به گزارش سرویس شهری ایسنا، مهدی رزمی در این باره افزود: طبق روال هر سال، توزیع انبوه قبوض عوارض پایدار شامل عوارض نوسازی، کسب و پیشه، بهای خدمات مدیریت پسماند وعوارض تابلوهای اصناف در سال گذشته نیز انجام شد و شهروندان تهرانی تا پایان اسفند ماه فرصت پرداخت عوارض موصوف را داشتند ، لیکن به دلیل عدم پرداخت این قبوض از سوی برخی از مودیان، به منظور آگاهی و اطلاع رسانی بیشتر به این قبیل شهروندان، مجددا قبوض عوارض چاپ و برای مودیان بدهکار عوارض شهرداری ارسال می شود.
مدیر کل تشخیص و وصول درآمد در خصوص نحوه پرداخت قبوض گفت: مودیان می توانند قبوض خود را به صورت غیر حضوری با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت مندرج در قبوض و از طریق اینترنت بانک ، همراه بانک، تلفنبانک، سامانه تلفنی 137 و کلیه درگاه های اینترنتی بانکهای عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند.
وی همچنین تاکید کرد: فرصت به وجود آمده جهت اطلاع شهروندان برای پرداخت عوارض ملک متعلقه است.
وی گفت : مهلت پرداخت قبوض تا 30مهرماه سالجاری خواهد بود و در راستای تکریم ارباب رجوع، ستادهای ویژه پاسخگوئی به شهروندان گرامی در ادارات درآمد مناطق 22گانه و اداره کل تشخیص و وصول درآمد تشکیل شده و جوابگوی سوالات و ابهامات مودیان و همچنین برطرف نمودن اشکالات احتمالی قبوض می باشند. ضمنا سامانه تلفنی 137 و 1888 به منظور ارائه درخواستها و نظرات شهروندان آماده پاسخگویی می باشد.
مدیر کل تشخیص و وصول درآمد ضمن تشکر از پرداخت کنندگان خوش حساب عوارض شهر تهران ، اظهار امیدواری کرد: مودیانی که قبوض برای آنها ارسال شده سریعا نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند و ضمن مشارکت در آبادانی وعمران شهر خود ، مدیریت شهری را نیز در رسیدن به این امر یاری نمایند.
انتهای پیام
6978815