ورزشی 18:20 - 08 فروردین 1394
گزارش تمرین آبی‌پوشان
تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در غیاب مدافع ارمنستانی این تیم برگزار شد.

بازگشت کرار و کریمی به تمرینات گروهی و ادامه غیبت مگویان/ اشک‌های خبرنگاران برای اسلامی و جوادی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال در راستای آماده سازی برای دیدار مقابل فولاد خوزستان از ساعت 17 امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان، ملی پوشان این تیم غایب بودند، شاهرخ بیانی و مگویان نیز در محل تمرین حضور نداشتند.

* جاسم کرار هافبک عراقی تیم استقلال به همراه یعقوب کریمی مدافع این تیم که طی روزهای گذشته در تمرینات گروهی حاضر نمی‌شدند امروز در کارهای تاکتیکی شرکت کرده و پا به پای دیگر استقلالی‌ها در برنامه‌های تمرینی حضور پیدا کردند.

* در ابتدای تمرین امروز سرمربی تیم استقلال بازیکنان را جمع کرد و حدود 5 دقیقه با آنها به گفت‌وگو پرداخت. قلعه نویی با اشاره به بازی روز گذشته تیمش مقابل سایپا نقاط ضعف آنها را گوشزد کرد.

*فریدون زندی که چند روزی به کشور آلمان سفر کرده بود برای اولین بار در سال جدید در کنار آبی‌پوشان به تمرین پرداخت. وی با لهجه شیرین فارسی‌اش سال نوی را به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گفت که مورد استقلال آنها قرار گرفت.

* میلاد فخرالدینی با تاخیر 20 دقیقه‌ای در محل ترمین حضار شد و البته وی در کنار مهدی کربلایی مدافع جوان آبی‌پوشان تنها به دویدن دور زمین پرداخت.

* در بخش اول تمرین، بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب دو گروه در نیمی از زمین فوتبال درون تیمی انجام دادند که امیر قلعه‌نویی نیز روی این مسابقه نظارت داشت.

* بازیکنانی نظیر حنیف عمران زاده، رضا عنایتی، آرش برهانی و خرسندنیا نفراتی بودند که در فوتبال درون تیمی حضور نداشتند و در قسمت دیگری از زمین بازی تنیس فوتبال انجام می‌دادند.

* خبر درگذشت دو خبرنگار خوش‌نام ورزش ایران، میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی همچنان نقل محافل فوتبال است. امروز در حاشیه تمرین آبی‌پوشان وقتی پیرامون فعالیتهای این دو نفر صحبت می‌شد یکی از نمایندگان رسانه‌های گروهی به شدت اشک می‌ریخت و باعث شد تا خبرنگاران به او دلداری بدهند. میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی دو نماینده رسانه‌ای ایران برای پوشش مسابقه بارسلونا و رئال مادرید راهی نیوکمپ شده و فردای آن روز در مسیر بازگشت به دوسلدورف آلمان با سانحه سقوط هواپیما دچار شدند و جان خود را از دست دادند.

* حدود 50 نفر از طرفداران تیم استقلال امروز تمرین را از نزدیک تماشا کردند، نکته جالب توجه حضور مسافران نوروزی و بانوان در محل تمرین امروز آبی‌پوشان بود.

* وحید طالب‌لو، گروسیان و فروزان نفراتی بودند که زیر نظر کریم بوستانی تمرین دروازه‌بانی انجام دادند. البته امروز بوستانی بیشتر با طالب‌لو تمرین کرد و فروزان در بازی‌های درون تیمی حضور داشت.

* به گزارش خبرگزاری فارس، تمرینات تیم فوتبال استقلال برای دیدار با فولاد خوزستان فردا مجدداً پیگیری خواهد شد.


6107517
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است