارلمان اروپا در فضای مجازی نوشت: تمامیت خواهی پارلمان اروپا نه الزام قانونی دارد نه گوش شنوایی، برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌هاست.
شنبه 08 اردیبهشت - 14:39
«باشگاه خبرنگاران» جلال‌زاده در واکنش به افزایش فشار به کشورمان از سوی پارلمان اروپا در فضای مجازی نوشت: تمامیت خواهی پارلمان اروپا نه الزام قانونی دارد نه گوش شنوایی، برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌هاست.
شنبه 08 اردیبهشت - 14:38
«باشگاه خبرنگاران» مراسم صبحگاه بسیج پایگاه شهید رسول عسکری دیوان محاسبات کشور با حضور سردار رضا طلایی نیک، سخنگو و معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و همچنین جمعی از مقامات و کارکنان این نهاد نظارتی برگزار شد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:52
«باشگاه خبرنگاران» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:41
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی با همتای خود در آستانه قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:40
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگی ایران در سازمان ملل سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا را محکوم کرد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:06
«باشگاه خبرنگاران» جلسه کمیسیون اصل نود با موضوع عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری برگزار شد.
شنبه 08 اردیبهشت - 11:31
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی تحریم ناپذیر است و طرح‌های شیطانی منزوی ایران همگی خنثی خواهد شد.
شنبه 08 اردیبهشت - 11:31
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

مهمترین اخبار اقتصادی در صدر رسانه ها


شنبه 08 اردیبهشت - 15:16
«باشگاه خبرنگاران» معاون ارزی مرکز مبادله طلا و ارز گفت: از ابتدای سال تا ۷ اردیبهشت ماه ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار ارز برای کالا‌های اساسی تامین شده است.
شنبه 08 اردیبهشت - 15:15
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز خشکسالی گفت: با توجه به بارندگی های اخیر، کشاورزان نوبت آبیاری را به گونه ای تنظیم کنند که کمترین بهره وری را داشته باشند.
شنبه 08 اردیبهشت - 14:52
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مبارزه با آفات عمومی حفظ نباتات گفت: با توجه به گرم شدن هوا، گندمکاران هشدار‌ها را جدی بگیرند و مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند.
شنبه 08 اردیبهشت - 14:38
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل ترانزیت، لجستیک  سازمان بناد رو دریانوردی گفت: همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان در قالب سرمایه گذاری های لجستیکی از بندر چابهار آغاز و کلید خورد.
شنبه 08 اردیبهشت - 14:25
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر از امکان صادرات برق ایران به اروپا از طریق ترکیه با مشارکت شرکت‌های بخش خصوصی فعال در بازار‌های برق منطقه‌ای در ٨ ماه عادی سال خبر داد.
شنبه 08 اردیبهشت - 14:15
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات امروز بازار ۱۰ هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان بود که از این مبلغ ۴ هزار و ۷۰۲ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بوده است.
شنبه 08 اردیبهشت - 14:15
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه مرغداران گفت: صادرات و حضور در بازار‌های بین الملل راهکار اصلی تنظیم و تثبیت بازار مرغ است.
شنبه 08 اردیبهشت - 13:50
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: بنابر آمار از مجموع جمعیت دام سبک، ۱۸ میلیون راس آماده کشتار بوده که این میزان بیش از سنوات گذشته است.
شنبه 08 اردیبهشت - 13:43
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت گفت: سال گذشته رشد چشمگیری در تجارت الکترونیک داشتیم به طوری که در سال ۱۴۰۲ رشد ۷۰ درصدی را تجربه کردیم که حاکی از عزم دولتمردان برای حمایت از این حوزه بود.
شنبه 08 اردیبهشت - 13:38
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مهمترین اخبار ورزشی در صدر رسانه ها


طراحی سایت در اصفهان

شنبه 08 اردیبهشت - 14:59
«باشگاه خبرنگاران» توماس باخ با اعلام اینکه ورزشکاران فلسطینی در المپیک حاضر خواهند شد اعلام کرد حتی اگر ورزشکاری از فلسطین سهمیه نگیرد هم کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران این کشور مجوز حضور خواهد داد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:34
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان سابق جودوی جوانان آسیا به علت عارضه قلبی درگذشت.
شنبه 08 اردیبهشت - 11:03
«باشگاه خبرنگاران» یکی از تیم‌های باسابقه والیبال ایران با وجود اینکه در دو فصل گذشته باید به دسته اول سقوط می‌کرد، اما در هر دو بار لیگ برتری باقی ماند.
شنبه 08 اردیبهشت - 07:13
«باشگاه خبرنگاران» شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس بسیار کم است و باید در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به عنوان آخرین تورنمنت برای کسب سهمیه، عملکردی متفاوت داشته باشد و در اکثر مسابقاتش برنده از زمین خارج شود.
شنبه 08 اردیبهشت - 07:00
«باشگاه خبرنگاران» رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشت، کنار گذاشته شد.
شنبه 08 اردیبهشت - 06:48
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره باخت سرخپوشان برابر آلومینیوم و حذف از رقابت‌های جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
شنبه 08 اردیبهشت - 06:47
«باشگاه خبرنگاران» نوذر رودنیل کارشناس داوری درباره قضاوت عرب براقی در بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.
شنبه 08 اردیبهشت - 06:45
«باشگاه خبرنگاران»  امین میرزازاده گفت: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال المپیک دل مردم را شاد کنم.
شنبه 08 اردیبهشت - 00:12
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
جمعه 07 اردیبهشت - 23:32
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.

مهمترین اخبار علمی فناوری در صدر رسانه ها


شنبه 08 اردیبهشت - 15:21
«باشگاه خبرنگاران» معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: اگر صنعت خودرو خصوصی شود خودروها باکیفیت می‌شوند.
شنبه 08 اردیبهشت - 14:22
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر وقوع مسمومیت با قارچ وحشی تعداد ۵۳ نفر مصدوم شده‌اند.
شنبه 08 اردیبهشت - 13:32
«باشگاه خبرنگاران» انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای آن دسته داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، تا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:44
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه تهران در واکنش به سرکوب اعتراضات گسترده در ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا، به دانشجویان بیدار این دانشگاه‌ها پیام داد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:20
«باشگاه خبرنگاران» دبیر برگزاری کنگره شهدا، این کنگره را مهمترین راه خنثی سازی تهدیدات دشمنان در محیط‌های دانشگاهی دانست و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز همواره تاکید دارند؛ باید شهدا را به عنوان الگوی جوانان معرفی کرد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:19
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تاکنون بیش از 100 پروژه عمرانی به پایان رسیده است.
شنبه 08 اردیبهشت - 11:40
«باشگاه خبرنگاران» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور از رشد صد در صدی دانش‌بنیان ها در بورس تا پایان سال خبر داد.
شنبه 08 اردیبهشت - 11:24
«باشگاه خبرنگاران» رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به تعداد ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی اعطاء شد.
شنبه 08 اردیبهشت - 10:50
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران گفت: سالانه میلیارد‌ها جواب توسط آزمایشگاه‌ها صادر می‌شود، اما آزمایشگاه‌های تشخیص طبی کمترین شکایت‌ را دارند.
شنبه 08 اردیبهشت - 10:50
«باشگاه خبرنگاران» روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته اند؛ اعلام کرد.

مهمترین اخبار اجتماعی در صدر رسانه ها


شنبه 08 اردیبهشت - 14:42
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از رایزنی با سازمان محیط زیست جهت اخذ مجوز و فعال شدن کارخانه آسفالت در شرق تهران خبر داد.
شنبه 08 اردیبهشت - 14:38
«باشگاه خبرنگاران» طرح کالابرگ الکترونیکی با رویکردی مبتنی بر خلاقیت و هوشمندی و با هدف تامین سبد غذایی مردم به بهترین شکل ممکن اجرایی شد.
شنبه 08 اردیبهشت - 14:14
«باشگاه خبرنگاران» در مراسمی ۲ زوج ناشنوای موسسه ناشنوایان مهرورزان زندگی مشترک خود را در سلامت شهر که در بوستان لاله برپا است آغاز کردند.
شنبه 08 اردیبهشت - 13:26
«باشگاه خبرنگاران» رئیس روانشناسی پلیس ایران از تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه خبر داد.
شنبه 08 اردیبهشت - 13:20
«باشگاه خبرنگاران» از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.
شنبه 08 اردیبهشت - 13:02
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت پسری که با ضربه‌های هولناک دمبل مادر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: پسر سنگدل در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از قتل مادرش، دستگیر شد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:57
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت با هدف کاهش تصادفات احتمالی و نقاط حادثه‌خیز خبر داد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:16
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود و در برابر مخالفین و کسانی که دارای نقطه‌نظرات متفاوت بودند با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد و سعی داشت همه اَقوال را استماع کند، اما در میدان مباحثه، جدی و قوی و زمان...
شنبه 08 اردیبهشت - 12:16
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: با کسانی که به بیت المال، جان و مال مردم تعدی و تجاوز می‌کنند باید برخورد بازدارنده داشت.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:11
«باشگاه خبرنگاران» عمره‌گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند.

مهمترین اخبار استانی در صدر رسانه ها


شنبه 08 اردیبهشت - 08:16
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
شنبه 08 اردیبهشت - 08:16
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
شنبه 08 اردیبهشت - 08:16
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
شنبه 08 اردیبهشت - 08:16
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
شنبه 08 اردیبهشت - 08:04
«باشگاه خبرنگاران» در حالی ۶۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بابل فاقد مسکن هستند، که باوجود آمادگی کمیته امداد برای ساخت مسکن برای مددجویان، خانواده ها زمینی برای ساخت خانه ندارند، که این امر به چالشی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بابل تبدیل شد.

مهمترین اخبار بین‌الملل در صدر رسانه ها


شنبه 08 اردیبهشت - 15:00
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک مقام آمریکایی تاکید کرد صهیونیست‌ها در غزه شکست خوردند، زیرا نیرو‌های حماس همچنان در شمال غزه حضور دارند.
شنبه 08 اردیبهشت - 14:40
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های دولتی غزه از ورود فقط ۴۹ کامیون در این هفته به شمال نوار غزه خبر دادند.
شنبه 08 اردیبهشت - 14:24
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد که هیچ کس نمی‌تواند انتظار داشته باشد کشورش در برابر نسل کشی که فلسطینی‌ها ۲۰۳ روز در معرض آن قرار گرفته اند، سکوت کند.
شنبه 08 اردیبهشت - 13:40
«باشگاه خبرنگاران» شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی تاکید کرد، استعفای هرزی هالوی در هفته‌های آینده پیش بینی می‌شود.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:56
«باشگاه خبرنگاران» عکاس روزنامه بیلد آلمان تصاویری از دیدار مخفیانه سه ساعته دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان منتشر کرد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:33
«باشگاه خبرنگاران» ده‌ها دانشجو در دانشگاه آکسفورد در اعتراض به سفر نانسی پلوسی، شعار‌هایی در حمایت از فلسطین سر دادند.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:16
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های چینی با انتشار عکسی مراسم خداحافظی سرد از وزیر خارجه آمریکا را به نمایش گذاشتند.
شنبه 08 اردیبهشت - 11:21
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه ترکیه تایید کرد سفر رئیس‌جمهور این کشور به دلایل دیپلماتیک به تعویق افتاده است.
شنبه 08 اردیبهشت - 11:16
«باشگاه خبرنگاران» به نوشته یک روزنامه انگلیسی پس از انهدام تانک‌های آبرامز آمریکایی توسط روسیه در اوکراین، ناتو آسیب پذیر شده است.
شنبه 08 اردیبهشت - 10:45
«باشگاه خبرنگاران» منابع تایوانی اعلام کردند نیرو‌های این کشور طی ۳ ساعت ۲۲ هواپیمای چینی را که به حریم هوایی این جزیره شدند را رصد کردند.

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری در صدر رسانه ها


شنبه 08 اردیبهشت - 15:09
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس نظرسنجی مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی، ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند و شبکه‌های سه، آی فیلم و یک پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی هستند.
شنبه 08 اردیبهشت - 14:25
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه مستند «بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی از امشب، ۸ اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.
شنبه 08 اردیبهشت - 13:43
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ گفت: جشنواره امام رضا (ع) باید به عنوان معتبرترین جشنواره فرهنگی هنری کشور قرار گیرد چراکه تمام داشته‌ها و افتخارات فرهنگی هنری ما به برکت وجود امام رضا (ع) است.
شنبه 08 اردیبهشت - 13:02
«باشگاه خبرنگاران» مدیر شبکه آموزش سیما در دیدار با مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود به اهمیت پرداختن تخصصی به ادبیات فارسی، شعر و موسیقی تاکید کرد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:21
«باشگاه خبرنگاران» آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر، تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:16
«باشگاه خبرنگاران» آمار فروش نمایش‌های مجموعه تئاترشهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ اعلام شد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:11
«باشگاه خبرنگاران» چهل و ششمین جشنواره بین‌الملی فیلم مسکو جازه بهترین کارگردانی را به فیلم «آه سرد» و جایزه بهترین مستند را هم به «رُخ» داد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:08
«باشگاه خبرنگاران» یک تابلو نقاشی اثر «گوستاو کلیمت»، نقاش برجسته اتریشی که گمان می‌رفت از مدت‌ها قبل گم شده است، در یک حراجی به قیمت ده‌ها میلیون دلار به فروش رسید.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:06
«باشگاه خبرنگاران» مراسم افتتاحیه هفته گرافیک ایران، در تالار شهناز خانه هنرمندان با حضور پیشکسوتان و فعالان حوزه طراحی گرافیک ایران برگزار شد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:03
«باشگاه خبرنگاران» دادگاه تجدیدنظر نیویوک، محکومیت «هاروی واینستین» تهیه‌کننده سابق هالیوود به اتهام تجاوز جنسی را لغو کرد و دستور محاکمه جدید در این پرونده صادر کرد.

مهمترین اخبار چند رسانه‌ای در صدر رسانه ها


شنبه 08 اردیبهشت - 14:17
«باشگاه خبرنگاران» در جریان یک دیدار فوتبال در لبنان، دروازه تیم باشگاهی این کشور به شکل عجیبی توپ را دفع کرد.
شنبه 08 اردیبهشت - 14:10
«باشگاه خبرنگاران» گزگز و خواب رفتن پا به علل مختلفی از جمله دیابت و ابتلا به عفونت‌های ویروسی عفونت‌های ویروسی دارد.
شنبه 08 اردیبهشت - 13:40
«باشگاه خبرنگاران» راننده خودروی تاکسی حرکتی خطرناک را برای جابجایی بار در سطح شهر انجام داد.
شنبه 08 اردیبهشت - 13:34
«باشگاه خبرنگاران» در پی حمله پهپادی به میدان گازی «کورمور» در شمال عراق، مقامات امنیتی عراق از تلفات انسانی و توقف تولید در این میدان گازی خبر دادند.
شنبه 08 اردیبهشت - 13:04
«باشگاه خبرنگاران» امروز دوشنبه انصارالله یمن در دریای سرخ یک پهپاد آمریکایی و یک نفتکش انگلیسی را مورد هدف قرار داد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:23
«باشگاه خبرنگاران» آئین بیل‌گردانی از جشن‌های باستانی و پهلوانی منطقه نیم‌ور محلات است که قدمتی ۲ هزارساله و ارتباط تنگاتنگی با کشاورزی و زمان آبیاری مزارع این منطقه حاصلخیز دارد.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:22
«باشگاه خبرنگاران» لحظاتی از فرایند بازسازی حرم حضرت علی (ع) را در این خبر تماشا کنید.
شنبه 08 اردیبهشت - 12:10
«باشگاه خبرنگاران» فواد ایزدی عضو هیأت علمی دانشگاه خاطره‌ای را از استاد دانشگاهش که افسر نیروی دریایی ایالات متحده بود، تعریف می‌کند.
شنبه 08 اردیبهشت - 11:40
«باشگاه خبرنگاران» هوارد باسکرویل، معلم آمریکایی مدرسه مموریال تبریز در روز‌های مشروطه، به مشروطه خواهان پیوست و در این راه به شهادت رسید.
شنبه 08 اردیبهشت - 11:37
«باشگاه خبرنگاران» صحبت‌های شاهدان عینی حاضر در صحنه از لحظه درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی در سبزوار را می‌بینید.

مهمترین اخبار وبگردی در صدر رسانه ها


شنبه 08 اردیبهشت - 15:42
«باشگاه خبرنگاران» با گذشت بیش از چهار سال از قتل نژادپرستانه «جورج فلوید» در آمریکا، این بار ماموران پلیس ایالت اوهایو یک سیاه پوست دیگر را کشتند.
شنبه 08 اردیبهشت - 15:00
«باشگاه خبرنگاران» سلیم گهرام‌زهی، دهیار جوان ۳۳ساله روستای مزن زمین است که به دل خطر زدتاجان دختربچه را ازمرگ نجات دهد.
شنبه 08 اردیبهشت - 14:00
«باشگاه خبرنگاران» کمتر از دو سال از انتشار اسامی افراد غیر روانشناسی که در قالب روانشناس‌ به شهرت رسیده‌اند می‌گذرد؛ لیستی ۴۵۶ موردی متشکل از افراد یا صفحات مجازی.
شنبه 08 اردیبهشت - 13:00
«باشگاه خبرنگاران» مطالعات متعدد نشان داده‌اند که ورزش می‌تواند موجب ترشح هورمون رشد شود.
شنبه 08 اردیبهشت - 13:00
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» نشان داد هم هجمه نظامی دشمنان واقعیت ندارد و هم اینکه در موضوعات اقتصادی اثرگذار نیست لذا کلید رفع مشکلات اقتصادی در زمین خودمان است و نباید آن را در زمین دیگران جست‌وجو ک...
شنبه 08 اردیبهشت - 12:00
«باشگاه خبرنگاران» کاربران تأکید کردند جنایات رژیم خبیث صهیونیستی دیگر قابل کتمان از سوی امریکا نیست و این واقعیت در برابر همه مردم جهان عیان شده است و معادلات جهانی را تغییر خواهد داد.
شنبه 08 اردیبهشت - 11:00
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش به بررسی جزئیات عملیات موشکی ۲۶ فروردین ایران و پدافند رژیم‌صهیونیستی پرداخته‌ایم.
شنبه 08 اردیبهشت - 10:45
«باشگاه خبرنگاران» همرزم شهید مجید رمضان به ذکر خاطره ای از این شهید پرداخت.
شنبه 08 اردیبهشت - 10:30
«باشگاه خبرنگاران» ابوسمبل مکانی است که به خاطر دو معبد بزرگ سنگ‌تراشی‌شده و برخی از شگفت‌انگیزترین نما‌های صخره‌ای که قدمت آن به مصر باستان بازمی‌گردد، شناخته می‌شود.
شنبه 08 اردیبهشت - 10:00
«باشگاه خبرنگاران» نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حالی با فراز و نشیب‌های بسیار تمام شد که هنوز مشخص نیست چه تعداد از حاضران در این آزمون آینده خود را روشن می‌دانند. 

مهمترین اخبار بازار در صدر رسانه ها


شنبه 08 اردیبهشت - 09:18
«پارسی نیوز» رجا، به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت حمل‌ونقل ریلی مسافری ایران، با سابقه‌ای درخشان و ارائه خدمات باکیفیت، همواره در تلاش بوده تا بهترین تجربه سفر را برای مسافران خود رقم بزند. در این راستا، رجا با ناوگان مدرن و متنوع خود، پاسخگوی نیازهای مختلف مسافران در مس...
 
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است