مهدی اسماعیل زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جاده نوش آباد تنها جاده دسترسی به مزارع و صنایع شمال کاشان و آران بیدگل است و صدها خودروی سبک و سنگین در این مسیر تردد می کنند.
وی افزود: دهانه اول پل راه آهن با وجود مشکلات فنی سالهاست به بهره برداری رسیده که با تکمیل دهانه دوم پل، این مسیر ایمن می شود، اما با وجود انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار هنوز ساماندهی تقاطع پس از چهار سال انجام نشده است.
این عضو شورای اسلامی شهر نوش آباد تاکید کرد: جاده نوش آباد به کاشان به طول هشت کیلومتر از دو طرف بلوار سازی شده است، اما در زیر پل راه آهن، جاده باریک شده و هنگام خروج از پل، وسایل نقلیه به علت سرعت بالا یا ناآشنا بودن راننده از مسیر خود منحرف شده و باعث حادثه میشود و شب گذشته نیز متاسفانه باعث مرگ یکی از شهروندان شد.
وی گفت: با وجود همه پیگیری ها مشکل اصلی این مسیر پیچ در ۸۰۰ متری انتهای بلوار است که باید ساماندهی شده و چراغ های آن نصب شود، در حالی که قرارداد نصب چراغ و انتخاب پیمانکار آن نیز سه سال پیش انجام شده است.
عضو شورای اسلامی شهر نوش آباد افزود: میدان ابتدای این مسیر که طرح آن در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به تصویب رسیده است در انتهای آن تقاطع مسیر با راهآهن باید باز شود که عملیات آن نیمه تمام مانده است.
اسماعیل زاده تصریح کرد: با وجود سالها پیگیری و درخواست شهروندان و انجام توافق و تفاهم نامه ها هنوز این خواسته به نتیجه نرسیده و هزینههای مالی و جانی بر مردم تحمیل میشود.
انتهای پیام