به گزارش ایسنا بنابر اعلام فلایتیو، کمپین ۳۶۰ درجه، کمپینی است که بهتازگی سایت فروش آنلاین بلیت هواپیما و اتوبوس و قطار، یعنی فلایتیو را کلید زده است.
بگیر و برو: کمپین گسترده فلایتیو در تهران
فلایتیو اعلام کرده با توجه به نزدیکشدن به پایان سال و شروع برنامهریزی مردم برای سفرهای نوروزی، کمپین ۳۶۰ درجه جدید خود را بهصورت خیلی گسترده در سطح شهر و فضای مجازی کلید زده است. کمپینی که با بیلبوردهای نارنجی در اتوبانهای تهران جلب توجه میکند شاید یکی از اولین نشانههای بازگشت استارتاپها به فضای عمومی بعد از بازه پرحاشیه آبان تا دیماه ۹۸ برای تجارت الکترونیک ایران باشد.
حامد فردوس آرا مدیر مارکتینگ فلایتیو میگوید در این کمپین سعی شده بهسادگی یکبار دیگر ظرفیتهای فروش و کسبوکار آنلاین به مخاطبی که در سه ماه گذشته با این فضا کمی قهر کرده گوشزد شود و از طریق رسانههایی چون بیلبورد، استرابورد، تبلیغات ویدئویی، تلگرام و اینستاگرام، بنر، CPC، تبلیغات native و پادکست روی اصلیترین خدمات فلایتیو هم که رزرو بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و هتلهای داخلی و خارجی است برای مخاطبان و سفرهایی که در پیش دارند پیشنهادهای آنلاین ارائه شود.
حالا در روزهایی که خبرهای خیلی خوبی از کسبوکارهای آنلاین نمیآید، کمپین گسترده فلایتیو با شعار «فلایتیو، بگیر و برو» در سطح شهر خودنمایی میکند. کمپینی که شاید بتوان آن را نشانهای از عبور کسبوکارهای آنلاین از سه ماه سخت و رکود این فضا دانست و نوید فصل تازهای از رونق سایتهای حوزههای مختلف از جمله گردشگری باشد.
انتهای رپرتاژ آگهی