به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، معاون فنی بیمههای غیرزندگی بیمه کوثر به همراه مدیران فنی شرکت از سرپرستی استان تهران بازدید کردند.
ابوالفضل آقادادی در این بازدید با کارکنان، رؤسای شعب و مدیر سرپرستی استان تهران دیدار و گفتوگو کرد و ضمن پیگیری روند تفویض حدود اختیارها و مجوزها به سرپرستی استان تهران و چگونگی روند تسهیل فرایند صدور و خسارت، بر رسیدگی به مسائل نمایندگان، ارزیابان خسارت و مشتریان و تعامل بیشتر ستاد و استانها تاکید کرد.
وی جهش خدمات بیمهگری با رویکرد نواوری خدمات و رضایت ذینفعان را شعار معاونت فنی بیمههای غیرزندگی در امسال دانست و گفت: رعایت اصول پاسخگویی، تکریم ارباب رجوع و رضایت مشتری از جمله موضوعهایی است که باید سرلوحه توجه و برنامهریزی همکاران در ستاد، سرپرستیها، شبکه فروش و همه کارکنان قرار گیرد، زیرا این امر کمک بسیاری به پیشرفت شرکت خواهد کرد.
معاون فنی بیمههای غیرزندگی بیمه کوثر با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیته فنی در سرپرستی استانها، تصریحکرد: ارزیابی، تسهیل و تسریع در پرداخت خسارتها و توجه به شبکه فروش و رضایت مشتریان در تمامی بخشهای فنی مدنظر قرار گیرد.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.