استانی 17:25 - 23 آذر 1397

تراکتور دنبال قهرمانی است/ مقصر این شکست فقط من هستم

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقوی عصر امروز جمعه بعداز شکست تیمش برابر فولاد خوزستان در حضور ۷۰ هزار هوادار تبریزی به خبرنگاران گفت: واقعا راضی نیستم و امروز شرمنده هواداران شدیم.

وی سپس با بیان اینکه فوتبال برد و باخت دارد، ادامه داد: امروز هواداران زیادی به ورزشگاه آمده بودند که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم و من از این بابت ناراحت هستم.

تقوی با بیان اینکه مقصر این شکست فقط من هستم، گفت: در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم تغییر رویه دادیم و اگر بازیکنی در روز خوبش نباشد، مقصر من هستم چرا که باید آن‌ ها را آماده بازی کنم.

وی با اشاره به اینکه به چیزی کمتر از قهرمانی فکر نمی‌ کنیم، ادامه داد: تمام هدف باشگاه، قهرمانی در این فصل است. سعی می‌ کنیم از شکست ‌ها درس بگیریم.

تقوی با تاکید بر اینکه البته در فوتبال تضمینی برای قهرمانی نیست، افزود: باخت جزئی از فوتبال است و باید از این شکست درس بگیریم.

سرمربی تراکتورسازی در تشریح این بازی گفت: گل نخست را روی ضد حمله خوردیم و به بازیکنان گفته بودم که فولاد ناشناخته است. توپ را خیلی راحت از دست دادیم و سرعت فولاد در ضد حمله بسیار خوب بود و گل اول را دریافت کردیم.

تقوی با اشاره به اینکه دقت نکردیم و گل اول را خوردیم، ابراز داشت: باید حوصله می کردیم ولی تا خواستیم به شرایط بازی عادت کنیم گل دوم را دریافت کردیم و نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم.

وی گفت: البته دنیا تمام نشده و فقط امروز شرمنده هواداران شدیم. درست است که گل اول روی ضعف دفاعی ما بود اما فولاد با استفاده از مهاجم تند و تیز خود توانست دفاع ما را پشت سر بگذارد و هماهنگی خوبی داشت.

تقوی در خصوص دلایل باخت تیمش نیز اظهار کرد: همیشه و در هر شرایطی شکست بر عهده مربی است و اگر در نیمه نخست خوب نبودیم، تقصیر من است که نتوانستم تیم را خوب آماده کنم.

ادامه دارد


9999813
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است