حمیدرضا سلطانی امشب در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل اظهار کرد: تعطیلات نوروزی و ورود بیشمار گردشگران و مسافران به شمال کشور مشکلی در برقراری ارتباط خطوط همراه اول نداریم.
وی با اشاره به اینکه آمل از دروازههای مهم و استراتژیک ورود به شمال کشور محسوب میشود، افزود: هرساله در تعطیلات نوروز، تابستان و دیگر ایام سال شاهد حضور پرشور گردشگران و مسافران به این شهرستان هستیم که باید با این وجود تمهیدات لازم برای ارایه خدمات مطلوب به هموطنان اندیشیده شود.
سلطانی با اعلام اینکه دسترسی به اینترنت پرسرعت توسط خطوط همراه اول امروزه از دغدغه شهروندان و دیگر مردم به حساب میآید تا کارها و امور خود را با سرعت بیشتری پیگیری کنند، گفت: هماکنون سرعت اینترنت خطوط موبایل در این شهرستان درحال ارتقا است.
رئیس اداره مخابرات آمل با اشاره به اینکه برخلاف برخی شهرهای مازندران درمورد قطعی اینترنت ADSL خطوط ثابت منازل، تجاری و صنعتی این شهرستان گزارشی دریافت نشد، بیان کرد: با تلاش همه کارکنان و مسئولان مخابرات در شعب مختلف این شهرستان در اندیشه ارایه خدمات مطلوب و شایسته به همشهریان هستیم.
* چگونگی عدم دریافت پیامکهای تبلیغاتی توسط اپراتور همراه اول
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم ارسال پیامکهای تبلیغاتی و ارزش افزوده اپراتور و خطوط همراه اول که در برخی موارد عصبانیت و کلافگی مردم را به همراه دارد، بیان کرد: مشترکانی که نمیخواهند پیامکهای تبلیغاتی نظیر تبلیغ فروشگاههای عرضه موارد غذایی، پوشاک، خوراک، فرش و دیگر محصولات را از سوی اپراتور همراه اول دریافت کنند میتوانند با سه روش موجود از دریافت این پیامها انصراف دهند.
رئیس اداره مخابرات شهرستان آمل عنوان کرد: برای عدم دریافت پیامکهای تبلیغاتی مشترکان میتوانند عدد «1» به شماره 8999 ارسال کرده و یا با شمارهگیری کد دستوری ستاره 8999 مربع اقدام کنند.
سلطانی گفت: همچنین مشترکان میتوانند در صورت نیاز با شمارهگیری 9990 با مرکز اطلاعرسانی همراه اول تماس حاصل کرده و مشکلات خود را با کارشناسان در جریان بگذارند.
6112115