بین‌الملل 03:49 - 29 مهر 1393
این که چرا اوباما برای توقف پیشروی های داعش یا ابولا هیچ اقدام موثر و مفیدی را انجام نمی دهد ، می تواند کثیف ترین اقدام محرمانه وی باشد .

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از وسترن ژورنالیسم؛ یک کارمند بخش بهداشت و سلامت در دالاس آمریکا مبتلا به ابولا شده است . آیا این مسئله قابل پیشگیری نبود ؟ مطمئنا بود !اما دولت فدرال آمریکا در انجام اقدامی که برای جلوگیری از گسترش ویروس ابولا باید انجام می داد ، کم کاری کرده و این می تواند حقایق تلخی را بوجود آورد . 


اکنون باید نگاهی به تروریست تکفیری بعثی در خاورمیانه بیندازیم . آنها همچنان به پیشتازی خود در مناطق مختلف ادامه می دهند و به زودی کنترل سراسر استان الانبار را در عراق بدست می آوردند . تروریست ها در حال قدرت گیری در خاورمیانه در مقابل چشمان آمریکایی است که همواره ادعای مبارزه با تروریسم را به همراه داشته است . 


حقیقت این است که باراک اوباما بطور خودخواسته مانع پیشروی این دو غول بین المللی در خاورمیانه و سایر کشورهای دنیا نمی شود . وی می تواند با استفاده از این دو بهانه به اقدامات مخفیانه ای که باید پوششی برای اجرا داشته باشند ، بپردازد بدون آنکه نیازی به پاسخگویی در دادگاه های بین المللی و به اذهان عمومی دنیا داشته باشد . 


در بخش دیگری از این مقاله آمده است : یکی از افسران نیروی هوایی ارتش آمریکا در سخنانی اظهار داشت : من با اطمینان می توانم بگویم که حملات هوایی نظامیان آمریکایی به مواضع تروریست های داعشی نمی تواند مانع پیشروی های آنها شود . این موضوع را مقامات دولتی آمریکا نیز می دانند اما تمایلی به تمرکز یا توجه به آن ندارند . 


وی همچنین افزود : من مطمئن هستم که سیاستی که برای جلوگیری از پیشروی ویروس ابولا در آفریقا نیز از سوی کاخ سفید اتخاذ شده قادر نیست از روند پیشرفت این ویروس جلوگیری کند . 


شاید هدف اوباما از این اقدامات تضعیف موقعیت داخلی و بین المللی ایالات متحده باشد چرا که بدنبال این سیاست ها نه تنها شهروندان آمریکایی در امور داخلی با مشکلات عدیده و گسترده ای مواجه شده اند بلکه طبق آمار های بین المللی میزان مقبولیت ،‌مشروعیت اقدامات و محبوبیت ایالات متحده در میان سایر کشورها به شدت افت کرده است . 




انتهای پیام /

4998104
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه آمریکایی روز شنبه نوشت یگان موشکی چین بیش از ۱۰۰۰ موشک معروف به «قاتل ناو‌های هواپیمابر» آمریکا را در اختیار دارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: آل سعود موضوع یهودیان صهیونیست را رکن اصلی کتب درسی قرار داد و آیات قرآنی درباره جنایات یهودیان را حذف کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مردی که حین برگزاری دادگاه رئیس جمهور پیشین آمریکا خود را مقابل ساختمان دادگاه به آتش کشید، بر اثر جراحات شدید جان خود را از دست داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یواس‌ای تودی با اشاره به نتایج نظرسنجی‌های اخیر اعلام کرد که محبوبیت جو بایدن در میان جوانان این کشور در حال کاهش است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز (شنبه) در استانبول با رئیس جمهور ترکیه دیدار کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه چین در واکنش به رای منفی آمریکا در جلسه شورای امنیت، مجددا خواستار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی این کشور شب گذشته ۵۰ پهپاد اوکراینی را منهدم کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین وتوی آمریکا علیه اعطای عضویت کامل به فلسطین در سازمان ملل متحد را موضعی «ناامیدکننده» خواند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» صندوق بین المللی پول اعلام کرد که اعضای اوپک پلاس از ابتلای ماه جولای تولید نفت را افزایش خواهند داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در فلسطین، وضعیت نوار غزه را یک «جهنم انسانی» توصیف کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است