به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فراپیام، ایران با جمعیت قریب بر ۸۰ میلیون نفر پتانسیلی قوی برای مصرف لوازم خانگی دارد. این بازار مهم و بزرگ دارای دو دسته تامینکننده میباشد. در حالت کلی تولیدکنندگان و شرکتهای بازرگانی واردکننده لوازم خانگی تامینکنندگان این صنعت میباشند.
اگر نگاهی واقعی به این صنف داشته باشیم به این نتیجه میرسیم که سهم واردات در این صنعت بسیار بیشتر از سهم تولید میباشد، چه بسا که در تولید لوازم خانگی نیز بسیاری از این لوازم به صورت نیمهآماده (CKD) وارد کشور شده و در خطهای تولید تنها این دستگاهها مونتاژ شده یا درصد کوچکی از قطعات آنها تولید این کارخانهها میباشد.
با توجه به مسائل فوقالذکر و سهم بالای واردات در این صنعت، تحریمها و مشکلات ناشی از آن این صنعت را با مخاطرات زیادی روبهرو کرده و سهم کشورهای مختلف در این بازار کاهش یافته است.
هرچند با چشم دوختن تجار ایرانی به بازار چین این کمبودها تا حدودی جبران شده است، اما با توجه به افزایش قیمت ارز و کاهش قدرت خرید مردم، تا حدود زیادی از کیفیت این محصولات کاهش یافته است. با توجه به این عوامل، نیاز به پشتیبانی و گارانتی معتبر در این حوزه به شدت احساس میشود.
بر اساس مصوبه سال ۱۳۹۰ هیات دولت، جهت حمایت از مصرفکنندگان کالاهای با کیفیت ایرانی، همه کالاهای ایرانی چه تولیدی و وارداتی باید خدمات پس از فروش مورد تایید سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده را داشته باشند. هر چند این مصوبه تا چند سال لازمالاجرا نبود ولی در چند سال اخیر این مصوبه اجرایی شده است و دو سازمان قانونی حمایت از حقوق مصرفکننده و سازمان صنعت و معدن مجری این مصوبه شدهاند. در این قانون داشتن خدمات پس از فروش معتبر یکی از شروط لازم برای گرفتن کارت بازرگانی برای شرکتهای بازرگانی و مجوز تولید برای شرکتهای تولیدی میباشد. در بندهای این قانون داشتن نرمافزار خدمات پس از فروش یکی از شروط لازم برای تایید خدمات پس از فروش میباشد.
شرکت فراپیام بیش با بیش از دو دهه فعالیت در صنعت نرمافزار کشور با ارائه راهحلهای راهبردی، نرمافزار جامع خدمات پس از فروش خود را ارئه داده است که تمام نیازهای خدمات پس از فروش شرکتهای فعال در حوزه لوازمخانگی را نیز پوشش میدهد. شرکت فراپیام مفتخر است با ارائه این نرمافزار گام بلندی در جهت تعالی این صنعت برداشته است.
نرمافزار خدمات پس از فروش فراپیام با داشتن یک سیستم کدینگ بسیار قوی که همه ابعاد یک سازمان خدمات پس از فروش اهم از قسمتهای مختلف سازمان، دستگاهها، عیوب، قطعات و بسیاری از آیتمهای دیگر را در بر میگیرد، کمک شایان و قابل توجهی جهت تهیه گزارشات کاربردی و مدیریتی میکند. سازمانها با در دست داشتن گزارشات مبتنی بر اطلاعات حقیقی میتوانند تصمیمات جدی در جهت بهبود کیفیت محصولات خود بگیرد. به عنوان مثال در شرکتهای تولیدکننده کالا بهدست آوردن گزارش خرابیهای یک دستگاه به خصوص بر اساس عیبهای آن به سازمان کمک میکند تا در صورتی که این خرابیها از درصد خاصی بگذرد اعلام اپید میکنند و به دنبال راه حل برای آن عیب خاص باشند و یا حتی دستور توقف تولید در جهت بهبود رضایتمندی مشتریان را صادر کنند.
از دیگر امکانات این نرمافزار میتوان به تعریف سناریو برای هر سازمان اشاره کرد. این خصوصیت باعث میشود تا خدمات پس از فروش یک سازمان بدون کمترین تغییر سناریو و بلاک دیاگرام خود را در سیستم تعریف کند و با متحمل شدن کمترین هزینه، نرمافزار را با ساختار خود منطبق کند.
همچنین از خصوصیات اصلی و مهم این نرمافزار سیستم مبتنی بر کارتابل میباشد که برای هر شخص که دارای پست در سازمان میباشد یک کارتابل تعریف میشود و بلاکهای تعریف شده در سناریو را به آنها مرتبط میسازد. در واقع در این قسمت شما یک اتوماسیون اداری در قسمت خدمات راهاندازی میکنید تا در کمترین زمان کارها و مکاتبات اداری ارجاع شود و اقدامات لازم در هر کارتابل انجام شود. به عنوان مثال یک شرکت ممکن است دارای قسمتهای مختلف در فواصل مکانی گوناگون باشد. قسمتهایی مثل انبار و تعمیرگاههای مختلف و واحد تولیدی از این بخشها میباشد که این خصوصیت نرم افزار خدمات پس از فروش فراپیام همه این قسمتها را به هم وصل میکند و همه آنها مانند یک سیستم یکپارچه با هم در ارتباط میشوند.
یکی دیگر از خصوصیات ویژه شرکت فراپیام، داشتن پکیج نرمافزاری مالی و خدمات پس از فروش میباشد که این دو سیستم ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشته و باعث ایجاد یکپارچگی در سازمانها میشود. این خصوصیت باعث میشود که انتقال اطلاعات بین سیستم مالی و خدمات پس از فروش بدون دخالت کاربر و بدون خطا انجام شود.
از دیگر ویژگیهای مهم و درخور این نرمافزار میتوان به روابطعمومی، پذیرش، تعمیرگاهها، نمایندگیهای مختلف، انبارهای مختلف، مدیریت مشتریان و نظرسنجی هوشمند نام برد که همه آنها در خدمات پس از فروش صنایع مختلف، کاربردی و راهگشا میباشد.
شرکت فراپیام با هدف توسعه و تحقق رضایتمندی مشتری در صنایع مختلف و با به کارگیری نیروهای نخبه و مجرب، نرمافزار خدمات پس از فروش خود را ارائه کرده است تا با تکیه بر علم دانش و توانمندیهای بومی خود کمکی موثر در تولید ملی و بهبود و توسعه آن داشته باشد.
علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره ۸۶۷۴۸ تماس و یا به سایت فراپیام مراجعه کنند.
انتهای پیام