مهمترین خبرها با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به‌طور خودکار از بین هزاران خبر استخراج شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

مهمترین اخبار سیاسی در صدر رسانه ها


چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:16
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز جهت تأمین نظر شورای نگهبان جداول لایحه بودجه 1403 را اصلاح عبارتی و یا محتوایی کردند و به تصویب رساندند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:02
«خبرگزاری تسنیم» وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: بنا به مصوبه هیئت دولت ارز حاصل از صادرات فعالان صنایع دستی در اختیار خودشان قرار می گیرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:54
«خبرگزاری تسنیم» وزیر کار گفت: نرخ بیکاری در 7 استان زیر 7 درصد است و دولت در کاهش نرخ بیکاری رکورد تاریخی ثبت کرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:42
«خبرگزاری تسنیم» وزیر اقتصاد از تصویب اصلاح آیین نامه رفع تعهدات ارزی صادر کنندگان خبر داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:27
«خبرگزاری تسنیم» محمدباقر قالیباف در جلسات علنی هفته جاری مجلس به علت بیماری غایب بود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:14
«خبرگزاری تسنیم» با پیگیری و ورود دیوان محاسبات کشور به موضوع مددجویان جامانده سازمان بهزیستی از دریافت مستمری، مستمری فروردین ماه این مددجویان پرداخت می شود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:08
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تنها دو مساله با آژانس بین المللی انرژی اتمی باقی مانده که معاونان طرفین روی آن در حال گفتگو و تعامل هستند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:01
«خبرگزاری تسنیم» منوچهر متکی، علاءالدین بروجردی، ابوالفضل ظهره وند و حسن قشقاوی اصلی ترین گزینه ها برای ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس دوازدهم هستند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:51
«خبرگزاری تسنیم» نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با شناور شدن تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها موافقت کردند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:39
«خبرگزاری تسنیم» رئیس هیأت مدیره انجمن علمی حقوق عمومی اسلامی ایران افکار عمومی را عامل مهمی در دفاع از مردم مظلوم غزه دانست و گفت: نباید بگذاریم خیزشی که اتفاق افتاده و این تحولی که در افکار عمومی رخ داده خاموش شود.

مهمترین اخبار اقتصادی در صدر رسانه ها


چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:08
«خبرگزاری تسنیم» وزیر راه و شهرسازی از رشد 55 درصدی ترانزیت جاده ای طی امسال خبر داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:42
«خبرگزاری تسنیم» مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار در اطلاعیه ای اعلام کرد امکان تداوم تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا در روزهای آینده وجود دارد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:08
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از امکان پرداخت مالیات مقطوع مشاغل در 15 قسط خبر داده است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:07
«خبرگزاری تسنیم» در حالی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از ارسال 9 میلیون پیامک به مالکان خانه های خالی خبر داده که برخی نمایندگان مجلس معتقدند هنوز ساختار قابل اتکایی برای شناسایی این واحدها به وجود نیامده است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:01
«خبرگزاری تسنیم» دولت آمریکا روز سه شنبه به بهانه محافظت از کارگران و کسب و کارهای آمریکایی تعرفه های شدیدی را برای واردات از چین وضع کرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:58
«خبرگزاری تسنیم» با احتساب عدم النفع 5.5میلیارددلاری هرسال تأخیر در توسعه فاز 11 پارس جنوبی، دو دهه تأخیر در توسعه این فاز حدود 110میلیارد دلار عدم النفع یا بهتر است بگوییم زیان برای کشور به دنبال داشته که 55میلیارد دلار آن مربوط به تأخیرات دهه 90 شمسی است....
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:32
«خبرگزاری تسنیم» سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در 23 استان از جمله تهران طی امروز و فردا خبر داد و اعلام کرد در برخی مناطق بارش های سیل آسا می بارد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:43
«خبرگزاری تسنیم» طرح اختصاص سهمیه گازوئیل بر اساس حرکت در فاصله بین مبدا تا مقصد و منطبق با بارنامه فقط در جایگاه های عرضه سوخت واقع در مسیر به صورت آزمایشی از خرداد ماه اجرا می شود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:25
«خبرگزاری تسنیم» جدول سرانه مالیاتی 15 صنف در سه سال گذشته در حالی منتشر شد که مالیاتی که تمامی این صنوف در طول یک سال پرداخت می کنند، تقریباً از مالیات یک سال یک کارگر کمتر است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:17
«خبرگزاری تسنیم» طبق قانون جدید تامین مالی، هرگونه نقل وانتقال دارایی به شرکت های سهامی طرح (پروژه)، صندوق های تأمین مالی زمین ساختمان املاک و مستغلات از اشخاص مؤسس آن ها و بالعکس مشمول نرخ مالیات صفر شده است.

مهمترین اخبار ورزشی در صدر رسانه ها


طراحی سایت در اصفهان

چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:43
«خبرگزاری تسنیم» مهاجم تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:42
«خبرگزاری تسنیم» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای تخلفات انضباطی دو تیم تراکتور و استقلال در بازی اخیرشان جرایمی بالغ بر 150 میلیون تومان در نظر گرفت.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:40
«خبرگزاری تسنیم» تیم ملی هاکی بانوان مقابل قزاقستان در رقابت های قهرمانی سالنی آسیا تن به شکست داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:34
«خبرگزاری تسنیم» شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی در یک بازی معوقه صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس را در فاصله یک هفته به پایان این مسابقات از آرسنال پس گرفتند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:20
«خبرگزاری تسنیم» دروازه بان تیم فوتبال ملوان مهمترین بازی فصل تیمش در جام حذفی را از دست داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:18
«خبرگزاری تسنیم» سرمربی رئال مادرید بابت گلزنی مجدد ستاره ترکیه ای تیمش ابراز خرسندی کرد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:12
«خبرگزاری تسنیم» پیشکسوت باشگاه استقلال بر این اعتقاد است که سه دیدار پایانی آبی ‌پوشان در فصل جاری سخت تر تمام دیدارهای گذشته این تیم است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:57
«خبرگزاری تسنیم» رئیس آکادمی باشگاه استقلال گفت، جواد نکونام و عوامل تیم استقلال کاربلد هستند و می دانند در مسیر دستیابی به قهرمانی باید چه کنند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:39
«خبرگزاری تسنیم» سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی آخرین بازی شاگردانش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس را سخت ترین بازی آنها دانست.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:36
«خبرگزاری تسنیم» هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی در تعطیلات فصل را از دست داد.

مهمترین اخبار علمی فناوری در صدر رسانه ها


سه شنبه 18 اردیبهشت - 15:31
«باشگاه خبرنگاران» معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: متولدین ۲ مهر ۹۶ تا ۲ مهر ۹۷ می‌توانند نسبت به ثبت نام در پایه اول خود اقدام کنند.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 15:07
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران، از آغاز ثبت نام اعطای وام به کسب و کار‌های فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال خبر داد.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 13:33
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به پیشرفت‌های علمی این دانشگاه، تاکید کرد:مرجعیت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در منطقه دور از دسترس نیست.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 13:58
«باشگاه خبرنگاران» زمان ثبت درخواست تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور با موافقت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به مدت دو روز تمدید شد.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 14:00
«باشگاه خبرنگاران» اخترشناسان انتظار دارند که سیارکی موسوم به ۲۰۲۴ JR ۱ به نزدیک‌ترین فاصله خود از زمین برسد.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 14:00
«باشگاه خبرنگاران» معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ماموریت جدید پارک‌های فناوری در ایجاد ارزش افزوده متناسب با آمایش سرزمینی خبر داد.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 11:54
«باشگاه خبرنگاران» دبیر ستاد ملی جمعیت از استخدام بیش از ۱۵۷۰ ماما در سراسر کشور با مجوز سازمان امور استخدامی در سال گذشته خبر داد. 
سه شنبه 18 اردیبهشت - 10:40
«باشگاه خبرنگاران» مایکروسافت ظاهراً در حال توسعه‌ مدل زبانی بزرگ خود با نام رمز MAI-۱ است تا از وابستگی به OpenAI بکاهد.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 10:46
«باشگاه خبرنگاران» پورثانی گفت: در سال‌های اخیر جذب نیروی پرورشی در آموزش و پرورش نداشتیم روز جمعه ۱۴ اردیبهشت آزمون استخدامی جذب ۱۵ هزار مربی پرورشی بعد از ۱۵ سال برگزار شد.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 10:52
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره مامایی وزارت بهداشت گفت: اجرای تعرفه‌گذاری خدمات ماما با رفع نواقص انجام خواهد شد.

مهمترین اخبار اجتماعی در صدر رسانه ها


چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:55
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مراکز درمانی مدینه منوره جمعیت هلال احمر از راه اندازی 3 درمانگاه جمعیت هلال احمر در مدینه برای خدمات دهی به زائران حج 1403 خبر داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:54
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس راهنمایی رانندگی فراجا با بیان اینکه متاسفانه هنوز "استحکام بدنه خودرو جزو استانداردهای اجباری نیست" گفت: تنها راه اثبات این موضوع که آیا ورقه استفاده شده در بدنه خودروها ایمنی لازم و کافی را دارند یا نه، راه اندازی مرکز آزمون تصا...
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:35
«خبرگزاری تسنیم» خانواده شهدای حادثه تروریستی خاش ـ زاهدان از دولت جنایتکار آمریکا به دلیل حمایت از گروهک تروریستی جیش الظلم شکایت می کنند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:38
«خبرگزاری تسنیم» معاون اقتصادی دادستان کل کشور گفت: وراث متوفیان دارنده سهام عدالت که ثبت نامی از این بابت تا به حال نداشته اند می توانند از طریق آدرس csdiran.ir (شرکت سپرده گذاری مرکزی) از نحوه ثبت نام مطلع شوند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:36
«خبرگزاری تسنیم» مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد که قطعی برق روشنایی عادی در ایستگاه میرزای شیرازی که دقایقی باعث تاریکی نسبی بخش سالن فروش بلیت شده بود، برطرف شد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:16
«خبرگزاری تسنیم» سخنگوی قوه قضاییه گفت: روزانه 30 هزار نفر از کارشناسان و وکلا وارد سامانه های عدلیه می شوند و بیش از 240 هزار درخواست های خود را پیگیری می کنند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:14
«خبرگزاری تسنیم» رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: برخی سؤالات مفهومی هستند و درصد سؤالات دشوار در امتحانات نهایی در پایه دوازدهم تا سقف 20 درصد و برای پایه های دهم و یازدهم کاهش می یابد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:04
«خبرگزاری تسنیم» گاهی خانواده در شرایطی است که توقع فرزنددار شدن را ندارد و فکر می کند نمی تواند آن را بپذیرد. در این شرایط، برخی از زوجین ممکن است به از بین بردن فرزند خود فکر کنند اما سقط جنین عوارض شدید و مرگباری دارد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:34
«خبرگزاری تسنیم» معاون وزارت آموزش و پرورش از برخورد با 2800 دانش آموز متخلف در زمان برگزاری امتحانات نهایی سال گذشته خبر داد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:17
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 70 دستگاه لوازم خانگی قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 7 میلیارد تومان برآورد کرده اند.

مهمترین اخبار استانی در صدر رسانه ها


چهارشنبه 26 اردیبهشت - 06:45
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:51
«خبرگزاری تسنیم» آیت الله جوادی آملی در پاسخ به استفتائی اعلام کرد: تعطیلی روز شنبه، علاوه بر روز جمعه، مانعی ندارد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:49
«خبرگزاری تسنیم» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: طرح آرامش در راستای پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان مواد مخدر، طرح آرامش در شهر، در مناطق آلوده و جرم خیز استان مرکزی اجرایی شد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:47
«خبرگزاری تسنیم» مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 20 از اعزام 4 ایستگاه آتش نشانی به منظور اطفای حریق در کارگاه تولید تابلو و نمایشگرهای LED در محور شهید رجایی خبر داد و گفت: دود غلیظ در آسمان شهرری مربوط به آتش سوزی گسترده در کارگاه تولیدی بود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:44
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: بهار امسال 65 درصد از سطح منبع آبی فصلی تالاب کویری میقان اراک با حجم بارندگی مناسب آبگیری شده است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:42
«خبرگزاری تسنیم» پرچم متبرک به نام امام الرئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در کنار مزار شهید گمنام در بوستان فدک به اهتزاز درآمد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:39
«خبرگزاری تسنیم» به مناسبت هفته شهرکرد، خبرگزاری تسنیم استان چهارمحال و بختیاری چند دهه مجاهدت علمی و اجتماعی آیت الله دهکردی را روایت می کند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:39
«خبرگزاری تسنیم» بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان برای محرومان و نیازمندان خانه می سازد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:36
«خبرگزاری تسنیم» رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تحت پوشش کامل بیمه پایه کلیه خدمات درمانی زوج های نابارور در استان گیلان خبر داد و گفت: طی دو سال اخیر شیب تند کاهش موالید در استان گیلان نسبتاً مهار شده و منفی است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:36
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل ساماندهی مشاغل شهری کرمان با اشاره به وجود 550 کارگاه بازیافتی در کرمان، گفت: فاز اول سایت تجمیع کارگاه های ضایعاتی کرمان 31 اردیبهشت افتتاح می شود.

مهمترین اخبار بین‌الملل در صدر رسانه ها


چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:43
«خبرگزاری تسنیم» در شرایطی که لبنان قصد دارد سازوکار بازگرداندن آوارگان سوری به کشورشان را بعد از یک وقفه 3 ساله از سر بگیرد، غربی ها با یک طرح توطئه آمیز جدید به دنبال ناکام گذاشتن تلاش ها در مسیر حل بحران آوارگان در لبنان هستند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:14
«خبرگزاری تسنیم» وزارت دفاع طالبان اعلام کرد در پی سقوط یک فروند بالگرد ارتش در ولایت «غور» 1 نفر کشته و 12 تن زخمی شدند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:55
«خبرگزاری تسنیم» نخست وزیر ارمنستان اعلام کرد که امیدوار است که از اتحادیه اروپا کمک نظامی دریافت کند و منتظر تصمیم اتحادیه اروپا برای گنجاندن ارمنستان در صندوق صلح اروپا است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:52
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با انتقاد تند از عملکرد نتانیاهو در جریان جنگ غزه گفت که انعقاد توافق تبادل اسرا و بازگرداندن اسرای اسرائیلی از غزه بسیار مهمتر از عملیات نظامی است که ارتش اسرائیل در رفح انجام می دهد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:27
«خبرگزاری تسنیم» یک هیئت ارشد از حماس امروز در دیدار با دبیر کل حزب الله آخرین تحولات عرصه کل فلسطین و غزه را مورد بررسی قرار داده و بر وحدت موضع و ادامه تلاش ها جهت رسیدن به اهداف نبرد طوفان الاقصی و پیروزی در این نبرد تاکید کردند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:18
«خبرگزاری تسنیم» مردم مغرب با برپایی تظاهراتی در پایتخت این کشور با محکوم کردن جنگ ویرانگر ارتش صهیونیستی علیه فلسطینیان خواستار جلوگیری از تهاجم نظامیان صهیونیستی به رفح شدند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:13
«خبرگزاری تسنیم» حزب الله طی هفته های گذشته با ورود به فاز پیشرفته ای از عملیات ها ضد اشغالگران، قدرت خود را در سطح اطلاعاتی نیز به رخ دشمن کشیده و معادله ای که سید حسن نصرالله با تاکید بر حمایت مداوم از غزه ترسیم کرد، محاسبات صهیونیست ها رادر همه جبهه ها ب...
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:10
«خبرگزاری تسنیم» وزیر امور خارجه هند در واکنش به اظهارات آمریکایی ها در خصوص انعقاد قرارداد 10 ساله بین ایران و هند بیان کرد که این توافق به نفع کل منطقه خواهد بود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:00
«خبرگزاری تسنیم» بر اثر برخورد اتوبوسی حامل کارگران مزرعه با یک کامیون در شمال فلوریدا دستکم 8 سرنشین اتوبوس کشته و 8 تن دیگر به شدت زخمی شدند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:56
«خبرگزاری تسنیم» جنبش حماس در بیانیه ای به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد اشغال فلسطین(موسوم به روز نکبت)، از امت اسلام و همه آزادگان جهان خواست با تمام وسایل و ابزارها برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به سرزمین و مردم و مقدسات فلسطین فشار کنند.

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری در صدر رسانه ها


چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:45
«خبرگزاری تسنیم» تازه ترین کتاب فرهاد حسن زاده با عنوان «امیرکبیر فقط اسم یک خیابان نیست» از سوی نشر محراب قلم منتشر شد و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:53
«خبرگزاری تسنیم» مدرسه سرود و مداحی آرمان همزمان با عید سعید غدیرخم در فرهنگسرای رازی افتتاح می شود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:52
«خبرگزاری تسنیم» مناظره امام رضا (ع) با بزرگ یهودیان حاوی پیامی آخرالزمانی به تمام متدیّنین دنیاست تا نشان دهد یهودیت توانایی اثبات این موضوع را ندارد که نبوت در خاندان بنی اسرائیل متوقف شد تا اینکه بخواهد منجی آخرالزمان را به او نسبت دهد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:47
«خبرگزاری تسنیم» "خویشتن"، کتاب جدید حمیدرضا برقعی با استقبال شعردوستان در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران به چاپ دوم رسید.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:32
«خبرگزاری تسنیم» وزیر فرهنگ در بیست ویکمین اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای پیشنهاد داد، دومین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای در تهران برگزار شود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:12
«خبرگزاری تسنیم» در حالیکه برخی کتابفروشان نسبت به پرداخت هزینه ارسال در نمایشگاه مجازی کتاب تهران انتقاد کرده اند، قائم مقام نمایشگاه می گوید: کتابفروشان تا سقف 30 میلیون تومان می توانند از هزینه ارسال رایگان بهره مند باشند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:31
«خبرگزاری تسنیم» حجت الاسلام قرائتی در تفسیر خود می نویسد عوامل انحرافِ از عدالت، یا بغض و کینه است، یا حبّ و دوستی. اگر انگیزه ی انسان، کینه های او شد، اخلاصی در کار نیست؛ اما اگر قیام برای خدا باشد، کینه ها در اجرای عدالت بی اثر می شود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:19
«خبرگزاری تسنیم» سلطنت طلبان اکنون با بحران هویت مواجهند. در شرایطی که مردم دنیا علیه سیاست های حکام خود در دفاع از رژیم منحوس اسرائیل و در دفاع از مردم مظلوم غزه قیام کرده اند، این سلطنت طلبان تمام قد از مواضع اسرائیل خونخوار دفاع می کنند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:18
«خبرگزاری تسنیم» «صحن زلال»، نماهنگی از عرض ارادت علی محمد مؤدب به ساحت مقدس شمس الشموس، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به مناسبت دهه کرامت منتشر شد.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:16
«خبرگزاری تسنیم» کتاب «یک سده معماری تهران» اثر نگار منصوری با نگاهی به معماری اماکن عمومی شهر تهران در قرن گذشته توسط انتشارات مرکز مطالعات شهرداری تهران در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی شد.

مهمترین اخبار چند رسانه‌ای در صدر رسانه ها


سه شنبه 18 اردیبهشت - 14:02
«باشگاه خبرنگاران» وقوع سیل شدید در جنوب چین بر اثر بارندگی‌های شدید خسارات زیادی را به بار آورد.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 14:58
«باشگاه خبرنگاران» ناگفته‌های شغلی را بشنوید که پیوسته یادآورد مرگ است.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 15:02
«باشگاه خبرنگاران» رهبر انقلاب فرمودند: دیگران تاریخ ندارند و تاریخ می‌سازند، ما داریم ولی یادمان نیست.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 15:02
«باشگاه خبرنگاران» واکنش عجیب بیرانوند به سوال یک خبرنگار پس از بازی با نساجی را در این ویدئو مشاهده می‌کنید.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 12:55
«باشگاه خبرنگاران» اسکله ماهیگیری معروف سانفرانسیسکو طی روز‌های اخیر شاهد رکورد بیشترین تعداد شیر‌های دریایی بوده است.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 13:35
«باشگاه خبرنگاران» دلیل نام دانشگاه شریف و ارتباط آن با سازمان مجاهدین خلق مورد بررسی قرار گرفته است.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 12:00
«باشگاه خبرنگاران» اظهارات بی رحمانه عضو ارشد حزب لیکود رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح در تلویزیون این رژیم را ببینید.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 12:01
«باشگاه خبرنگاران» پژوهشگر ادبیات گفت: حرف خود را به کُرسی نشاندن در گذشته از توافق میان خانواده‌های عروس و داماد درباره‌ی مهریه و دیگر خرج‌های ازدواج به دست می‌آمد.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 12:54
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از مدال‌آوران با دلخوری صحنه را ترک کرد.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 10:43
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مامایی گفت: کولیک از دو تا سه هفته بعد از تولد در نوزاد شروع می‌شود و در شش هفته اول به بالاترین حد خود می‌رسد.

مهمترین اخبار وبگردی در صدر رسانه ها


سه شنبه 18 اردیبهشت - 14:52
«باشگاه خبرنگاران» واژه ازدواج با خودش معنای زیادی را تداعی می‌کند؛ رسیدن، یافتن نیمه گمشده، عشق، محبت، تشکیل خانواده، اما انگار برای عده‌ای ازدواج دیگر این معنا را ندارد.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 13:00
«باشگاه خبرنگاران» خبرنگار حوادث استان گلستان که از ساعات ابتدایی گم شدن یسنا دیدار شاهد ماجرا بوده می‌گوید تحقیقات پلیس نقش بسیار مهمی در پیدا شدن این دختر چهار ساله ترکمن داشته است.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 14:00
«باشگاه خبرنگاران» شبکه‌های اجتماعی این روز‌ها مانند کلینیک‌های تشخیصی و درمانی سرپایی از انواع درمانگران مجاز و غیرمجاز اشباع شده است.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 12:00
«باشگاه خبرنگاران» وقتی در ماشین خودتان نشسته‌اید و با دیدن یک ماشین گران‌قیمت می‌گویید عجب ماشین خوبی، فکر نکنید کودک این حسرت را درک نمی‌کند.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 12:54
«باشگاه خبرنگاران» مرحوم آیت‌الله حاج‌آقا نصرالله شاه‌آبادی می‌فرمودند: همان طور که ائمه علیهم‌السلام در مقاماتِ عالیه نیازمند توسّل به مادرشان هستند، ما نیز در مقام سیر الی‌الله، نیازمند توسل به حضرت زهرا (س) هستیم.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 10:00
«باشگاه خبرنگاران» کسانی که تا دیروز شعار زندگی برای زنان میدادند امروز به عنوان پیاده نظام مقابله با دانشجویان آمریکایی طرفدار شرافت قرار گرفته اند.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 10:30
«باشگاه خبرنگاران» با گسترش موج تحریم جهانی کالا‌های اسرائیلی توسط کشور‌های اسلامی و سایر حامیان فلسطین، اقتصاد صهیونیست‌ها در مرحله فروپاشی قرار گرفته است.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 08:25
«باشگاه خبرنگاران» زنان سلبریتی غربی که در یک حرکت نمایشی در حمایت از اغتشاشگران اقدام به قیچی کردن موی خود کردند، حالا در برابر تعدی پلیس آمریکا به دانشجویان حتی احساس نگرانی هم نمی‌کنند.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 08:55
«باشگاه خبرنگاران» اگر والدین متوجه شدند کودکشان به دلیل اخبار منفی دچار هیجانات منفی شده است با او صحبت کنند تا احساس امنیت برایش ایجاد شود.
سه شنبه 18 اردیبهشت - 08:57
«باشگاه خبرنگاران» مساله اصلی این است که طرح آتش‌بس تضمینی برای پایان جنگ به‌طور دائم فراهم نمی‌کند. از سوی دیگر رژیم صهیونیستی ظاهرا قسم خورده است تا پایان کار همه اعضای حماس در غزه به بمباران ادامه دهد.

مهمترین اخبار گوناگون در صدر رسانه ها


چهارشنبه 26 اردیبهشت - 12:30
«خبرگزاری تسنیم» در بررسی که با داده های پاییز 1402 انجام شده، بانک های توسعه تعاون، توسعه صادرات و پست بانک، اطلاعات وام دهی ارتباطی خود را پس از چندین نوبت هنوز ارسال نکرده اند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:33
«خبرگزاری تسنیم» کاربران فضای مجازی نسبت به ماجرای تسلیت فرح دیبا به سالومه در اثر مرگ سگ او واکنش های طنزآمیزی نشان دادند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 11:11
«خبرگزاری تسنیم» خبرنگار شبکه آمریکایی سی ان ان پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: ایران، به بزرگ ترین قدرت موشکی و پهپادی منطقه تبدیل شده است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:55
«خبرگزاری تسنیم» محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که تقریبا مبلغ فساد در فوتبال 200 میلیارد تومان است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 10:16
«خبرگزاری تسنیم» در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44هزار و 868 تومان و حواله دلار نیز به 41هزار و 894 تومان رسید.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:46
«خبرگزاری تسنیم» اگر رسانه فقط همان رسانه قدیمی و روزنامه و تلویزیون بود، چه بسا امروز به جای رژیم صهیونیستی سر حماس فریاد می زدند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:12
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تأکید براینکه واحدهای صنفی باید تا شش ماه معاملات خود را در سامانه تجارت ثبت کنند و در غیر اینصورت مهلت تمدید نمی شود، گفت: هماهنگی های لازم نسبت به بازگشایی واحدهای صنفی در سراسر کشور انجام شده است.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:10
«خبرگزاری تسنیم» تحلیلگر بی بی سی در پاسخ به سوال مجری که اسرائیل در صورت وارد شدن به رفح، می تواند حماس را از بین ببرد، گفت: اسرائیل به دلیل نداشتن برنامه مشخصی، هم خود در باتلاق فرو رفته است و هم می خواهد مردم غزه را در باتلاق غرق کند.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:09
«خبرگزاری تسنیم» تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه های چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه منتشر می شود.
چهارشنبه 26 اردیبهشت - 05:36
«خبرگزاری تسنیم» کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع ایران با حمایت همراه اول به عنوان اپراتور راهبر در حوزه هوشمندسازی آغاز به کار کرد.

مهمترین اخبار بازار در صدر رسانه ها


چهارشنبه 26 اردیبهشت - 09:23
«پارسی نیوز» پرس برک، ابزاری ضروری در صنایع فلزکاری و ساخت و ساز برای خم کردن و شکل دادن به ورق فلز است. پرس برک ها ابزارهای ضروری در عملیات فلزکاری هستند. انتخاب نوع مناسب پرس برک می تواند به طور قابل توجهی بر بهره وری، کیفیت و مقرون به صرفه بودن عملیات تأثیر بگ...
دوشنبه 24 اردیبهشت - 16:32
«پارسی نیوز» مخملک توسط باکتری استرپتوکوک گروه ای ایجاد می ‌شود، همان باکتری که باعث گلودرد استرپتوکوکی می شود. مخملک باعث ایجاد بثورات قرمز و برآمدگی در سرتاسر بدن می ‌شود، از برای همین به این بیماری، این نام را داده‌ اند‌. این بیماری بیشتر کودکان را مبتلا می‌ ک...
دوشنبه 24 اردیبهشت - 16:32
«پارسی نیوز» مخملک توسط باکتری استرپتوکوک گروه ای ایجاد می ‌شود، همان باکتری که باعث گلودرد استرپتوکوکی می شود. مخملک باعث ایجاد بثورات قرمز و برآمدگی در سرتاسر بدن می ‌شود، از برای همین به این بیماری، این نام را داده‌ اند‌. این بیماری بیشتر کودکان را مبتلا می‌ ک...
دوشنبه 24 اردیبهشت - 07:33
«پارسی نیوز» مشاور سئو یا مشاور بهینه‌سازی موتورهای جستجو، فردی است که در زمینه بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یا یاهو فعالیت می‌کند. این حرفه‌ به طور اصطلاحی به عنوان سئو شناخته می‌شود که مخفف عبارت (Search Engine Optimization) یا ب...
یکشنبه 23 اردیبهشت - 20:41
«پارسی نیوز» بررسی فعالیت ربات های ال جی در نمایندگی LG با وجود پیشرفت هوش مصنوعی در دنیا، تمامی مشاغل تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. بخش از این تغییرات مربوط به ربات‌های پیش خدمت یا همون گارسون‌ها هستند. در ارتباط با این موضوع وبسایت service-lg.ir مقالاتی منتشر کرده...
یکشنبه 23 اردیبهشت - 15:40
«پارسی نیوز» آلمان به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان در حوزه سلامت؛ با کمبود نیروی پرستار روبرو است. به همین دلیل، دولت آلمان برنامه‌های آوسبیلدونگ پرستاری را برای تربیت پرستاران مجرب و کارآمد ارائه می‌دهد. این برنامه یعنی "آوسبیلدونگ پرستاری" ترکیبی از ...
شنبه 22 اردیبهشت - 08:47
«پارسی نیوز» مصرف آب آلوده می‌تواند به ایجاد عوارض جدی برای سلامتی انسان‌ها و محیط زیست منجر شود. آب آلوده ممکن است شامل آلودگی‌های مختلفی باشد. در صورتی که آب آلوده مصرف شود، بیماری‌های مختلف در بدن انسان‌ها ایجاد می‌شود. بیماری‌های ناشی از مصرف آب آلوده شامل بی...
پنجشنبه 20 اردیبهشت - 11:22
«پارسی نیوز» اگر تجربه سفر هوایی داشته باشید احتمالا نام بلیط چارتر را زیاد شنیده‌اید. این بلیط‌ها در اکثر مواقع ارزان‌تر از بلیط‌های سیستمی هستند و می‌توانند گزینه مناسبی برای سفر هوایی کم‌هزینه باشند. لازم به ذکر است که شرکت‌های چارترکننده این بلیط‌ها را برای ت...
پنجشنبه 20 اردیبهشت - 11:24
«پارسی نیوز» برای آن‌که سفری باکیفیت و مطلوب داشته باشید، باید به چند فاکتور مهم در سفر توجه کنید. یکی از مهم‌ترین این فاکتورها، امنیت است. مادامی‌که سفرتان ایمن نباشد، نمی‌توانید از آن لذت ببرید و بدون دغدغه از جاذبه‌های دیدنی مقصد بازدید کنید.‌ این امنیت می‌توا...
چهارشنبه 19 اردیبهشت - 09:10
«پارسی نیوز» در زمینه ساخت و ساز و توسعه‌ی زیرساخت‌ها، کارآیی و دقت ابزارها بسیار اهمیت دارد. یکی از این ابزارهای مورد نیاز، قیچی میلگرد بر است که به طور خاص طراحی شده است تا توانایی برش میلگردهای با سایز بالا را با دقت بیشتر و سرعت بالاتری انجم دهد. بیایید...
 
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است