گوناگون 11:25 - 05 بهمن 1398
یکی از بیلبوردهایی که این روزها در سطح خیابان‌ها و اتوبان‌های شهر تهران جلب‌ توجه می‌کند، بیلبوردهایی با زمینه نارنجی و یک شعار ساده هستند: فلایتیو: بگیر و برو!

نگاهی به کمپین ۳۶۰ درجه‌ یک استارتاپ فروش بلیت

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فلایتیو، کمپین ۳۶۰ درجه‌، کمپینی است که به‌تازگی سایت فروش آنلاین بلیت هواپیما و اتوبوس و قطار، یعنی فلایتیو را کلید زده است.

بگیر و برو: کمپین گسترده فلایتیو در تهران

فلایتیو اعلام کرده با توجه به نزدیک‌شدن به پایان سال و شروع برنامه‌ریزی مردم برای سفرهای نوروزی، کمپین ۳۶۰ درجه جدید خود را به‌صورت خیلی گسترده در سطح شهر و فضای مجازی کلید زده است. کمپینی که با بیلبوردهای نارنجی در اتوبان‌های تهران جلب‌ توجه می‌کند شاید یکی از اولین نشانه‌های بازگشت استارتاپ‌ها به فضای عمومی بعد از بازه پرحاشیه آبان تا دی‌ماه ۹۸ برای تجارت الکترونیک ایران باشد.

حامد فردوس آرا مدیر مارکتینگ فلایتیو می‌گوید در این کمپین سعی شده به‌سادگی یک‌بار دیگر ظرفیت‌های فروش و کسب‌وکار آنلاین به مخاطبی که در سه ماه گذشته با این فضا کمی قهر کرده گوشزد شود و از طریق رسانه‌هایی چون بیلبورد، استرابورد، تبلیغات ویدئویی، تلگرام و اینستاگرام، بنر، CPC، تبلیغات native و پادکست روی اصلی‌ترین خدمات فلایتیو هم که رزرو بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و هتل‌های داخلی و خارجی است برای مخاطبان و سفرهایی که در پیش دارند پیشنهادهای آنلاین ارائه شود.

حالا در روزهایی که خبرهای خیلی خوبی از کسب‌وکارهای آنلاین نمی‌آید، کمپین گسترده فلایتیو با شعار «فلایتیو، بگیر و برو» در سطح شهر خودنمایی می‌کند. کمپینی که شاید بتوان آن را نشانه‌ای از عبور کسب‌وکارهای آنلاین از سه ماه سخت و رکود این فضا دانست و نوید فصل تازه‌ای از رونق سایت‌های حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی


10360729
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است