ورزشی 13:32 - 31 تیر 1393
همه جودوکاران باید در مسابقات جایزه بزرگ یزد شرکت کنند
نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: انصافا شهنازی از بدو ورود به کمیته ملی المپیک جودو را حمایت کرده است.

میراسماعیلی: شهنازی از بدو ورود جودو را حمایت کرده/ صحبت‌های او بد تعبیر شده است

آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور جودوکاران در اردوی سوچی روسیه، اظهار داشت: اردوی خوبی در سوچی در حال پیگیری است و حضور تیم‌های خارجی در این اردوها باعث شده تا کیفیت این اردوها بیشتر شود. تقریبا 15 کشور در این اردوها حضور دارند و ما شاهدیم که قهرمانان المپیک و جهان روسیه، نفرات برتر کشورهای ازبکستان، اتریش و مصر در این اردوها حضور پیدا کرده‌اند. در این اردوها 2 وعده صبح‌ و 2 وعده بعدازظهر تمرین برای ملی پوشان در نظر گرفته‌ایم.

آرش میر اسماعیلی در ادامه خاطرنشان کرد: ما تدارک مناسبی را برای آماده سازی تیم ملی در طول این مدت در نظر گرفته‌ایم، اما با اکثر مربیان حاضر در کمپ تمرینی سوچی که صحبت می کنم آنها هم بیکار ننشسته اند و اردوهای مناسبی را برگزار می‌کنند. تیم ازبکستان بعد از این اردو راهی کره جنوبی و ژاپن خواهند شد اما ما بلافاصله به تهران بازمی‌گردیم و تمریناتمان را در تهران پیگیری خواهیم کرد.

وی در مورد لغو سفر جودوکاران به قزاقستان گفت: قرار بود امروز جودوکاران راهی قزاقستان شوند اما شب گذشته با خبر شدم که سفارت به موقع به جودوکاران ویزا نداده است و به همین دلیل این سفر نیز لغو شده است. ما هم با نظر مسعودحاجی آخوندزاده سرمربی تیم ملی و با توجه به افت روحیه این نفرات از لغو سفر به قزاقستان تصمیم گرفتیم تا زمان بازگشت تیم ملی اردوی آنها را تعطیل کنیم تا پس از بازگشت تیم ملی شرایطی را برای آماده سازی آنها در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان و جوانان را پیش رو داریم و باید در خصوص کادرفنی آنها به زودی تصمیم بگیریم و با توجه به برگزاری رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در آذرماه و فرصت کمی که پیش رو داریم مجبوریم از مربیان داخلی برای این تیم ها استفاده کنیم.

میراسماعیلی از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ جودو به میزبانی یزد خبر داد و گفت: 15 مردادماه مسابقات جایزه بزرگ جودو به میزبانی استان یزد برگزار خواهد شد و همه نفرات حاضر در اردوها باید در این رقابت‌ها وارد تاتامی شوند.به هیچ عنوان غیبت هیچ جودوکاری را در این مسابقات قبول نخواهیم کرد.

مدیر تیم‌های ملی جودو در واکنش به صحبت‌های دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در حال حاضر ملی پوشان تمرینات خود را در اردوی آمادگی سوچی پیگیری می‌کنند و تصمیم نهایی در خصوص نفراتی که به مسابقات جهانی و بازی های آسیایی اعزام خواهند شد را پس از بازگشت تیم به تهران خواهیم گرفت. محجوب و قاسمی‌نژاد از مدال‌آوران ما در ماه‌های گذشته بودند و شاید صحبت‌های شهنازی در خصوص این دو نفر بد تعبیر شده است. انصافا شهنازی از بدو ورود به کمیته ملی المپیک جودو را حمایت کرده و مطمئن هستم که این صحبت‌ها نیز سو تفاهم بوده است.


4299215
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم بدهی به بانک شهر را از طریق ۳/۵میلیون دلار‌ای اف سی تهاتر کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با واگذاری سهام این باشگاه صحبت‌هایی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوشان فوتسال کشورمان با قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا، به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا به مصاف تیم ملی فوتسال قرقیزستان رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا به مصاف تیم ملی فوتسال قرقیزستان رفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آقاپور اجازه نداد شادی قرقیز‌ها ادامه داشته باشد و گل دوم ایران را به ثمر رساند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با تصمیم مالکان جدید باشگاه پرسپولیس، رضا درویش تا پایان فصل مدیرعامل این باشگاه خواهد ماند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان خصوصی‌سازی در رابطه با واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صحبت‌هایی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است