گوناگون 15:16 - 30 تیر 1398
این روزها بازار اپلیکیشن‌ها بسیار داغ است بازاری که نمایشگاه الکامپ نیز می‌تواند حرارت آن را بیشتر کند.

بازار داغ اپلیکیشن‌ها در الکامپ

به گزارش ایسنا، بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ فرصتی است تا شرکت‌ها محصولات خود در حوزه اپلیکیشن‌ها را ارائه دهند.

در ادامه مختصر اطلاعاتی از برخی شرکت‌های حاضر در الکامپ را می‌خوانید.

*نقل و انتقالات با پیپینگ

محمدحسین گنجی مدیر فروش پیپینگ در الکامپ اظهار کرد: این اپلیکیشن سرویس ارائه خدمات آنلاین یعنی پرداخت یار بانک مرکزی است.

حوزه فعالیت این برنامه پرداخت‌های آنلاین است. این اپلیکیشن چهارمین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد. امسال سرویس‌های جدیدی در پی‌پینگ ارائه‌ شده است. این سرویس جدید امکان استفاده از درگاه مجزا برای ارائه‌دهندگان به کسب‌وکارها را فراهم می‌کند.

همچنین این برنامه سرویس نرم‌افزاری فروشگاهی را در اختیار دارد که با اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ پی‌پینگ می‌توانند برای مشتریان فاکتور ارسال کنند و مشتریان می‌توانند پرداخت‌های خود را به‌صورت نقدی یا آنلاین و یا از طریق دستگاه پوز انجام دهند.

سرویس دیگری به‌ عنوان سرویس سازمانی پی‌پینگ وجود دارد که سازمان‌ها می‌توانند زیرمجموعه‌های خود را ایجاد کنند و اگر بازاریاب دارند بتوانند محصولات را فروخته و درصد خود را برداشته و پول سازمان را پرداخت کنند.

*دو سرویس جدید در الکامپ ۹۸

محمدجواد کرباسیان، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت شیوه ابزار که با برند مپ در اکوسیستم ایران فعالیت دارد، اظهار کرد: این اپلیکیشن سرویس نقشه را برای کسب‌وکارهای مکان محور ارائه می‌دهد.

در این برنامه ابزارهایی فراهم‌ شده تا کسب‌وکارهایی راه‌اندازی شود. در واقع این مجموعه زیرساخت‌ها را فراهم می‌کند. در الکامپ ۹۸ این مجموعه دو سرویس جدید ترافیک eta و ردیابی آنلاین را ارائه کرده است.

*به‌آسانی خرید کنید

امیر محمدی، یکی از مؤسسان بیدوپین در حاشیه الکامپ بیان کرد: بیدوپین پلتفرم خریدوفروش است که فروشگاه‌های سطح شهر را به‌صورت ریل تایم (real time) به مشتریان وصل می‌کند.

در سمتی از این پلتفرم اپ مشتری و در سمتی دیگر اپ فروشنده وجود دارد. این اپلیکیشن از دی ماه ۹۷ کار خود را آغاز کرد.

این برنامه خرید از فروشگاه‌های منطقه را آسان می‌کند و زمان انجام خرید و ارسال آن را برای شما محاسبه می‌کند. نسخه جدید آن در خرداد ۹۸ رونمایی شد. لوازم‌خانگی، مد و پوشاک و دیجیتال دسته‌بندی است که این برنامه به آن ورود داشته است. سعی بر آن است تا در این برنامه به‌راحتی مچینگ انجام شود. این برنامه فروشگاه آنلاین نبوده و تنها به دنبال رقابتی کردن بازار است.

*رونمایی از تمامی محصولات

امیر زارعی مدیرعامل نگین خودرو هوشمند در این نمایشگاه بیان کرد: این مجموعه با برند تجاری کارینگ وارد بازار شده و در حوزه خودرو متصل با اینترنت اشیا فعالیت دارد.

محصولات این مجموعه در کارهای مختلفی قابل بهره‌برداری است. سه محصول الکترونیک و دو محصول نرم‌افزاری را در الکامپ ۹۸ ارائه کرده است. این اولین باری است که تمامی محصولات این مجموعه ارائه می‌شود. یکی از محصولات این مجموعه دانگل اسکنر کارینگ است که به نوعی دیاگ شخصی محسوب می‌شود.

محصول دیگر ترَکر است که امکانات جدیدی به همراه دارد تا دقت و کیفیت بهتری ارائه دهد. محصول خاص این مجموعه دانگل تلماتیک (تی سی یو) است که هر دو کار محصول قبلی را هم زمان انجام می‌دهد. این محصول دو کاربر دارد یعنی هم شخص می‌تواند استفاده کند و هم سازمان‌های مربوطه می‌توانند اطلاعات لازم درباره خودرو را دریافت کنند.

انتهای رپرتاژ خبری


10184108
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است