اقتصادی 17:28 - 03 اردیبهشت 1396
شاید بیشترین تغییر داخلی روی فرمان ایجاد شده باشد. تخت شدن فرمان در کنار حذف دکمههای زیاد و استفاده از دکمههای تخت از جمله تغییرات فرمان محسوب میشود.
به گزارش عصر ایران به نقل از "کاراسکوپ"، در نمایشگاه سال جاری شانگهای (2017)، مرسدس از نمونه فیسلیفت شده کلاس S رونمایی کرد که بنابر نظر همگان بهترین بنز دیده شده در کلاس S جهان است.
هیچ صفت تفضیلی وجود ندارد که در خصوص توصیف این خودرو نتوان به کار برد. در واقع بسیاری از مردم و کارشناسان جهان بنز کلاس S را بهترین خودروی دنیا مینامند و دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد.
این کلاس بنز همواره در طول تاریخ پیشرو بوده و همواره از ترفندهای جالبی برای جذابیت، راحتی و فناوری استفاده کرده است. این کلاس مرسدس همچنین بهانه خوبی برای بیامو و آئودی محسوب میشود تا آنها نیز برای ارائه رقبای بهتر بجنبند.
تاکنون از دل رقابت با کلاس S رقبای بهتر و دوستداشتنی آئودی A8 و سری 7 بیامو متولد شدهاند.
نسل کنونی کلاس S با کد w222 در اواسط سال 2013 معرفی شد. اینک زمان آن بود که بعد از 4 سال –یا کمی بیشتر- مدل فیسلیفت شدهای از این خودرو ارائه شود. اگرچه هنوز نمیتوانید یکی از مدلهای جراحی شده این خودرو را سفارش داده یا در اختیار داشته باشید، اما این فیسلیفت کلاس S معنای جدیدی در بخش لوکسهای جهان ایجاد میکند.
در حال حاضر قصد داریم به مقایسه دو نسخه کنونی و فیسلیفت شده این دو بنز بپردازیم. این خودروی نسل جدید مرسدس تلاش کرده تا سطح فناوری خودرواش را به خودروی برتری مانند سری 7 بیامو برساند.
قطعا مرسدس هرگز بخش خارجی W222 رامتحول نمیکند تا با یک خودرو مد روز روبهرو شویم. چرا که این خودرو در هر زمانی و بدون محدودیت زیبا به نظر میرسد.
شاید تفاوتهای ریزی در ظاهر خارجی خودرو بین دو نسل بتوان یافت. در مدلهای 2018MY، شاهد قوسهای ظریف بیشتری در نمای عقب و جلو هستیم. شاید در نگاه اول به جز لامپهای جدید LED نیز تغییر زیاد دیگری در خودرو مشهود نباشد. اما باید گفت با تغییراتی ظریف، جلو پنجره و سپرها نیز تهاجمیتر به نظر میرسند.
برخلاف اینکه بنز قصد دارد نوستالژی ظاهری خودرو را حفظ کند، تکنولوژی و درون خودرو متحول شده است.
آخرین چیزی که بیامو و آئودی برای رقابت با گل سرسبد و شاهکار بنزها نیاز دارند، فناوری و چینش داخلی است. چرا که در توصیف زیباییشناسی بنز Sجدید و فیسلیفت باید به بهترین جنس چوب، سخاوت در استفاده از چرم، گوناگونی تریمها و ترکیب هنرمندانه رنگها اشاره کرد.
شاید بیشترین تغییر داخلی روی فرمان ایجاد شده باشد. تخت شدن فرمان در کنار حذف دکمههای زیاد و استفاده از دکمههای تخت از جمله تغییرات فرمان محسوب میشود. با وجود سادگی این مدل نسبت به نسخههای قبلی فرمان منحصربهفرد و زیبا به نظر میرسد.
در داخل S کلاس جدید دو صفحهنمایش با وضوح بالا تعبیه شده است که هرکدام 12.3 اینچی و از نوع منحنی هستند. این دو صفحهنمایش زیر یک پوشش شیشهای مشترک قرار گرفتهاند که موجب شده مانند یک نمایشگر افقی عریض به نظر برسند.
هیچ صفت تفضیلی وجود ندارد که در خصوص توصیف این خودرو نتوان به کار برد. در واقع بسیاری از مردم و کارشناسان جهان بنز کلاس S را بهترین خودروی دنیا مینامند و دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد.
این کلاس بنز همواره در طول تاریخ پیشرو بوده و همواره از ترفندهای جالبی برای جذابیت، راحتی و فناوری استفاده کرده است. این کلاس مرسدس همچنین بهانه خوبی برای بیامو و آئودی محسوب میشود تا آنها نیز برای ارائه رقبای بهتر بجنبند.
تاکنون از دل رقابت با کلاس S رقبای بهتر و دوستداشتنی آئودی A8 و سری 7 بیامو متولد شدهاند.
نسل کنونی کلاس S با کد w222 در اواسط سال 2013 معرفی شد. اینک زمان آن بود که بعد از 4 سال –یا کمی بیشتر- مدل فیسلیفت شدهای از این خودرو ارائه شود. اگرچه هنوز نمیتوانید یکی از مدلهای جراحی شده این خودرو را سفارش داده یا در اختیار داشته باشید، اما این فیسلیفت کلاس S معنای جدیدی در بخش لوکسهای جهان ایجاد میکند.
در حال حاضر قصد داریم به مقایسه دو نسخه کنونی و فیسلیفت شده این دو بنز بپردازیم. این خودروی نسل جدید مرسدس تلاش کرده تا سطح فناوری خودرواش را به خودروی برتری مانند سری 7 بیامو برساند.
قطعا مرسدس هرگز بخش خارجی W222 رامتحول نمیکند تا با یک خودرو مد روز روبهرو شویم. چرا که این خودرو در هر زمانی و بدون محدودیت زیبا به نظر میرسد.
شاید تفاوتهای ریزی در ظاهر خارجی خودرو بین دو نسل بتوان یافت. در مدلهای 2018MY، شاهد قوسهای ظریف بیشتری در نمای عقب و جلو هستیم. شاید در نگاه اول به جز لامپهای جدید LED نیز تغییر زیاد دیگری در خودرو مشهود نباشد. اما باید گفت با تغییراتی ظریف، جلو پنجره و سپرها نیز تهاجمیتر به نظر میرسند.
برخلاف اینکه بنز قصد دارد نوستالژی ظاهری خودرو را حفظ کند، تکنولوژی و درون خودرو متحول شده است.
آخرین چیزی که بیامو و آئودی برای رقابت با گل سرسبد و شاهکار بنزها نیاز دارند، فناوری و چینش داخلی است. چرا که در توصیف زیباییشناسی بنز Sجدید و فیسلیفت باید به بهترین جنس چوب، سخاوت در استفاده از چرم، گوناگونی تریمها و ترکیب هنرمندانه رنگها اشاره کرد.
شاید بیشترین تغییر داخلی روی فرمان ایجاد شده باشد. تخت شدن فرمان در کنار حذف دکمههای زیاد و استفاده از دکمههای تخت از جمله تغییرات فرمان محسوب میشود. با وجود سادگی این مدل نسبت به نسخههای قبلی فرمان منحصربهفرد و زیبا به نظر میرسد.
در داخل S کلاس جدید دو صفحهنمایش با وضوح بالا تعبیه شده است که هرکدام 12.3 اینچی و از نوع منحنی هستند. این دو صفحهنمایش زیر یک پوشش شیشهای مشترک قرار گرفتهاند که موجب شده مانند یک نمایشگر افقی عریض به نظر برسند.
9036878
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
مهمترین اخبار اقتصادی
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله میشود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۲۹ فروردین به ۲۳.۵۲ درصد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در ابتدای معاملات امروز اول اردیبهشت، شاخص کل بورس ۳۴ هزار و ۱۸ واحد افزایش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سیاست گذاری مسکن گفت: با راهاندازی سامانه خودنویس شاهد کاهش حق الزحمه های نجومی از سوی مشاوران املاک کشور بودیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر نظارت بر بورسها از بازگشت دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی خود خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» تحلیلگر بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس هم اکنون به محدوده ۲.۱۷۰.۰۰۰ رسیده و انتظار داریم از همین محدوده حمایت شده و روند صعودی جدیدی را آغاز کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اختصاص تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی زمینه را برای افزایش بیشتر متقاضیان مسکن افزایش می دهد
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» تسلا در پی بروز نقصی از پدال گاز خودروهای سایبرتراک که خطر تصادف را افزایش میدهد، بیش از ۳ هزار خودرو از این مدل را فراخوان میکند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: به شکل کامل کاغذ را از کروکیها تا پایان خرداد با همکاری فراجا حذف میکنیم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به شرایط اقلیمی و منابع آبی و خاکی کشور، اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در کاهش خسارت سیل و مقابله با خشکسالی تاثیر بسزایی دارد.