گوناگون 11:16 - 01 بهمن 1396
مدیرعامل بانک ملی ایران مطرح کرد
مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر آغاز تحولات بنیادین در این بانک گفت: با توجه به تدوین راهبردها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این بانک به یک بانک مدرن، روزآمد و کارآمد درسطح ملی و بین‌المللی تبدیل می‌شود.

آغاز تحولات بنیادین در بانک ملی ایران

به گزارش سرویس بازار ایسنا، دکتر محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، در همایش بررسی عملکرد واحدهای این بانک که با حضور اعضای هیات‌مدیره، مدیران امور و روسای ادارات کل، امور شعب و شعب مستقل بانک در بابلسر برگزار شد، با تاکید بر اینکه سپرده‌گذاران و سرمایه‌داران در فضای اقتصادی کشور به دنبال آرامش هستند، اظهارکرد: طرح‌های جدید بانک ملی ایران، اعتماد و آرامش را برای سپرده‌گذاران فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: در بخش اعتبارات بانک، تلاش داریم تا به نحو احسن و با توجه به مصوبات دولت به نیازهای مشتریان پاسخ دهیم.

حسین‌زاده با بیان اینکه ارتباط مستمر با مشتریان می‌تواند میزان رضایت‌مندی آنها از خدمات بانک را افزایش دهد، تاکید کرد: تحولات خوبی در بانک ملی ایران اتفاق افتاده که بخشی از آنها را تاکنون دیده‌اید و بخش‌های دیگر نیز به مرور رونمایی می‌شود.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه بانک‌آفیسر یک خدمت تازه و پیشرفته در این بانک است، گفت: این خدمت به مشتریان ویژه بانک و با روشی نوین ارائه می‌شود.

وی ابراز کرد: این طرح باید به درستی و با همراهی تمام شعب پیاده‌سازی شود تا بتواند اعتبار بانک ملی ایران را بیش از پیش افزایش دهد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی در حوزه ارزی و بین‌الملل در پسابرجام انجام شده است، بیان کرد: حجم آمار گشایش سوئیفت و ضمانت‌نامه‌های ارزی در کشور در پسابرجام بیانگر این موضوع است.

وی همچنین کسب درآمد بانک‌ها از محل دریافت کارمزد را موجب توسعه و پیشرفت نظام بانکی کشور دانست و عنوان کرد: بانک ملی ایران نیز این موضوع را مدنظر قرار داده است.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه همه کارکنان بانک ملی ایران با تمام توان خود باید به سمت نوگرایی و تحول حرکت کنند، بیان کرد: هویت بصری و نظم در موارد تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و نمای شعب نقش مهمی در جذب مشتریان و سپرده‌گذاران دارد که در پروژه‌های آتی بانک نسبت به آن توجه ویژه‌ای شده است.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین به اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش خدمات رفاهی و معیشتی کارکنان اشاره و اظهارکرد: بخشی از این اقدامات به نوسازی بخش‌های مختلف بیمارستان و افزایش امکانات فنی و پزشکی آن باز می‌گردد.

همچنین در این همایش دو روزه که در مرکز آموزش و رفاه کارکنان بانک در بابلسر برگزار می‌شود، عملکرد ادارات امور شعب و شعب مستقل با برگزاری پانل‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم توسط مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره ارائه می‌شود.

انتهای پیام


9646474
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است