اجتماعی 19:12 - 23 اسفند 1396
معاون هماهنگ کننده ناجا عنوان کرد
معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: در مراکز آموزشی ناجا همه مؤلفه های گزینشی کنترل می‌شود و از این پس آموزش، مرحله ای از گزینش محسوب خواهد شد .

کنترل مؤلفه های گزینشی در مراکز آموزشی ناجا

به گزارش ایسنا ، سردار ایوب سلیمانی در همایش تخصصی مدیران گزینش و استخدام ناجا در شیراز، بیان کرد: در سال های اخیر گام های بلندی در راستای تحقق اهداف نیروی انتظامی در حوزه گزینش برداشته شده، هر چند تا رسیدن به نقطه مطلوب نیاز به زمان بیشتری است.

وی با بیان اینکه مهمترین و کلیدی ترین موضوع در هر سازمانی، رسالت و مأموریت های آن سازمان است، افزود: رسالت و فلسفه وجودی نیروی انتظامی پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و تأمین امنیت و آرامش عمومی برای کشور است . 

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به حساسیت کار در مراکز گزینش ناجا، تصریح کرد: کسی که قرار است از ارزش‌های اسلامی پاسداری کند باید واجد ویژگی‌های ارزشی باشد.

سلیمانی تأکید کرد: اگر در موضوع گزینش به خوبی و درست عمل کنیم، اثر گذاری خود را در محیط خدمتی و عملکرد کارکنان انتظامی نشان خواهد داد. 

وی با بیان اینکه حجم گزینش ناجا در سال آینده بیشتر از سال جاری است، گفت: قصد داریم بهترین ها را در زمینه های مختلف ارزیابی و استخدام کنیم، چرا که پلیس ما باید در طراز انقلاب و پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی باشد. 

تمام پاسگاه‌ها و کلانتری‌های کشور مشمول طرح مکنا خواهد شد

معاون هماهنگ کننده ناجا همچنین در حاشیه‌ی افتتاح طرح مکنا در اداره‌ی گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه طرح مکنا در یک هزار و 600 کلانتری و پاسگاه انتظامی کشور اجرایی شده است، گفت: تا پایان سال آینده همه کلانتری ها و پاسگاه های کشور مشمول این طرح خواهند شد . 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بیشترین سطح تماس و خدمات دهی به مردم را دارد، ادامه داد: ارتقاء کیفیت، محیط خوشایند، سهولت و سرعت در انجام خدمات، برخورداری از کارکنانی با رفتار مناسب و ماهر در حوزه مأموریت، همواره جزء اولویت های ناجا به شمار می رود . 

معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: طرح مکنا از سر پنجه های نیروی انتظامی شروع شده و تمرکز آن بر کلانتری ها و پاسگاه ها به شمار می‌رود و در این خصوص موفقیت های خوبی به دست آمده است . 

سلیمانی با بیان اینکه اجرای این طرح رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است، تصریح کرد: برای سال آینده منابع خوبی در راستای اجرای این طرح دیده شده است و در همه کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی کشور فراگیر خواهد شد . 

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه فلسفه و هدف گزاری طرح مکنا به سوی مردم است، افزود: در عین حال با اجرای طرح مکنا محیط خدمتی برای کارکنان ناجا نیز خوشایند شده است . 

سلیمانی، استان فارس را در اجرای طرح مکنا سرآمد عنوان و اضافه کرد: سردار گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس به همراه کارکنان انتظامی در این راستا عملکرد درخشان و قابل قبولی را ارائه داده اند که جای تشکر دارد . 

وی با قدردانی از خیران امنیت ساز در راستای اجرای طرح مکنا، افزود: بالاترین نعمت الهی امنیت و آرامش است و خیران امنیت ساز نیز با کمک های خود، رضایت خداوند را کسب خواهند کرد . 

معاون هماهنگ کننده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیروی انتظامی خط تماس نظام با مردم است، خاطر نشان کرد: به همین دلیل است که ناجا از حساسیت ویژه ای برخوردار است . 

سلیمانی به دو حادثه اغتشاشات دی ماه و خیابان پاسداران تهران اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در این دو موضوع با صبر و سعه صدر موضوع را خاتمه داد که تقدیر و تشکر مردم و مسئولان را در پی داشت . 

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: خوشبختانه امروز نیروی انتظامی مورد تکریم عام و خاص و عزیز همه است که این موضوع حاصل تلاش های مجاهدانه کارکنان خدوم ناجا می باشد .



انتهای پیام


9714963
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: با توجه به حجم سنگین ترافیک محور چالوس و آزادراه تهران شمال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تردد همه وسایل نقلیه از پل زنگوله به سمت تهران یک طرفه خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر پویش فرهنگی بهار قرآن، بهار ایران در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: هنوز ۹۸۰ هزار خودرویی که از تهران خارج شده‌اند بازنگشته‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر ضمن تشریح خدمات هلال احمر در نوروز ۱۴۰۳ اعلام کرد که بیشترین عملیات‌های کوهستان در استان‌های فارس، مازندران و ایلام به وقوع پیوسته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۴ نفره زورگیران اتباع خارجی در غرب استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان دادگستری بین‌المللی با صدور حکم موقت از رژیم صهیونیستی خواست تا اقدامات لازم برای در زمینه توقف نسل‌کشی در نوار غزه و ارسال نامحدود کمک‌های بشردوستانه اتخاذ کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۱۰۰ میلیون هکتار از اراضی کشور که فاقد تصاویر هندسی اصلاح شده بودند در سال ۱۴۰۲ تبدیل به ارتوفتو کردیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با آغاز تعطیلات سال نو، مورد استقبال گردشگران نوروزی علاقمند به علوم نجوم قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: ۵ نقطه محوری شهر تهران میزبان کلان پروژه‌های شهرداری در ماه رمضان و عید نوروز هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از آخرین وضعیت جاده‌های کشور خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است