مهمترین خبرها با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند به‌طور خودکار از بین هزاران خبر استخراج شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

مهمترین اخبار سیاسی در صدر رسانه ها


جمعه 14 اردیبهشت - 20:41
«باشگاه خبرنگاران» فهرست انتخاباتی شورای وحدت برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
جمعه 14 اردیبهشت - 20:38
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.
جمعه 14 اردیبهشت - 17:12
«باشگاه خبرنگاران» «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت، با اشاره به رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین امسال، اعلام کرد که تراز تجاری در این ماه، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت بوده است.
جمعه 14 اردیبهشت - 14:14
«باشگاه خبرنگاران» احمد وحیدی گفت: برای اولین بار در کشور، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت گسترده برگزار می‌شود.
جمعه 14 اردیبهشت - 13:42
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور در پیامی از تلاش‌های نیرو‌های امدادی به ویژه هلال احمر برای یافتن کودک گمشده گلستانی تشکر کرد.
جمعه 14 اردیبهشت - 13:29
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در پانزدهمین نشست کنفرانس سران کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی، تهران را به مقصد پایتخت گامبیا ترک کرد.
جمعه 14 اردیبهشت - 13:09
«باشگاه خبرنگاران» ابوترابی فرد گفت: از نگاه تحلیلگران نظامی راهبرد‌های عملیات وعده صادق بسیار گسترده است و غرب این عملیات را آغازگر تحولات بزرگ در منطقه تعریف می‌کند.
جمعه 14 اردیبهشت - 12:32
«باشگاه خبرنگاران» هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از این تیپ بازدید کردند.
جمعه 14 اردیبهشت - 10:01
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌ها باید‌ها و نباید‌های خود را دارند، اما آن چیزی که همیشه ادعا می‌کنند که در انجامش تلاش می‌کنند، بیان واقعیت است.
جمعه 14 اردیبهشت - 08:00
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل بین‌الملل گفت:دولت نتانیاهو به دلیل بحران هویت و شکست‌های پی در پی در صحنه بین المللی هر لحظه ممکن است سقوط کند.

مهمترین اخبار اقتصادی در صدر رسانه ها


شنبه 15 اردیبهشت - 00:00
«باشگاه خبرنگاران» به گفته مسئولان، در حال حاضر ۱۲ بانک خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند و ۳ بانک دیگر هم در صف تست، آزمون و انجام اقدامات فنی خود هستند.
جمعه 14 اردیبهشت - 22:50
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی صنعت آب گفت: با مدیریت و ذخیره سیلاب‌های اخیر، برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب شرب و کشاورزی مناطق تحت پوشش سد‌های سیستان و بلوچستان وجود ندارد.
جمعه 14 اردیبهشت - 21:03
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها فردا ۱۵ اردیبهشت ماه در نواحی شمال شرق و شمال کشور ادامه خواهد داشت.
جمعه 14 اردیبهشت - 16:59
«باشگاه خبرنگاران» آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است.
جمعه 14 اردیبهشت - 16:12
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت مدیره انجمن سیب زمینی گفت: بنابر آمار با احتساب سرانه مصرف سالانه ۳ میلیون و ۴۰۰ تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتن سیب زمینی مورد نیاز کشور است.
جمعه 14 اردیبهشت - 16:11
«باشگاه خبرنگاران» معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: ۹۲ نقطه در کشور در مجاورت و داخل شهرک‌های صنعتی برای استقرار نیروگاه‌های خورشیدی پیشبینی کردیم که تا پایان سال نهایی خواهد شد.
جمعه 14 اردیبهشت - 15:15
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز خشکسالی گفت: با توجه به بارش‌های اخیر در حوزه غرب و جنوب غرب، بخشی از کم بارشی‌های اخیر در حوزه کشاورزی جبران شد.
جمعه 14 اردیبهشت - 14:46
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای ملی زعفران گفت: بنابر آمار اعلامی سال گذشته ۲۲۰ تا ۲۳۰ تن زعفران تولید شد، در حالیکه پتانسیل تولید هزار تن زعفران وجود دارد.
جمعه 14 اردیبهشت - 14:19
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک در تمامی محور‌های شمالی کشور را شاهد هستیم که در محور‌های هراز و فیروزکوه سنگین است.
جمعه 14 اردیبهشت - 14:15
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت مدیره انجمن شیرخشک گفت: با توجه به دپوی ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات انتظار می‌رود که اصلاح ارزش پایه گمرکی صورت بگیرد.

مهمترین اخبار ورزشی در صدر رسانه ها


طراحی سایت در اصفهان

جمعه 14 اردیبهشت - 23:32
«باشگاه خبرنگاران» الوحده در شبی که احمد نوراللهی را ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی خود داشت برابر العین به پیروزی دست پیدا کرد و قهرمان لیگ کاپ امارات شد.
جمعه 14 اردیبهشت - 22:47
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه اسپید اسلالوم و بتل با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.
جمعه 14 اردیبهشت - 21:32
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتبال ژاپن در دیدار فینال مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۳ سال با پیروزی یک بر صفر مقابل ازبکستان عنوان قهرمانی را به خانه برد.
جمعه 14 اردیبهشت - 21:32
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتبال ژاپن در دیدار فینال مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۳ سال با پیروزی یک بر صفر مقابل ازبکستان عنوان قهرمانی را به خانه برد.
جمعه 14 اردیبهشت - 21:27
«باشگاه خبرنگاران» مدیر سیا به‌منظور برگزاری نشست‌هایی درباره اوضاع در غزه، وارد قاهره شد.
جمعه 14 اردیبهشت - 21:17
«باشگاه خبرنگاران» علی امیریان در تور برنزی جهانی امارات به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.
جمعه 14 اردیبهشت - 20:27
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش تنیس روی میز ایران به جدول اصلی مسابقات بین‌المللی عربستان صعود کرد.
جمعه 14 اردیبهشت - 20:04
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان دورتموند از جدایش از این تیم در پایان فصل جاری خبر داد.
جمعه 14 اردیبهشت - 18:51
«باشگاه خبرنگاران» شوت دیدنی شهاب زاهدی از زمین خودی وارد دروازه گامبا اوزاکا شد و برتری آویسپا را رقم زد.
جمعه 14 اردیبهشت - 18:35
«باشگاه خبرنگاران» هفته دوم مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت.

مهمترین اخبار علمی فناوری در صدر رسانه ها


جمعه 14 اردیبهشت - 23:20
«باشگاه خبرنگاران» هواوی با تراشه‌ی اختصاصی Kirin در تکاپوی رقابت با غول‌های صنعت فناوری ازجمله اینتل و اپل است.
جمعه 14 اردیبهشت - 21:41
«باشگاه خبرنگاران» مشخصات فنی پوکو F6 پرو در گیک‌بنچ فاش شد؛ این گوشی پردازنده‌ی پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم دارد.
جمعه 14 اردیبهشت - 19:31
«باشگاه خبرنگاران» تبلت جدید HTC با تراشه‌ی Unisoc T606، باتری ۷٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و اندروید ۱۴ عرضه شد.
جمعه 14 اردیبهشت - 17:54
«باشگاه خبرنگاران» چین امروز با موفقیت کاوشگر Chang'e-6 را به فضا پرتاب کرد و مأموریتی جسورانه را برای جمع‌آوری حدود ۲ کیلوگرم نمونه از سمت دور ماه نسبت به زمین آغاز کرد.
جمعه 14 اردیبهشت - 16:41
«باشگاه خبرنگاران» نخستین مدرسه فریلنسری در کشور به همت دانشگاه علم و فرهنگ و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری راه‌اندازی می‌شود.
جمعه 14 اردیبهشت - 15:30
«باشگاه خبرنگاران» معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: نرخ چاقی دانش‌آموزان به ۳۳ درصد رسیده است.
جمعه 14 اردیبهشت - 14:40
«باشگاه خبرنگاران» رضا مراد صحرایی گفت: نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده و امروز اجرای این نقشه یک تکلیف ملی است.
جمعه 14 اردیبهشت - 14:00
«باشگاه خبرنگاران» یک متخصص طب سنتی گفت: مداومت در مصرف موضعی شیر باعث بهبود تیرگی زیر چشم می‌شود.
جمعه 14 اردیبهشت - 12:30
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: رویکرد ما در دوره ابتدایی بازی محوری است؛ برخی از مدارس را برای آموزش مجهز کرده‌ایم.
جمعه 14 اردیبهشت - 11:57
«باشگاه خبرنگاران» با قرارگیری تمامی ماهواره‌های هابل نتورک در مدار، دستگاه‌های عادی می‌توانند روزانه چندین ساعت اتصال بلوتوث ماهواره‌ای داشته باشند.

مهمترین اخبار اجتماعی در صدر رسانه ها


شنبه 15 اردیبهشت - 00:07
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راه تهران بزرگ از انسداد آزادراه تهران شمال بعلت سیل و ریزش کوه خبر داد.
شنبه 15 اردیبهشت - 00:07
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راه تهران بزرگ از انسداد آزادراه تهران شمال به علت سیل و ریزش کوه خبر داد.
جمعه 14 اردیبهشت - 23:23
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد:شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.
جمعه 14 اردیبهشت - 21:09
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۱۸ استان کشور از به ثبت رسیدن ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت خبر داد.
جمعه 14 اردیبهشت - 18:22
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.
جمعه 14 اردیبهشت - 18:22
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در ۶ استان، از امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در این استان‌ها خبر داد.
جمعه 14 اردیبهشت - 17:25
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با فرا رسیدن ۲۵ شوال، سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) رییس مذهب جعفری، اکران‌های فرهنگی تسلیت این روز در پایتخت اجرا شد.
جمعه 14 اردیبهشت - 17:22
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران را تا فردا ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید، بارش باران و گاهی رگبار پیش‌بینی کرده است.
جمعه 14 اردیبهشت - 14:05
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: سربازان می‌توانند برای مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا در سامانه سخا ثبت‌نام کنند.
جمعه 14 اردیبهشت - 13:54
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان حفاظت مترو از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.

مهمترین اخبار استانی در صدر رسانه ها


جمعه 14 اردیبهشت - 15:51
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مهمترین اخبار بین‌الملل در صدر رسانه ها


جمعه 14 اردیبهشت - 23:30
«باشگاه خبرنگاران» در میانه خبر‌های ضدونقیض درباره پیشرفت در مذاکرات قاهره، یک رسانه آمریکایی خبر داد ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه طرح خود برای آغاز تخلیه ساکنان رفح در جنوب غزه را به دولت آمریکا ابلاغ کرده است.
جمعه 14 اردیبهشت - 23:29
«باشگاه خبرنگاران» «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه در اظهاراتی عنوان کرد هیچ همبستگی میان کشور‌های اتحادیه اروپا در مواجه با سیاست بلوک در قبال روسیه وجود ندارد.
جمعه 14 اردیبهشت - 22:49
«باشگاه خبرنگاران» شماری از کارمندان دولت بایدن ضمن اعلام حمایت از تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین و غزه، مخالفت خود را با رویکرد منفی بایدن در قبال این تظاهرات اعلام کردند.
جمعه 14 اردیبهشت - 22:00
«باشگاه خبرنگاران» یک عضو ارشد مجلس سنای آمریکا مدعی شد که این مجلس توافق امنیتی میان عربستان و آمریکا را بدون عادی‌سازی رابطه میان ریاض و تل‌آویو تصویب نخواهد کرد.
جمعه 14 اردیبهشت - 21:53
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از وقوع انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه خبر دادند.
جمعه 14 اردیبهشت - 20:45
«باشگاه خبرنگاران» با مداخله پلیس نیویورک در تظاهرات دانشجویی حامیان فلسطین، ۱۳ نفر در دانشگاه نیویورک و ۴۳ نفر در «مدرسه جدید» بازداشت شدند.
جمعه 14 اردیبهشت - 20:42
«باشگاه خبرنگاران» نیروهای مسلح یمن امروز (جمعه) در بیانیه‌ای از آغاز فاز چهارم عملیات خود علیه «مثلث تجاوز» (آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی) خبر داد.
جمعه 14 اردیبهشت - 18:47
«باشگاه خبرنگاران» سازمان ملل هشدار داد هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح می‌تواند باعث کشتار غیرنظامیان شود و جان صد‌ها هزار نفر از ساکنان نوار غزه را به خطر بیندازد.
جمعه 14 اردیبهشت - 17:48
«باشگاه خبرنگاران» بزرگترین میدان صنعا بعد از ظهر امروز (جمعه) شاهد حضور میلیون‌ها نفر در راهپیمایی «وفاداری یمن به غزه آزاد» برای حمایت از ملت فلسطین و تأیید آمادگی برای ورود به فاز چهارم تشدید تنش توسط نیرو‌های مسلح یمن علیه «مثلث تجاوز» بود.
جمعه 14 اردیبهشت - 17:20
«باشگاه خبرنگاران» مسکو امروز (جمعه) دبیر شورای دفاع و امنیت ملی، وزیر سابق دارایی و رئیس سابق بانک مرکزی اوکراین را در فهرست افراد تحت‌تعقیب خود قرار داد.

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری در صدر رسانه ها


شنبه 15 اردیبهشت - 00:04
«باشگاه خبرنگاران» روابط عمومی صداوسیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.
جمعه 14 اردیبهشت - 20:23
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فیلم سینمایی «حکیم نظامی» با همکاری وزارت فرهنگ جمهوری آذربایجان ساخته می‌شود.
جمعه 14 اردیبهشت - 17:44
«باشگاه خبرنگاران» پخش مجموعه «حشاشین»، به علت تحریف وقایع تاریخی و نشان دادن چهره‌ای نادرست از ایرانیان ممنوع شد.
جمعه 14 اردیبهشت - 17:02
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام نمایشگاه کتاب گفت: فضای نمایشگاهی این دوره با افزایش بیست هزار متر مربع، به ۱۴۰ هزار متر مربع رسیده و تعداد ناشران متقاضی نیز پنجاه درصد رشد داشته است.
جمعه 14 اردیبهشت - 14:20
«باشگاه خبرنگاران» جشنواره مردمی فیلم عمار در حمایت از تنبیه مقتدرانه رژیم صهیونیستی، فراخوان سراسری «وعده صادق» را منتشر کرد.
جمعه 14 اردیبهشت - 13:07
«باشگاه خبرنگاران» جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه و تعمیق فرهنگ رضوی در کشور است.
جمعه 14 اردیبهشت - 13:02
«باشگاه خبرنگاران» به دلیل انتقال موقت فعالیت «سامانه بازار کتاب» به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا ۳۰ اردیبهشت (۱۴۰۳) غیرفعال است.
جمعه 14 اردیبهشت - 12:50
«باشگاه خبرنگاران» جایزه جهانی آزادی مطبوعات به توصیه داوران کمیته بین‌المللی حمایت از خبرنگاران به خبرنگاران فلسطینی در غزه اعطا شد.
جمعه 14 اردیبهشت - 12:46
«باشگاه خبرنگاران» استاد عیسی قلی‌پور هنرمند پیشکسوت موسیقی مقامی و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت.
جمعه 14 اردیبهشت - 12:13
«باشگاه خبرنگاران» برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از امشب، جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه راهی آنتن شبکه نمایش می‌شود.

مهمترین اخبار چند رسانه‌ای در صدر رسانه ها


شنبه 15 اردیبهشت - 00:15
«باشگاه خبرنگاران» آب مروارید نوعی بیماری چشم با دلایل مختلف است که با تار شدن عدسی چشم آغاز شده و با افزایش تیرگی و کدر شدن عدسی، بینایی چشم مختل می‌شود.
جمعه 14 اردیبهشت - 23:01
«باشگاه خبرنگاران» یک بیل با دسته فلزی ساخته شده است که می‌تواند چند کار مختلف از جمله برش را انجام دهد.
جمعه 14 اردیبهشت - 22:00
«باشگاه خبرنگاران» نحوه آنژیوگرافی مغز را به صورت گرافیکی ببینید.
جمعه 14 اردیبهشت - 21:30
«باشگاه خبرنگاران» بدون تعارف با معلمی که خودش را وقف دانش‌آموزان کرده است یک معلم نیکوکار، زندگی خودش را وقف دانش‌آموزان کرده است.
جمعه 14 اردیبهشت - 21:05
«باشگاه خبرنگاران» دزدیدن گوشت از فروشگاه‌ها در استرالیا زیاد شده است.
جمعه 14 اردیبهشت - 21:00
«باشگاه خبرنگاران» شهادت امام جعفر صادق (ع) تسلیت باد.
جمعه 14 اردیبهشت - 20:00
«باشگاه خبرنگاران» نیاز‌های مهم جامعه کارگری کشور که رهبر انقلاب در دیدار اخیر از مسئولین مطالبه کردند.
جمعه 14 اردیبهشت - 19:00
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان دانشگاه «مینه‌سوتا» آمریکا در زیر بارش باران هم دست از تظاهرات خود برنداشتند.
جمعه 14 اردیبهشت - 18:36
«باشگاه خبرنگاران» دو گوشی گلکسی اس ۲۴ و آیفون ۱۵ پرومکس داخل فریزر قرار داده شد.
جمعه 14 اردیبهشت - 17:55
«باشگاه خبرنگاران» وقتی دکتر اسماعیل آذر این‌طور با شور و عشق از امتیاز ادبیات فارسی بر ادبیات سایر کشور‌ها صحبت می‌کند.

مهمترین اخبار وبگردی در صدر رسانه ها


جمعه 14 اردیبهشت - 21:57
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش با رمز کارت سوخت و نکات مربوط به آن، چگونگی تغییر رمز، نحوه بازیابی رمز و مراحل دریافت رمز جدید آشنا می‌شوید.
جمعه 14 اردیبهشت - 17:53
«باشگاه خبرنگاران» افسران پلیس به یکی از اساتید یک دانشگاه معتبر آمریکایی حمله‌ور می‌شوند. مقابل دوربین‌ها او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند، بر زمین می‌اندازند، دست‌هایش را می‌بندند و وی را بازداشت می‌کنند.
جمعه 14 اردیبهشت - 16:43
«باشگاه خبرنگاران» امام صادق(ع) ضمن آنکه بحث‌هایی در زمینه‌های مختلف علمی، معرفتی، فقهی و فلسفی با شاگردان داشتند، فصل جداگانه‌ای را به موضوع مهدویت اختصاص دادند.
جمعه 14 اردیبهشت - 16:36
«باشگاه خبرنگاران» دختر بچه گمشده در زمین‌های کشاورزی بعد از پنج روز پیدا شد.
جمعه 14 اردیبهشت - 16:28
«باشگاه خبرنگاران» در حالی اعتراض دانشجویان در آمریکا وارد سومین هفته خود شده که خشونت‌ها علیه دانشجویان شدت گرفته است. اما معترضان چه کسانی هستند و چه انگیزه‌ای دارند و چه خواسته‌هایی را دنبال می‌کنند؟ گزارش خبرآنلاین را بخوانید.
جمعه 14 اردیبهشت - 16:20
«باشگاه خبرنگاران» موسیقی متن و تیتراژ سریال «رعنا» به آهنگسازی شریف لطفی یکی از با کیفیت‌ترین و خاطره‌انگیزترین ملودی‌های مرتبط با سریال‌های دهه شصت تلویزیون است.
جمعه 14 اردیبهشت - 16:04
«باشگاه خبرنگاران» فارغ التحصیل رشته کامپیوتر بودم و تجربه کار در شرکت‌های مختلف را داشتم اما هیچ‌کدام از این شغل‌ها من را راضی نمی‌کرد؛ دوست داشتم در یک محیط آرام و به دور از هیاهوی روزمره زندگی، کار کنم برای همین معلم شدم؛ حتی چند سال حق‌التدریس بودم و در ن...
جمعه 14 اردیبهشت - 14:43
«باشگاه خبرنگاران» سیاوش اردلان در توئیتی از حضور فعال اپوزیسیون در کنار نیرو‌های پلیس آمریکا برای سرکوب اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین خبر داد.
جمعه 14 اردیبهشت - 13:02
«باشگاه خبرنگاران» در این مطلب به حقایق عجیب و شگفت انگیز در مورد دهان پرداخته‌ایم.
جمعه 14 اردیبهشت - 12:33
«باشگاه خبرنگاران» ایران رتبه دوم ذخایر گازی جهان را دارد، اما مصرف‌کننده هر چه تولید می‌شود را می‌بلعد.
 
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است