به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بیمه کوثر، محمدرضا مومنی افزود: با استفاده از اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی سیستم جامع بیمهگری شرکت این سامانه تحلیلها، گزارشها و هشدارهای متنوع را در سطوح مختلف مدیریتی در اختیار مدیران ستادی و استانی شرکت قرار خواهد داد تا با استفاده از این ابزار، فروش بیمهنامههای درمان بهصورت هوشمندانه و خدمترسانی در این حوزه به بیمهشدگان با سرعت و کیفیت بالاتر صورت گیرد.
وی از راهاندازی فاز دوم این سامانه در حوزه اتومبیل در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این سامانه با هدف کاهش ریسک صدور و تمدید بیمهنامههای جدید، ارائه نرخ مناسب و کارشناسی در بیمهنامه، افزایش کیفیت خدمات پرداخت خسارت، درجهبندی مشتریان این رشته، بررسی عملکرد استانی بیمهگذاران و مراکز درمانی، ارایه آمار دقیق و بهروز با سرعتبالا تا سطح جزییات ریز بیمهنامه و پروندههای خسارت در لحظه، ارایه انواع گزارشها در حوزه صدور و خسارت مراکز درمانی، بررسی عملکرد مراکز درمانی از ابعاد مختلف، بررسی رفتار بیمهشدهها در حوزههای مختلف میزان، نوع خسارتها، شرایط سنی و غیره، کشف خطاهای احتمالی عمدی و غیرعمدی بیمهگذاران و مراکز درمانی و نیز بررسی عملکرد پزشکان معالج با همکاری معاونت فنی، اداره نظارت تخصصی و مدیریت بیمههای درمان طراحی و اجرایی شد.
مومنی صدور اینترنتی بیمهنامههای حوادث انفرادی را از برنامههای آینده این مدیریت برشمرد و ادامه داد: صدور اینترنتی طرحهای نسیم و کوثر بیمههای آتشسوزی و سامانه مکاتبه با بیمهگذاران حوزه درمان بهمنظور توسعه خدمات الکترونیکی بیمه کوثر به بهرهبرداری رسید.
انتهای پیام