استانی 09:57 - 07 فروردین 1396
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین خبر داد
مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از 46دستگاه سامانه تردد شمار بر خط راه‌ها در محورهای مواصلاتی استان آمار کل تردد ثبت شده در ششم فروردین ماه 986 هزار و 610 وسیله نقلیه بوده است.

تردد بیش از 986 هزار وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی قزوین

افشین پیرنون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی 96 بر اساس اطلاعات دریافتی از 46 دستگاه سامانه تردد شمار بر خط راه‌ها در محورهای مواصلاتی استان قزوین آمار کل تردد ثبت شده در روز یکشنبه ششم فروردین ماه 986 هزار و 610 وسیله نقلیه بوده است.

وی ادامه داد: از کل آمار تردد ثبت شده در استان تعداد 270 هزار و 805 تردد در آزادراه‌های استان قزوین و 715 هزار و 805 تردد در سایر محورها در مسیرهای رفت و برگشت به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: نیروهای راهداری به همراه گشت پلیس راه، نیروهای امدادی، امداد خودرو و غیره در محورهای مواصلاتی خدمات شایانی را به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه می‌دهند.

پیرنون ضمن توصیه به رانندگان گفت: رانندگان با رعایت نکات و قوانین راهنمایی و رانندگی سفری خوش برای خود و دیگران رقم زنند و با عوامل و نیروهای گشتی و راهداری همکاری لازم را به عمل آورند.

این مسؤول یادآور شد: وضعیت ترافیک در محور آزادراه قزوین ـ کرج از نگاه دوربین‌های نظارت تصویری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین عادی و روان است.


8951619
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است