به گزارش ایسنا، کتاب "مبانی تهیه نقشه راه سازمانی و یافتههای نوین" تألیف شهلا یعقوبی و سمیه ساسانپور با شمارگان ۵۰۰ نسخه، ۱۱۹ صفحه، ۴ فصل در قطع وزیری وارد بازار کتاب شد.
با توجه به اهمیت موضوع نقشه راه سازمانی به عنوان طرحی ترسیمی که سازمانها را میتواند در راستای رسیدن به اهداف و نقاط مثبت چشمانداز و مأموریت سازمان کمک کند، در این کتاب به آن پرداخته شده و سعی بر آن شده است که با استفاده از مفاهیم کلیدی تحقیقی در حوزه علوم مدیریت و توضیح مفاهیم مرتبط و همچنین نمایش نموداری در کاربردهای عملیاتی طراحی نقشه راه سازمانی، در این راستا بیان موضوع شود.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی اصفهان، چاپ اول این کتاب در پاییز ۱۳۹۹ با قیمت ۲۰۰ هزار ریال عرضه شده است. علاقهمندان میتوانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب با شماره ۰۳۱۳۳۹۱۲۷۱۱، مرکز انتشارات جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تماس بگیرند.
انتهای پیام