استانی 13:43 - 05 اسفند 1398
رئیس سازمان صمت استان زنجان خبر داد
ایسنا/زنجان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در مورد ماسک نیز با توجه به اینکه واحدهای تولیدی زنجان، جزو بزرگ‌ترین تولیدکننده ماسک کشور هستند.

زنجان، جزو بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ماسک در کشور

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نتایج بازرسی بازرسان این سازمان، اظهار کرد: به دنبال شیوع کرونا عده‌ای اقدام به سوءاستفاده از شرایط موجود کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: پس از بازرسی‌های انجام‌شده یک کارگاه تولید غیراستاندارد ماسک‌های تقلبی و غیربهداشتی در شهرستان زنجان کشف شد که در این کارگاه ۴۵ هزار ماسک غیربهداشتی توقیف و کارگاه پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه در این کارگاه ماسک غیربهداشتی و غیراستاندارد تولید می‌شد، گفت: ماسک باید در فضای استرلیزه تولید شود؛ همچنان که در استان کارگاه‌های مخصوص این کار را داریم.

فغفوری با هشدار به سوءاستفاده‌کنندگان از شرایط موجود در جامعه از تشدید بازرسی‌ها و برخوردهای جدی با متخلفان خبر داد و تصریح کرد: گزارش‌های مردمی در این زمینه بسیار موثر است و از مردم می‌خواهیم تخلفات را در این حوزه به مراجع مربوط گزارش کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: زنجان در تامین مواد ضدعفونی‌کننده، جزو استان‌های اول کشور است و از روز چهارشنبه تولید الکل ضدعفونی‌کننده در شرکت پدیده شیمی قرن آغاز می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مورد ماسک نیز با توجه به اینکه واحدهای تولیدی زنجان، جزو بزرگ‌ترین تولیدکننده ماسک کشور هستند، نباید کمبود وجود داشته باشد. کمبود ماسک یا گران‌فروشی آن، بحث روانی است، در حالی که تولید ماسک در زنجان بسیار ساده است.

انتهای پیام


10411124
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است