علمی فناوری 09:45 - 04 تیر 1396
اولین همایش ملّی نشان تعالی خدمات عمومی توسط دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

دانشگاه علامه میزبان همایش ملّی نشان تعالی خدمات عمومی

به گزارش ایسنا، این همایش با تلاش دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور مقامات مسئول سازمان ها و نهادهای مرتبط با خدمات عمومی کشور، استادان و صاحبنظران برگزار می‌شود و چهار هدف عمده برای این همایش دنبال می‌شود که برگرفته از وظایف اصلی سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌های دولتی است و فلسفه وجودی این بخش‌ها عمل به خدمات عمومی است. مشروعیت یک دولت و وزارت‌خانه بسته به خدماتی است که ارائه می‌دهد.

در کشور ما اولین‌بار است که چنین همایشی به‌صورت مشخص در دولت و دانشگاه‌ها اجرا می‌شود. اولین هدف از برگزاری این همایش آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و ترویج خدمات عمومی در جامعه است. و دومین هدف ترویج حرفه‌گرایی در خدمات عمومی است،و در هدف سوم این همایش تلاش این است که بتوان سازمان‌ها و مدیریت‌های دولتی پاسخگو به وجود آورد. یعنی در قبال خدماتی که به شهروندان ارائه می‌دهند بتوانند پاسخگو هم باشد. چهارمین هدف برگزاری این همایش نوآوری و خلق ارزش در خدمات عمومی است.

دکتر الهام امین‌زاده دستیار ویژه رئیس جمهور و فعال در زمینه حقوق شهروندی، دکتر انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر تسلیمی قائم مقام وزیر علوم از سخنرانان ویژه مراسم افتتاحیه همایش هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، این همایش از ساعت 8:30 صبح 12 تیرماه در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور چهره‌ها و استادان شاخص در این زمینه، با برگزاری مراسم افتتاحیه و سخنرانی میهمانان ویژه آغاز می‌شود و در بخش دوم نیز ارائه مقالات و سپس پنل تخصصی برگزار می‌شود.

انتهای پیام


9202117
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ماه کامل صورتی پنجم اردیبهشت در آسمان نمایان خواهد شد و تمام طول شب قابل رصد است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور جزئیات برنامه‌های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی را تشریح کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ارتباطات گفت: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه شاهد گفت: دانشگاه شاهد دارای شش هزار دانشجو در تمام مقاطع است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» بی نظمی‌ها در فضای زندگی، در تمرکز و تصمیم گیری فرد نیز اختلال ایجاد می‌کند و خلاقیت، سطح بهره‌وری و انرژی فرد را کاهش می‌دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فرآورده‌های آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره به اقدامات نظارتی سازمان غذا و دارو از خانم‌ها خواست در استفاده از رژ لب افراط نکنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره پایش تامین زنجیره تامین داروی سازمان غذا و دارو گفت: متفورمین مصرفی بیماران مبتلا به دیابت، پرمصرف‌ترین داروی کشور در سال گذشته بود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، گفت: فعالان مراکز نوآوری، عزم خود را برای تحول ساختاری و محتوایی جزم کرده‌اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نتایج «آزمون آموزگاری» روز دوشنبه (سوم اردیبهشت) اعلام شد و معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت، جهت فرآیند ارزیابی تکمیلی و گزینش از امروز (پنجم اردیبهشت) می‌توانند اقدام کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفت: عامل اول ابتلای افراد به بیماری‌های غیر واگیر، موضوع تغذیه است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است