منصور آرزومند امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: طرح تکریم مردم و جلب رضایتمندی ارباب رجوع از اولویتهای مهم دانشگاه علوم پزشکی اهواز بوده و افزایش اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه و تکیهگاه برای نظام اداری کشور است.
وی افزود: تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب علاوه بر ایجاد رضایتمندی مشتریان، باعث ارتقای رتبه دانشگاه در بعد شاخصهای عمومی و اختصاصی دانشگاه میشود.
رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی اهواز، اطلاع رسانی مناسب به مراجعان در زمینه نحوه ارائه خدمات از طریق تنظیم بروشور، کتاب راهنما را ضروری دانست و گفت: مهمترین راهکارهای ایجاد رضایت شهروندان بازنگری، اصلاح و مهندسی دوباره روشهای انجام کار برای تسهیل ارائه خدمات به شهروندان خوزستانی، تدوین منشور اخلاقی سازمان به منظور ایجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع، نظرخواهی از مراجعان از نحوه ارائه خدمات توسط دستگاههای دولتی است.
آرزومند، ایجاد ساز و کارهای لازم برای تشویق کارکنانی که باعث رضایت خدمت گیرندگان را فراهم آوردهاند، برخورد با کارکنان خاطی و نظرسنجی سالانه از مردم در ارتباط با رضایتمندی آنان از دستگاههای دولتی در ارائه خدمات را از دیگر راهکارهای فراهم کردن رضایت شهروندان بیان کرد.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: با اجرای مصوبات جدید در طرح تکریم ارباب رجوع زمینه لازم برای ارائه خدمات با کیفیت به مردم و برخورد مناسب با خدمت گیرندگان ایجاد شود.
آرزومند در پایان گفت: افزایش اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه و تکیهگاه برای نظام اداری کشور است.
5707927