فرهنگی‌هنری 12:22 - 03 آذر 1393
با آثار تلویزیونی، رادیویی، پوستر و...
جشنواره «اسب‌های بالدار» با هدف بررسی هنر خلاقانه تبلیغات در ایران، کمپین‌های تبلیغاتی از جمله آثار تلویزیونی، رادیویی، پوستر، بیلبورد و... را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بررسی کمپین‌های تبلیغاتی در جشنواره «اسب‌های بالدار»

به گزارش خبرگزاری فارس، نخستین جشنواره «اسب‌های بالدار» با هدف بررسی خلاقیت در عرصه تبلیغات ایران در 6 بخش به بررسی سه دهه تبلیغات کشور خواهد پرداخت.

این جشنواره در بخش کمپین‌های تبلیغاتی به بررسی آگهی‌های متصل؛ شامل آگهی‌های رادیویی و تلویزیونی، تابلوهای شهری ( لمپ‌پست، اتوبوس، مترو و...)، اقلام نقاط فروش، آگهی مطبوعاتی، تبلیغات فضای مجازی و سایر موارد که بتوان ارتباط آنها را به عنوان یک کمپین تبلیغاتی شناسایی کرد، می‌پردازد.

علاقمندان به حضور در این بخش باید حداقل در دو رسانه کمپین تبلیغاتی خود را تعریف و اجرا کرده باشند و برای ارسال آثار خود باید توجه داشته باشند کمپین ارسالی باید به جز فرم شناسنامه آگهی‌های متصل که در وب سایت جشنواره به نشانی: www.adfestival.ir موجود است؛ تایید سفارش‌دهنده و مستندات اجرای کمپین را به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند. همچنین مستندات مطالعاتی انجام شده توسط شرکت‌های تحقیقاتی در زمینه اجرای کمپین در صورت وجود در انتخاب و امتیازدهی داوری تاثیرگذار خواهد بود.

آثار ارسالی باید شخصا و یا توسط نماینده قانونی با معرفی‌نامه کتبی به صورت حضوری و یا از طریق ارسال پستی به دبیرخانه ارائه و رسید دریافت شود. ارسال آثار از طریق لوح‌فشرده و یا بارگذاری در وب سایت رسمی جشنواره قابل قبول است.

علاقمندان به حضور در این رویداد تا پایان آذرماه مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان کریم خان زند، خردمند شمالی، خیابان هیجدهم، شماره 26، مدرسه تبلیغات ایده ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 23 - 88348720 تماس حاصل کنند.

جشنواره «اسب‌های بالدار» با حضور چهره‌های علمی و فرهنگی داخل و خارج از کشور به همت مدرسه «ایده» و با بهره‏‌گیری از رهنمودهای هنرمندان، کارشناسان، صاحب‌نظران و مدیران ارشد آژانس‌های بزرگ و باتجربه کشور، فروردین ماه سال 94 در تهران برگزار می‌شود.


5257916
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مینی‌سریال «کشیک قلب» در پنج قسمت به کارگردانی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی علی پورکیایی و بازی محسن کیایی از امشب روی آنتن می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام پناهیان در کتاب «چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟» راه‌های داشتن زندگی بانشاط را نشان می‌دهد، که راهکارش تغذیه روح از عبادت و ذکر پروردگار است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت که در مباحث مختلف قرآنی اهتمام سازمان تبلیغات در پیش بردن مساله تدبر در قرآن کریم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برای همدردی با مردم و کودکان مظلوم غزه در ایام ماه مهمانی خدا، روز جمعه از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با عنوان «مثلا جنگ نیست» رونمایی شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اماکن متبرکه، هیأت‌ها و مساجد کشور همزمان با شب‌های قدر مجالس احیا و مناجات برپا می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ساعت بازدید از موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی به مناسبت شب‌های قدر کوتاه‌تر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان، نمایشگاه قرآن تا ساعت ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره ساخت چند سریال مهم در سال ۱۴۰۳، سرانجام سریال الف ویژه مسعود جعفری‌جوزانی در تلویزیون، تغییر در نظام پخش و رونق ساخت سریال‌های طنز توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تلویزیون امروز فیلم‌های متفاوتی مانند «نیاز»، «دیپورت» و «شلیکی از میان دیوار» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ گفت: در برنامه‌ریزی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، توجه به ایرانی‌گری ضروری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است