اجتماعی 12:04 - 06 اسفند 1396
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: با هدف تسریع در پاسخگویی و ایجاد رضایتمندی بیشتر مخاطبان؛ نوبت عصرمرکز ارتباطات مردمی (سامانه ١٤٢٠) سازمان تامین اجتماعی فعال شد.

سامانه 1420 تامین اجتماعی در نوبت عصر هم پاسخگوی بیمه‌شدگان است

به گزارش ایسنا، دکتر محمدرضا جعفریان افزود: از ابتدای اسفندماه سال جاری، کاربران این مرکز علاوه بر نوبت صبح در نوبت عصر نیز آماده پاسخگویی به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان هستند.



وی اظهار کرد: مخاطبان می‌توانند با تماس تلفنی با شماره ١٤٢٠ از هر نقطه از کشور، سئوالات و مسائل مربوط به سازمان تامین اجتماعی را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به ساعات فعالیت نوبت عصر مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی( سامانه ١٤٢٠) اظهار کرد: در این مرکز از شنبه تا چهارشنبه از ١٢ ظهر تا ٨ شب و پنج شنبه از ١٢ ظهر تا ٤ عصر نیز علاوه بر ساعت اداری، سئوالات بیمه شدگان پاسخ داده خواهد شد.



جعفریان در ادامه به عملکرد مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی(CRM) نیز اشاره کرد و گفت: این مرکز با بهره گیری از نرم افزارهای ویژه مدیریت ارتباطات مشتری از طریق سامانه‌های گوناگون از جمله سامانه ١٤٢٠، پیامک،پست صوتی، پورتال و بخش مراجعین حضوری نسبت به پاسخگویی و راهنمایی بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان اقدام می کند.



وی افزود: در دی ماه گذشته از مجموع ٢٤ هزار و ٣٥٧ تماس گرفته شده با این سازمان، ١٢ هزار و ٣٢٤ بار مرکز ارتباطات مردمی این سازمان بوده است که در مقایسه با ماه قبل بیانگر رشد ١٦ درصد است.



معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: ٨٨ درصد سئوالات مطرح شده در سامانه ١٤٢٠ در حوزه بیمه ای بوده است و چهار حوزه اصلی بیمه‌ای شامل فنی بیمه شدگان، نامنویسی و حساب های انفرادی، وصول حق بیمه و مستمری های قریب به ٧٠ درصد تماس ها را به خود اختصاص داده است.



به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر جعفریان گفت: بیمه اختیاری، بیمه بیکاری، بیمه صاحبان مشاغل آزاد، غرامت دستمزد ایام بارداری، ارسال لیست ، شرایط بیمه اجباری، ابلاغ الکترونیک، بازرسی، مشاهده اینترنتی سوابق، شرایط تکفل، تامین اعتبار دفترچه ، درخواست بازنشستگی، شرایط مستمری، بیمه تکمیلی و نحوه نوبت دهی مراکز درمانی از مهمترین موضوعاتی است که از سوی کاربران این مرکز پاسخ دهی شده است.



وی اضافه کرد: در بخش پورتال مرکز ارتباطات مردمی این سازمان شاهد رشد ٣٤٠ درصدی هستیم و در بخش پیامک های دریافتی در دی ماه رشد ٥٤ درصدی داشتیم. در بخش پیام صوتی ، ٦١ درصد پیام ها در حوزه بیمه ای به ثبت رسیده است که بیانگر رشد ٢٧ درصد نسبت به ماه گذشته است.



مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: همچنین در دی ماه گذشته ٩٥٢ نفر در دی ماه به بخش مراجعه حضوری مرکز ارتباطات سازمان تامین اجتماعی مراجعه کرده‌اند که ٦٩ درصد مراجعین از استان تهران و ٣١ درصد از سایر استانهاست.

انتهای پیام


9691071
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل بنیاد حیات و معاون کمیته امداد از برنامه کمیته‌امداد برای ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال در سال ۱۴۰۳ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۶ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش ۱۴/۳ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای در سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طرح انضباط شهری سد معبر سیار از جمله وانتی‌ها و چرخی‌ها در ۱۲ منطقه تهران با مشارکت پلیس راهور تهران در حال اجراست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم این حوزه برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است