استانی 22:45 - 17 بهمن 1394
دوره ی آشنایی با خدمات رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع در بندر امام خمینی (ره)برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از آبادان؛معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت:این دوره با هدف تقویت فرهنگ مشتری مداری و ارتقاء رضایت آنان در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) برگزار شد.

علیرضا خجسته با بیان اینکه جایگاه تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از برنامه های تحول در نظام اداری و نقش این طرح در اصلاح نظام اداری است افزود: امروزه جایگاه مشتری به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه در سازمان ها ارتقاء یافته است.

وی گفت:بسط و گسترش فرهنگ تکریم و رسیدگی به ارباب رجوع در سازمان ها روز به روز اهمیت می یابد.

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ویژگی های یک سازمان مشتری مدار، مدل نوین مشتری مداری با دیدگاه کیفیت را تشریح کرد.

انتهای پیام/ی


7659851
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است