رحمت شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به پایان ماه مبارک رمضان و شروع مسافرت هموطنان جلساتی با انجمن های صنفی و شرکت های حمل ونقل مسافر برگزار شد.
شعبانی در ادامه تاکید کرد: به همین منظور نظارت در جلسات برگزار شده بیشتر بر فعالیت شرکت های حمل و نقل مسافر، فروش اینترنتی بلیت اتوبوس، هماهنگی برای فروش بلیت اتوبوس در سطح شهر، استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه ها تاکید شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: در استان البرز 26 شرکت حمل و نقل مسافر با در اختیار داشتن 2 هزار و 532 دستگاه انواع وسایل نقلیه عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در ایام تابستان به مسافران سرویس دهی می کنند و آمادگی لازم برای برقراری سرویس های فوق العاده در صورت ضرورت و در ایام خاص در را دارند.
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز بیان کرد: طی تابستان سال گذشته 594 هزار و 600 مسافر توسط 31 هزار و 584 سرویس از استان البرز جابجا شده اند.
شعبانی تصریح کرد: مسافران می توانند نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با حمل و نقل جاده ای از طریق صندوق های نصب شده در پایانه مسافری استان البرز و همچنین سامانه پیام کوتاه 3000143 ما را در ارائه خدمات مناسبتر یاری کنند.
این مسئول اضافه کرد: هموطنان می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و یا نیاز به راهنمایی بیشتر با نمایندگی اداره کل در پایانه مسافری استان که به صورت شبانه روزی پاسخگوی مسافران هستند، در میان بگذارند.
وی گفت: وجود 20 دوربین نظارت تصویری و 30 دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان البرز و همچنین استفاده از امکانات و تجهیزات، وضعیت تردد محورهای ارتباطی استان را به صورت شبانه روزی رصد کنند و در جریان ترافیک محورها قرار بگیرند.
شعبانی در پایان یادآور شد: مرکز مدیریت راه های استان البرز نیز به صورت شبانه روزی بر تردد محورها نظارت دارد و با اطلاع رسانی وضعیت ترافیک استان، هماهنگی لازم را برای برقراری تردد ایمن با سایر دستگاه ها انجام می دهد و با شماره تلفن های 3-34184000 پاسخگوی مسافران در خصوص وضعیت ترافیک در محورهای استان است.
4349327