استانی 15:27 - 03 بهمن 1395
مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد:
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت استفاده از ابزارهای جدید تبلیغی در دین، گفت: مبلغان باید پرچمداران تبلیغ در عرصه فضای مجازی باشند.

مبلغان باید پرچمداران تبلیغ در عرصه فضای مجازی باشند

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام «سید محمد شریف حسینی کوهستانی» در کارگاه آموزشی تخصصی رویکردهای تبلیغ در فضای مجازی و حقیقی ویژه روحانیون مستقر و طرح هجرت که در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به پیشرفت روز افزون فضاهای مجازی و استقبال عمومی از اینگونه فضاها، گفت: در شرایط حاضر چاره‌ای جز حضور فعال و آگاهانه در این عرصه نداریم.

وی اظهار کرد: لازمه چنین حضوری در عرصه فعالیت‌های مجازی به روز بودن، داشتن اطلاعات و اثرگذاری روی مخاطبان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در تبیین نقش مبلیغن و مبلغات در فضای مجازی، اضافه کرد: مبلیغن و مبلغات باید پرچمداران تبلیغ در عرصه فضای مجازی باشند.

وی از تبلیغ چهره به چهره به عنوان اثرگذارترین روش تبلیغ دینی یاد کرد و افزود: اما در عصر حاضر باید در کنار این نوع تبلیغ به ابزارهای جدید تبلیغی توجه داشت.

حسینی کوهستانی با بیان اینکه در عصر کنونی اطلاعات و اخبار با سرعت بسیار بالا منتقل می‌شود، عنوان کرد: باید در استفاده از این حجم بالای اطلاعات جانب احتیاط را رعایت کرد.

وی تاکید کرد: امروز تعبد تنها کافی نیست بلکه باید با استفاده از آیات و روایات قدرت تفکر و تعقل را در بین عموم جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان تقویت کرد.

این مسئول در پایان با اشاره به آمادگی آستان قدس رضوی جهت اعزام افراد بالای 40 سال بی‌بضاعت که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند، گفت: روحانیون در مناطق تبلیغی خود، این افراد را شناسایی و نسبت به معرف آنها جهت اعزام به این سفر معنوی اقدام کنند.

انتهای پیام


8698598
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است