گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نامبرده، نمایشگاه یادشده با هدف حمایت از صنعت تبلیغات، افزایش کارکردهای مثبت این صنعت و توسعه آن، آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، انتقال دانش فنی نوین و کارآمد و توسعه صادرات غیرنفتی برگزار خواهد شد.
نمایشگاه مزبور با مشارکت 216 شرکت داخلی و دو شرکت خارجی از کشورهای چین و کره جنوبی برپا می شود و این شرکت ها محصولات خود را در زمینه انواع تبلیغات محیطی و دیجیتال و تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی به معرض نمایش می گذارند.
برگزاری همایش و کارگاه های آموزشی تخصصی مبانی تحقیقات بازاریابی، کارگاه آموزشی تکنیک های تبلیغات و مراحل آن و کارگاه آموزشی و نقش آن در پیشبرد فروش از برنامه های جانبی یازدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی است.
دهمین 'نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته' از 28 آذر تا یکم دیماه در سال 92 در تهران برپا شد که در آن بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی مشارکت داشتند.
کشورهای چین، ژاپن، هند، اسپانیا، آلمان، کانادا و آفریقای جنوبی و ترکیه سال گذشته در این نمایشگاه حاضر بودند.
اقتصام(1)1559**1558
5466900