استانی 14:25 - 29 فروردین 1400

۵ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در کرج پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز حصاری ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از روند بازرسی از اصناف کرج اظهار کرد: طرح تشدید بازرسی از روند فعالیت‌های صنفی و نظارت بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی از سوی متصدیان واحدهای صنفی به طور جدی از سوی این اتاق پیگیری و اجرا می‌شود.

وی افزود: بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت برخی آرایشگاه‌های زنانه در سطح شهر کرج، اکیپ‌های تخصصی با حضور کارشناسان خانم واحد بازرسی و نظارت اصناف تشکیل شده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، گزارشات واصله مردمی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز تصریح کرد: بر همین اساس روز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه سال جاری و با همراهی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف به طور نامحسوس، فعالیت آرایشگاه‌های زنانه زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفت و با خاطیان برخورد قانونی شد.

وی بیان کرد: در جریان بازرسی از روند فعالیت‌های سطح بازار و بنا بر گزارشات مردمی، پنج واحد صنفی آرایشگاه زنانه در کرج پلمب شد.

حصاری متذکر شد: به دلیل حساسیت موضوع و تأکید صریح مسئولان ستاد استانی مبارزه با کرونا، بازرسان واحد بازرسی و نظارت اصناف مکلف شده‌اند تا با شناسایی واحدهای صنفی متخلف، نسبت به پلمب و معرفی آنها به دستگاه قضائی اقدام کنند.


11030633
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است