به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور جوادیان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و افشین لرزنگنه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و رییس هیات مدیره سازمان تاکسیرانی برگزار شد، از زحمات رضا قاسمی فر تقدیر و سلیمانی به عنوان مدیرعامل جدید این سازمان معرفی شد.
سلیمانی در این مراسم گفت: باید برای ارتقای کیفیت خدمات دهی در این عرصه، تلاش و همت مضاعفی داشته باشیم و در جهت ارتقای عملکرد سازمان تاکسیرانی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.
وی آموزش، امانت داری، جلب اطمینان مردم، حسن خلق، نظم و انضباط، تعهد سازمانی، علاقه مندی و وفاداری سازمانی را از جمله ویژگیهای بارزی دانست که به گفته وی مجموعه سازمان و ناوگان تاکسیرانی به علت ارتباط نزدیک و رودررو با شهروندان باید به آن متصف و پایبند باشند.
مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به قرار داشتن کرمانشاه بر سر راه عتبات عالیات و همچنین قطب گردشگری بودن کرمانشاه، نحوه و کیفیت خدمات رسانی در این عرصه را بسیار حائز اهمیت تر و دارای حساسیت بیشتری دانست.
وی هویت بخشی و احترام به تاکسیرانان، تعامل با ادارات مرتبط در حمل و نقل عمومی درون شهری، نوسازی و استاندارد کردن تاکسی ها و نظارت و کنترل مستمر بر تاکسیها و عملکرد آنان را از وظایف سازمان تاکسیرانی کرمانشاه برشمرد و تأکید کرد: آموزش و فرهنگسازی باید سرلوحه کار همه ما قرار گیرد.
وی همچنین بر ساماندهی مسافربرهای شخصی تاکید کرد و گفت: در این رابطه نیز سعی خواهیم کرد از تجارب مثبت سایر شهرها استفاده ببریم.
سلیمانی دارای فوق لیسانس برنامه ریزی شهری است و 15 سال سابقه خدمت در واحدهای مختلف شهرداری کرمانشاه از جمله مدیرعامل سازمانهای میوه و تره بار و سازمان خدمات موتوری شهرداری را در کارنامه خود دارد.
567
5293948