استانی 16:38 - 10 فروردین 1399

بازدید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از کارگاه تولید ماسک

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از جمله مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و… ظهر یکشنبه از کارگاه تولید ماسک در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.

کارگاه تولید ماسک به همت قرارگاه فرهنگی بانوان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده است و نقش مهمی در حل مشکل کمبود ماسک در سطح استان ایفا کرده است.

راه اندازی ۱۵ کارگاه تولید ماسک در چهارمحال و بختیاری

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در این بازدید گفت: ۱۵ کارگاه فعال تولید ماسک در سطح استان فعال شده است.

حجت الاسلام دکتر مهدی طاهری گفت: این تعداد کارگاه روزانه بیش از پنج هزار ماسک تولید می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: با فعال شدن این کارگاه‌های تولید ماسک بخشی از نیاز جامعه تأمین شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تولید لباس‌های بیمارستانی و کادر درمانی نیز در این کارگاه مورد توجه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: کارگاه اصلی تولید ماسک در اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی در شهرکرد فعال است و روزانه بیش از دو هزار ماسک در این کارگاه تولید می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بیش از ۱۷ هزار ماسک توسط این کارگاه تولید شده است.

مسئول ستاد مردمی سنگر سلامت چهارمحال و بختیاری نیز در این بازدید بیان کرد: کارگاه‌های تولید ماسک در راستای تأمین نیاز ماسک از ۱۰ اسفند ماه سال گذشته فعال شده است.

علی پور حسینی دهکردی بیان کرد: تأمین مواد اولیه از مهمترین مشکلات در تولید ماسک در سطح استان بود که با تلاش مجموعه‌ای از دانشجویان و طلبه‌ها مواد اولیه تأمین شد و هیچ گونه کمبودی در بخش مواد اولیه نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در این بازدید با تقدیر از تلاش‌های سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در مسیر کمک به تأمین کمبود تجهیزات بهداشتی از جمله ماسک، بیان کرد: هم اکنون شاهد همدلی در میان دستگاه‌ها برای حل مشکلات در راستای مقابله با کرونا هستیم.

مجید شیرانی بیان کرد: تلاش‌های اداره تبلیغات اسلامی در مسیر مقابله با کورنا قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: فعالان و مدافعان سلامت در جای جای استان با اقدامات خود جوش، ضمن گند زدایی معابر و نقاط پر تردد و اهدای اقلام بهداشتی برای تشویق مردم به در خانه ماندن سیستم بهداشتی و درمانی را یاری می‌کنند.

وی ادامه داد: مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های منتخب در شهرستان‌های ۱۰ گانه با آموزش و ارائه خدمات تشخیصی و مراقبتی در صف مقدم جبهه مقابله با کرونا مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: مسئولان و معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در شهرستان‌های مختلف و مراکز بهداشتی و درمانی روند غربالگری و بیمار یابی و اجرای برنامه ملی خودارزیابی را از نزدیک بررسی می‌کنند.

وی از اختصاص کمک‌های نقدی خیرین به مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان برای تأمین تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز مدافعین خط مقدم مقابله با کرونا استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.


10462023
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است