سیاسی 21:48 - 08 فروردین 1394
مهتدی:
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: پس از انجام حملات هوایی و با شروع عملیات زمینی یمن آماده دفاع جانانه خواهد بود و این کشور گورستان متجاوزان خواهد شد.

با شروع عملیات زمینی به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ "محمد علی مهتدی" کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با "شبکه 1 سیما" درباره تحولات یمن و تجاوزات عربستان اظهار داشت: "ائتلاف عربستان" دکوری است و اجلاس "شرم  الشیخ" هیچ تاثیری بر تجاوز عربستان به "یمن" ندارد.



یمن گورستان متجاوزان خواهد شد



وی درباره نحوه پاسخ "انصارالله" گفت: قطعا "انصارالله" استراتژی خاص خود را دارد و تا زمانی که حملات هوایی بوده اقدام نمی‌شود و پس از انجام حملات هوایی و با شروع عملیات زمینی "یمن" آماده دفاع جانانه خواهد بود و این کشور گورستان متجاوزان خواهد شد.





مظلومیت ملت یمن



کارشناس مسائل غرب آسیا خاطرنشان کرد: تحولات اخیر و بمباران های این مدت نشان از مظلومیت ملت یمن دارد.



گفتنی است طی چند روز گذشته عربستان سعودی به بهانه حمایت از مردم "یمن " بمباران‌های گسترده‌ای را با هدف نابودی زیر ساخت‌های این کشور و به شکست کشاندن انقلاب مردمی "یمن" آغاز کرده است و ده‌ها نفر را به شهادت رسانده و یا زخمی کرده است.



انتهای پیام/




6108040
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۹۰ داوطلب در سطح کشور در دور دوم انتخابات برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس رقابت می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر کشور گفت: تقسیمات کشوری جدید فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس برگزار خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماز جمعه این هفته تهران - ۷ اردیبهشت ماه - به امامت آیت الله خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی گفت: تهدید‌ها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده و پیشرفت ادامه داشته است ایران امروز را می‌توان کشوری پیشرفته و فناور نامید.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد واقعه طبس و شکست مفتضحانه متجاوزان آمریکایی منتشر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران امروز در حاشیه نشست امنیتی سن‌پترزبورگ با مشاور امنیت ملی برزیل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت و اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان اعلام کرد: شورای متبوعش با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزد‌ها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسناد همکاری بین مقامات عالی‌رتبه ایران و سریلانکا در حضور «آیت الله رئیسی» و «رانیل ویکرمسینگه» به امضا رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است