سیاسی 09:55 - 08 شهریور 1394
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در اینستاگرام از خدمات دولت به صورتی خاص تقدیر و انتقاد کرد.

حمید رسایی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در اینستاگرام خود پستی در تقدیر از دولت منتشر کرد.



به گزارش باشگاه خبرنگاران وی همچنین در این پست درباره پروژه های افتتاح شده در هفته دولت مطالبی را منتشر و از دولت انتقاد کرد.



یک بام و دوهوایی رسایی+ اینستاپست



وی نوشت:



هفته دولت تمام شد. بی انصافی است که بابت زحمات و خدمات کارکنان دولت به آنها خسته نباشید نگوییم. امیدوارم درخدمت رسانی صادقانه به مردم هرروز بانشاطتر از دیروزشان باشند.



درآستانه هفته دولت وقتی سخنان غیرمنطقی وغیرقانونی آقای روحانی درباره شورای نگهبان را شنیدم، طی تذکری در صحن علنی گفتم: دولت محترم چون درهفته دولت دستش ازافتتاح پروژه های قابل توجه خالی است به دنبال تغییر زمین بازی وانحراف افکارعمومی است.



عده ای خرده گرفتند که پس این همه افتتاح پروژه ها را نمیبینید. این خبر که یکی از سایت ها منتشر کرده، تاحدودی واقعیت پشت صحنه را نشان میدهد:



روز چهارشنبه چهارم شهریور در فرودگاه مهرآباد ۲۰ طرح خدماتی با حضور خبرنگاران رسانه های جمعی و صدا و سیما بمناسبت هفته دولت توسط وزیر راه ومسکن افتتاح شد که بازخوانی برخی ازاین طرحها جالب وقابل تامل است!



طرح هدایت مسافر.تربیت۳۵نفربا لباس یک شکل برای راهنمایی مسافران ومراجعان باعنوان روی لباس" ازمن بپرس"/تجهیز ومدرن سازی نمازخانه. یکی ازمشکلات نمازخانه ها بوی بدناشی از پا وکفش مراجعان است که دراین طرح ازفرش وکفپوشهای مخصوص مدرن استفاده شده که بوی خوش ساطع میکنند/بازسازی وتجهیز سرویسهای بهداشتی/اتاق شیردهی ونگهداری نوزادو عوض کردن پوشک نوزادان برای مادران/ایجاد واحدصیانت ازحقوق شهروندی مخصوص مسافران/طرح حمد. دراین طرح جایی درست شده که صفحات قران درآن قرارگرفته تامسافران باخواندن آن قرآن را ختم می‌کنند.



این یکی ازطرحهای افتتاح شده درهفته دولت بود که - بدون ذکر جزییات - دراخبار کشور به آن پرداخته شد. اگر درمبالغی که این هفته برای طرحها گفته میشد، دقت میکردید، بیشتر متوجه واقعیت میشدید. مثلا خبر افتتاح 40 طرح با اعتباری معادل 800 میلیارد ریال، درحقیقت یعنی افتتاح 40 طرح دومیلیارد تومانی! وبدیهی که پروژه دومیلیارد تومانی درچه سطحی است.



بدون تردید دراین ایام چند طرح مهم هم افتتاح شده، بدون تردید این دولت هم خدمات دارد ولی حرف برسر این است که این خدمات به اندازه بزرگی هیمنه وتوان دولت وقوه مجریه نیست. چون درطول دوسال گذشته، دولت خلاصه شده بود دروزارت خارجه واین وزارتخانه خلاصه شده بود درمذاکره با 5+1 وآن هم خلاصه شده بود درامید به کدخدا.



مذاکرات پایان بافت اما ایهامها باقی است، تحریمها - آنهم فقط هسته ای - تعلیق شده وسایه شوم حمله نظامی آمریکا مثل عراق و لیبی محتملتر



پ ن: دوستانی که عصبانی میشوند و زبان به ناسزای دولت قبل یا مثل من باز میکنند، با دیدن این اخبار، خود شکنند که آینه شکستن خطاست.


6977955
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوالفتح گفت: ترامپ و بایدن نسبت به سال ۲۰۲۴ میلادی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه معتقد گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی ۶.۷ دهم درصدی در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۲ تحقق یافته است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون کشاورزی گفت: دولت در مهار آب‌های مرزی توجه داشته باشد چون در سیلاب اخیر در سیستان و بلوچستان بیشتر آب‌ها به دریا ریخته شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس غرب آسیا گفت: بعد از جنگ غزه، کابینه نتانیاهو دچار فروپاشی خواهد شد و مجبور است انتخابات زودهنگام برگزار کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر عبداللهیان از سفر رئیس‌جمهور به عشق‌آباد در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جهشی در حجم تبادل تجاری بین دو کشور باشیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، پنجشنبه شب نهم فروردین ماه عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است