گوناگون 16:36 - 31 تیر 1398
عضو هیئت مدیره ایران کیش:
عضو هیئت مدیره ایران کیش با بیان اینکه ذات هر نمایشگاهی محصولات و خدمات نوینی است که در عرصه کسب و کار  برای ذینفعان و مشتریان، مردم و اصناف ارائه می‌دهد، گفت: به طور مسلم حضور شرکت ایران کیش در نمایشگاه الکامپ می‌تواند بسیار موثر باشد.

پات از لحاظ فنی لیاقت دارد تا در جایگاه های بالا قرار بگیرد

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران کیش، احمد سلمانی آرانی عضو هیئت مدیره این مجموعه ادامه داد: ایران کیش در سال ۹۸ در لبه تکنولوژی و مطابق با نیازهای مشتریان و مخاطبین در حال حرکت است.

سلمانی آرانی گفت: وجود ۵۲ محصول جدید طی چند ماه گذشته و ارائه آن به تمام ذینفعان طرف قراردادی این شرکت، یک حرکت ارزنده است که در سطح کشور انجام گرفت.

وی تاکید کرد: شرکت ایران کیش مانند همیشه علاوه براینکه در عرصه‌های مختلف رتبه‌های بالایی را بین رقبا دارد در حوزه مسئولیت اجتماعی، اخلاق‌مداری و سلامت کاری نیز، این روند را طی می‌کند.

عضو هیئت‌مدیره ایران کیش افزود : اینکه مدیر ایران کیش به عنوان بهترین مدیرسال انتخاب می‌شود و این شرکت رتبه‌ها و مدارک مختلفی از حوزه‌های مختلف رگولاتوری و ذینفعان دریافت کرده است اتفاق مبارکی است که در ادامه نیز می‌تواند وجود داشته باشد.

وی در باره تاکید خاص ایران کیش روی محصول پات اظهارکرد: در حال حاضر برند پات با برند ایران کیش عجین شده است. پات یک نماد است که می‌تواند جمعی از خدمات نوین را در چتر خدماتی خودش متمرکز کند و بنابراین هیئت مدیره ایران کیش اراده دارد برند پات را تقویت کرده و در حفظ و نگهداری و در توسعه قلمرو آن تلاش کند. همین طور سیاست‌های تشویقی و انگیزشی در این زمینه به اجرا گذاشته است.

سلمانی آرانی خاطر نشان کرد: اراده و استراتژی اول ما این است که پات بین همه مردم، همه اصناف و ذینفعان به ویژه بانک‌ها و مشتریان بانک‌ها رسوخ کند. پات از حیث فنی لیاقت این را دارد که در رتبه‌های بسیار بالا قرار بگیرد و سرویس‌های خود را روزبه‌روزگسترش دهد.

انتهای رپرتاژ خبری


10185429
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است