مهمترین خبرها با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به‌طور خودکار از بین هزاران خبر استخراج شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

مهمترین اخبار سیاسی در صدر رسانه ها


یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:49
«باشگاه خبرنگاران» اعتمادی گفت: رمنافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است، اما آن چیزی که مقام معظم رهبری عنوان کردند را باید بار دیگر مطرح کنیم که حتما اسرائیل از بین خواهد رفت.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:28
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم فیمابین تبادل نظر و توافق کردند.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:04
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان ضمن تقدیر از تصمیم اخیر دولت ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی، این اقدام را مهم توصیف کرد.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:57
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان و آماده کمک به برقراری بازگشت آرامش و ثبات به این کشور هستیم.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:51
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی بر اهتمام ویژه این سازمان در پیگیری تجاوزات اسرائیل تاکید کرد.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:16
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به ادامه اعتراض دانشجویان غرب به جنایات اسرائیل در غزه و بازداشت عوامل جیش الظلم پرداخته‌اند.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:00
«باشگاه خبرنگاران» سندرز، سناتور آمریکایی گفت: «افتخار می‌کنم که دانشجویان به جنگ غزه اعتراض می‌کنند. شما در سوی درست تاریخ قرار دارید».
یکشنبه 16 اردیبهشت - 06:00
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام نقدعلی گفت: در لایحه عفاف و حجاب برای برخورد با افراد بی‌حجاب در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 00:05
«باشگاه خبرنگاران» دلخوش گفت: قانونی که درباره سلاح بود نیاز به اصلاح داشت تا با تشدید مجازات متخلفان بتوان از وقوع جرم جلوگیری کرد.
شنبه 15 اردیبهشت - 23:10
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه با بیان اینکه چگونگی و کیفیت نقش آفرینی دولت‌های مسلمان در برخورد با جنگ غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد، قطع روابط دیپلماتیک و اقتصادی و تحریم عملی تسلیحاتی و تجاری را ابزار مهمی در توقف نسل‌کشی اسرائیل در غزه و جنایاتش در ...

مهمترین اخبار اقتصادی در صدر رسانه ها


یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:51
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس اقتصادی گفت: برات الکترونیکی هم مانند اوراق گام یک ابزار زیر خط ترازنامه است که از طریق آن امکان تامین مالی زنجیره تولید فراهم می‌شود.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:00
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت راه و شهرسازی یک میلیون واحد نهضت ملی در مشارکت با تعاونی‌ها ساخته می‌شود.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:46
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل بورس تهران گفت: بازار آتی تک سهم می‌تواند کمک شایانی کند که حتی در بازار نزولی هم معامله‌گران سود داشته باشند.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:30
«باشگاه خبرنگاران» ۶۵ درصد از ظرفیت نیروگاه‌های برق‌آبی کشور در حوضه رود کارون قرار دارند، که با انجام تعمیرات و نگهداری، این ظرفیت برای تامین برق در مدار قرار گرفته است.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:26
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز مبادله گفت: با موافقت بانک مرکزی از این به بعد سه گروه عمده عرضه کننده شمش طلا در مرکز مبادله خواهیم داشت.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:00
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز زمین شناسی مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: طبق بررسی های صورت گرفته ۳۰ درصد از استان خوزستان و ۶هزار بنای تاریخی استان اصفهان در معرض فرونشست قرار گرفته است.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 00:00
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به سکونت ۱۰ میلیون نفر در محلات بافت‌های فرسوده دولت با اجرای طرح کلید به کلید و بسته‌های تشویقی و اجرای طرح نهضت ملی مسکن به کمک نوسازی بافت‌های فرسوده آمده است.
شنبه 15 اردیبهشت - 22:20
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی و محورهای منتهی به تهران را شاهد هستیم.
شنبه 15 اردیبهشت - 21:49
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت هر روز شاهد ورود نقدینگی بودند.
شنبه 15 اردیبهشت - 21:20
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا ۱۶ اردیبهشت ماه از سمت غرب کشور شاهد ورود سامانه بارشی جدید به کشور هستیم.

مهمترین اخبار ورزشی در صدر رسانه ها


طراحی سایت در اصفهان

یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:50
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پورتو گفت: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:10
«باشگاه خبرنگاران» نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر ۲۹ دنیا از چین تایپه به جمع ۳۲ بازیکن برتر مسابقات راه یافت.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:23
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه بارسلونا قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را تبریک گفت.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:16
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال اینتر میلان گفت:طارمی را هم جذب کرده‌ایم، او به‌صورت آزاد از پورتو می‌آید. او بازیکن مهمی در سطح بین‌المللی است،
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:09
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی سابق باشگاه نساجی مازندران گفت: همه همدل شدند تا انشاالله این تیم در لیگ برتر بماند.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:08
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هر حال ۵ بازی باقی مانده است و خیلی‌ها دوست دارند که تمرکز پرسپولیسی‌ها بهم بخورد.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 01:19
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پورتو در شب گلزنی مهدی طارمی موفق شد با سه گل از سد تیم چاوز عبور کند.
شنبه 15 اردیبهشت - 22:48
«باشگاه خبرنگاران» تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز با حضور هوادار خانم در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
شنبه 15 اردیبهشت - 22:20
«باشگاه خبرنگاران» بارسلونا هم رده دوم لالیگا را از دست داد و هم قهرمانی رئال مادرید را چند روز جلو انداخت.
شنبه 15 اردیبهشت - 19:09
«باشگاه خبرنگاران» تیم هندبال پسران جوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.

مهمترین اخبار علمی فناوری در صدر رسانه ها


یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:36
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بیمارستان جایگزین برای مرکز درمانی حضرت رسول تعیین شده است.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:23
«باشگاه خبرنگاران» ستاره شناسان توسط یک فناوری جدید که می‌تواند از یک فاجعه در آینده جلوگیری کند، بیش از ۲۰۰۰۰ سیارک را در نزدیکی زمین شناسایی کردند.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:21
«باشگاه خبرنگاران» اگر به دنبال بهترین مرورگر وب برای دستگاه اندروید خود هستید، انتخاب شما به دو رقیب اصلی Google Chrome و Mozilla Firefox محدود است.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:00
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: بررسی ها نشان می دهند که تزریق واکسن پنوموموک از مرگ سالیانه ۱۵۰۰ کودک جلوگیری خواهد کرد. 
شنبه 15 اردیبهشت - 22:38
«باشگاه خبرنگاران» مشخصات فنی و تصاویر مینی‌کامپیوتر جدید کورسیر در آستانه‌ رونمایی فاش شد.
شنبه 15 اردیبهشت - 21:29
«باشگاه خبرنگاران» فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تمدید شد.
شنبه 15 اردیبهشت - 20:49
«باشگاه خبرنگاران» در آستانه مراسم بزرگ مایکروسافت، آزمایش عمومی قابلیت‌های جدید کوپایلت در ویندوز ۱۱ موقتا به‌حالت تعلیق درآمد.
شنبه 15 اردیبهشت - 19:48
«باشگاه خبرنگاران» در همایش کشوری آموزش علوم پزشکی از پنج پژوهشگر، ۶ ایده نوآورانه دانشجویی، سه پایان نامه برتر آموزش پزشکی، یک سخنرانی کوتاه و یک کارگاه آموزشی تقدیر شد.
شنبه 15 اردیبهشت - 18:29
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر تازه منتشر شده منتسب به آیفون ۱۶ خبر از تغییرات در آرایه دوربین نسخه معمولی و پلاس در کنار ضخامت کمتر تمامی مدل‌ها می‌دهد.
شنبه 15 اردیبهشت - 18:20
«باشگاه خبرنگاران» گوگل به تازگی به ابزار هوش مصنوعی جدیدی برای کمک به تولیدکنندگان محتوا یوتیوب اشاره کرده که در زمینه ساخت ویدیو‌های جدید به آنها کمک می‌کند.

مهمترین اخبار اجتماعی در صدر رسانه ها


یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:54
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های نواب، آبشناسان، زین الدین، همت، حکیم، بابایی، چمران پرتردد هستند.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:14
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در ۲۳ استان، از امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر خبر داد.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:02
«باشگاه خبرنگاران» دختری که در یک جدال خانوادگی مادرش را به قتل رسانده بود با جلب رضایت اولیای دم به ۱۰ سال حبس محکوم شد.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:50
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:35
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: یکی مهم‌ترین و اصلی‌ترین مؤلفه‌های توانمندسازی خوداتکایی و خودباوری خانواده‌های تحت حمایت است.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:21
«باشگاه خبرنگاران» طرح فجرانه کالابرگ که از بهمن‌ماه سال قبل آغاز شده تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه خواهد بود، اما تصمیم دولت برای ادامه دار بودن این طرح هنوز مشخص نیست.
شنبه 15 اردیبهشت - 21:51
«باشگاه خبرنگاران» بارش‌های شدید شب گذشته باعث بروز تندآب، انسداد و گرفتگی در بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج شد.
شنبه 15 اردیبهشت - 21:45
«باشگاه خبرنگاران» دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.
شنبه 15 اردیبهشت - 21:45
«باشگاه خبرنگاران» دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.
شنبه 15 اردیبهشت - 19:31
«باشگاه خبرنگاران» همایش آموزشی - توجیهی زائران حج تمتع ۱۴۰۳ استان تهران روز شنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر با حضور هزاران زائر بیت الله الحرام در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.

مهمترین اخبار استانی در صدر رسانه ها


یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:37
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مهمترین اخبار بین‌الملل در صدر رسانه ها


یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:53
«باشگاه خبرنگاران» مشاور امنیت ملی آمریکا گفت اگر ریاض و تل‌آویو برای عادی‌سازی روابط موافقت نکنند، موافقت‌نامه دفاعی واشنگتن و ریاض امضا نخواهد شد.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:37
«باشگاه خبرنگاران» بشار اسد با تاکید بر ثبات موضع سوریه در قبال فلسطین گفت هر آنچه می‌تواند ارائه کند را بدون تردید در اختیار هر مقاومتی در برابر اسرائیل قرار می‌دهد.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:25
«باشگاه خبرنگاران» سفیر کره شمالی در سازمان ملل آمریکا و متحدانش را متهم کرد که از چارچوب قوانین سازمان ملل در مورد پیونگ یانگ تخطی می‌کنند.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:44
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ارشد حماس اعلام کرد آمریکا باید تضمین کند که پس از توافق نظامیان اشغالگر اسرائیلی به رفح حمله زمینی نکنند.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:41
«باشگاه خبرنگاران» یکی از دانشجویان آمریکایی حاضر در تجمعات حامی فلسطین معتقد است در موج اعتراضات دانشجویی، تمرکز رسانه‌ای باید بر جنایات اسرائیل در نوار غزه متمرکز باشد.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 06:58
«باشگاه خبرنگاران» فرانسه از ورود «غسان ابوسته» جراح معروف انلگیسی-فلسطینی که بطور داوطلبانه در بیمارستان‌های غزه فعالیت داشته، به پاریس جلوگیری کرده است.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 06:55
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت رزمایش‌های چهارماهه ناتو در نزدیکی مرز‌های روسیه ثابت می‌کند که این ائتلاف برای درگیری با مسکو آماده می‌شود.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 01:22
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام حماس می‌گوید رژیم صهیونیستی تنها به دنبال بازگرداندن اسرای خود است، اما بدون بیان صریح توقف جنگ در متن توافق، نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد.
شنبه 15 اردیبهشت - 23:17
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نتانیاهو را تهدید کرد که در صورت «توافق سهل انگارانه با حماس» کابینه را ترک می‌کند.
شنبه 15 اردیبهشت - 22:08
«باشگاه خبرنگاران» معترضان صهیونیست به خیابان آمده و خواستار استعفای نخست وزیر و توافق برای آزادی اسرا شدند.

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری در صدر رسانه ها


یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:43
«باشگاه خبرنگاران» پژوهشگر فرهنگی گفت: سنگ‌نوشته‌ها و سفال‌نوشته‌ها در تاریخ ایران زیاد است و ایرانیان بسیاری از مطالب را اینگونه می‌نوشتند و اهل مطالعه بودند.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:36
«باشگاه خبرنگاران» یک پژوهشگر صنایع دستی گفت که از گذشته تا به امروز، کالا‌هایی در کشور داریم که می‌توان در قالب جدید به عنوان صنایع خلاق فرهنگی از آن‌ها استفاده کرد.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:34
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: اگر کسی می‌خواهد وقف کند، باید بگوییم چه حوزه‌هایی در اولویت وقف قرار دارد، تا نیاز‌های کشور برطرف شود.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:33
«باشگاه خبرنگاران» دبیر گروه ادبیات اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: یکی از آفت‌هایی که هر ساله دامن نمایشگاه کتاب تهران را می‌گیرد، ارگان‌زدگی است.
شنبه 15 اردیبهشت - 23:53
«باشگاه خبرنگاران» مداح پیشکسوت کشور از ماجرای ترورش و نفوذ سرویس‌های جاسوسی به هیئت‌ها در برنامه «برمودا» شبکه نسیم گفت.
شنبه 15 اردیبهشت - 21:39
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی گفت: امام جعفر صادق (ع) به عنوان یک شخصیت ویژه‌ی اسلامی؛ هم در جهان اسلام و هم در مکتب شیعه مطرح بوده که دانشمندان مطرح زمان نسبت به عظمت علمی حضرت (ع) همیشه معترف بودند.
شنبه 15 اردیبهشت - 17:43
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی گفت: نمایشگاه کتاب گردشگر خارجی دارد و می‌توان تور‌های بازدید گردشگران از نمایشگاه کتاب را فعال کرد.
شنبه 15 اردیبهشت - 17:27
«باشگاه خبرنگاران» چند روز تا رسیدن به یاری دیرین بیشتر نمانده است، یاری پنددان و خوش‌بیان که سعی فرهنگ‌دوستان بر این است که از کودکی انسان را با آن مانوس کنند.
شنبه 15 اردیبهشت - 16:02
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس مجری پیشکسوت رادیو روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.
شنبه 15 اردیبهشت - 13:24
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مردم باید بدانند که هر فردی می‌تواند بجای رقبه (زمین) حساب بانکی خود را وقف کند.

مهمترین اخبار چند رسانه‌ای در صدر رسانه ها


یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:53
«باشگاه خبرنگاران» ویدئویی ببینید از فردی که با روشی ساده، اما خلاقانه برای زنده‌گیری یک مار کبری به کار گرفته است.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:10
«باشگاه خبرنگاران» مهم‌ترین عوامل ناباروری در بانوان مورد بررسی قرار گرفته است.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:00
«باشگاه خبرنگاران» اتفاقات اخیر تنها بخشی از تناقضات گفتاری و رفتاری دولت‌های غربی است، جایی که معنای لغوی حقوق بشر بسته به زمان و مکانی به کار می‌رود متفاوت است.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:58
«باشگاه خبرنگاران» یکی از بکرترین دریاچه‌های لرستان در دل طبیعت بی نظیر شهرستان الیگودرز را در این ویدئو ببینید.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:32
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس پژوهش دانشمندان، در هنگام مرگ خاطرات در یک چشم بر هم زدن از ذهن انسان عبور می‌کند.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:27
«باشگاه خبرنگاران» تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی برخی از موانع ایجاد شده توسط پلیس اسرائیل را کنار زده و به پیشروی پرداختند.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:19
«باشگاه خبرنگاران» بچه‌های فلسطینی از دانشجویان آمریکایی بابت انجام تظاهرات برای حمایت از فلسطین، تشکر کردند.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:00
«باشگاه خبرنگاران» زنان به دلیل تحرک پایین، بیشتر در معرض ابتلا به بیماری‌های کبدی از جمله کبد چرب هستند.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 06:30
«باشگاه خبرنگاران» گستره انقلاب مردم آزادی‌خواه جهان از ایران تا آمریکا کشیده شده است.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 00:15
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های بیگانه در جریان تظاهرات دانشجویان در آمریکا سعی کردند که آنها را به یهود ستیزی و آزار و اذیت اساتید و دانشجویان یهودی متهم کنند.

مهمترین اخبار وبگردی در صدر رسانه ها


یکشنبه 16 اردیبهشت - 08:25
«باشگاه خبرنگاران» پاسخ مشروع ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی، نقطه عطفی در معادلات بازدارنده کشورمان و تغییر معادلات در منطقه شد.
یکشنبه 16 اردیبهشت - 07:54
«باشگاه خبرنگاران» تظاهرات همبستگی با فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا علی رغم همه سرکوب‌ها و اتهام‌زنی‌ها درحال گسترش است و به بسیاری از کشور‌های جهان نیز سرایت کرده است.
شنبه 15 اردیبهشت - 20:13
«باشگاه خبرنگاران» شیخ صدوق» که به دعای امام زمان (عج) به دنیا آمد، به عنوان رئیس المحدثین و عمادالدین نام گرفت؛ دانشمندی که ۳۰۰ کتاب در ترویج معارف شیعه نگاشت.
شنبه 15 اردیبهشت - 17:00
«باشگاه خبرنگاران» در این خبر عکس هایی از بقیع، آرامستان مسلمانان را به تصویر کشیدیم.
شنبه 15 اردیبهشت - 16:00
«باشگاه خبرنگاران» پیشتازی خانم‌ها در کنکور و کاهش رغبت آقایان به تحصیلات عالیه، سبب ایجاد ناهمگونی در جامعه، خانواده و آموزش عالی خواهد شد؛ کارشناسان برای رفع این مشکل راهکارهایی را مطرح کرده‌اند.
شنبه 15 اردیبهشت - 15:00
«باشگاه خبرنگاران» حضور چهره‌های شناخته‌شده سینما و تلویزیون در صحنه تئاتر، طی سالیان اخیر، واکنش‌های متفاوتی را به خود دیده است اما از هر زاویه‌ای که به این مقوله ورود می‌کنیم، به موردی خلاف اصالت و مقبولیت هنر نمایش برنمی‌خوریم.
شنبه 15 اردیبهشت - 14:36
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن مصری که باشگاه استقلال به دنبال جذب او بود در ۹ ماه ۵ تیم عوض کرده است.
شنبه 15 اردیبهشت - 14:00
«باشگاه خبرنگاران» شب قبل از شهادت خواب دید که دو فرشته او را بر فراز خانه‌شان می‌چرخاندند، صبح خیلی خوشحال بود، انگار حس کرده بود قرار است به آرزویش برسد.
شنبه 15 اردیبهشت - 13:01
«باشگاه خبرنگاران» دکتر رسول جعفریان به نقد و بررسی نوشته‌های یک واعظ و منبری پرداخته که کلمه‌ای را در حدیث امام صادق (ع)، بریتانیا معنی کرده بود.
شنبه 15 اردیبهشت - 12:00
«باشگاه خبرنگاران» وقتی که شاه به نشانهٔ تهدید، پیامی محرمانه به آیت‌الله خمینی داد و گفت که چکمه‌های پدرم را به پا خواهم کرد، آیت‌الله خمینی در پاسخ به او گفت: «چکمه‌های پدرت برای تو خیلی بزرگ است!».
 
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است