گوناگون 19:30 - 30 آبان 1393
مدیرعامل جدید بانک کشاورزی در پیامی خطاب به کارکنان این بانک بر «مشتری‌مداری و افزایش رضایت مشتریان» تاکید کرد.

تاکید مدیرعامل جدید بانک کشاورزی بر افزایش رضایت مشتریان

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مرتضی شهیدزاده در این پیام خواستار تلاش بیشتر برای کاهش مطالبات غیرجاری و تعیین تکلیف طرح‌های راکد و مشارکت‌های مدنی شد.

تلاش برای حذف زیان‌های احتمالی و افزایش سودآوری‌های معقول با حفظ رسالت بانک در مشارکت هر چه بیشتر در توسعه کشاورزی، از جمله مواردی بود که مدیرعامل جدید بانک کشاورزی بر آن تاکید کرد.

انتهای پیام


5234877
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است