استانی 16:18 - 07 شهریور 1393
امام جمعه تکاب:
امام جمعه تکاب گفت: کارگزاران دولتی نباید خدمات دولت‌های پیشین را نادیده بگیرند.

کارگزاران دولتی نباید خدمات دولت‌های پیشین را نادیده بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از تکاب حجت‌الاسلام عبدالله محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تقوای الهی می‌تواند انسان را به کمال و سعادت اخروی برساند.

وی با اشاره به وحدت و انسجام برقرار شده بین شیعه و سنی در یمن، گفت: جنبش الحوثی‌های یمن سبب شکست دوباره فتنه‌های آمریکا و عربستان در این کشور شده است.

محمدی تصریح کرد: اکنون وحدت و انسجام یمنی‌ها به حدی رسیده است که امروز شیعه و سنی به یک فرد اقتدا می‌کنند که این مسئله نوید بزرگی برای مسلمانان جهان محسوب می‌شود.

امام جمعه تکاب با اشاره به آیات الهی، به وعده‌های بر حق خداوند در پیروزی مظلومان عالم اشاره و تصریح کرد: همان گونه که می‌بینیم مقاومت مردم مظلوم غزه نیز سرانجام به پیروزی منتهی شد و رژیم صهیونیستی پس از 50 روز جنگ، در نهایت ناگزیر شد تا آتش‌بس بدون قید و شرط را بپذیرد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره حامی مظلومان بوده است، گفت: در نهایت ملت مظلوم غزه با حمایت‌های همه‌جانبه ایران اسلامی توانستند اسرائیل را به زانو در آورند.

محمدی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت اشاره کرد و افزود: کارگزاران فعلی نباید زحمات انجام شده در طول دولت‌های گذشته را نادیده گرفته و سعی در تخریب دولت قبلی داشته باشند.

وی تصریح کرد: نباید خدمات ارزنده‌ای را که در طول گذشته در راستای عمران مناطق انجام شد از یاد ببریم.

امام جمعه تکاب همچنین به توصیه‌های مقام معظم رهبری در حفظ آرامش دولتمردان در برابر انتقادهای مردمی اشاره کرد و افزود: باید در برابر انواع انتقادها با سعه صدر برخورد کنیم و آرامش داخلی را حفظ کنیم.


4593337
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است