به گزارش سرویس فرهنگی-اجتماعی جام نیـوز، برنامه انتخاباتی «کارستان» که میتواند سرآغازی برای فراهم آوردن فضای طنز سیاسی در صدا و سیما باشد تلاش دارد تا با به چالش کشیدن سیاست در ایران با زبان طنز؛ به بررسی انتخابات مجلس شورای اسلامی بپردازد.
ویژهبرنامه «کارستان» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما است که با نیم نگاهی به فضای طنز، پخش مستندهای واقعنگر و گفتگو با مهمانان و کارشناسان با رویکرد اجتماعی فضای انتخاباتی بین مردم را به چالش میکشد.
در این برنامه مستندهای واقعنگر با بازی فردی در نقش نماینده مردم وجود دارد که با دوربین و وسایل تصویربرداری در میان مردم میرود و به نوعی در جایگاه یک کاندیدای مجلس تبلیغ میکند. با استفاده از این مستند واقع نگر تلاش شده شیوههای صحیح و غلط تبلیغات انتخاباتی به زبانی طنز بیان شود./ خبرگزاری دانشجو
1059
7661832