اجتماعی 19:11 - 06 خرداد 1397
وقتی عاطفه ناپدید شد همه اهالی روستا دست به‌دست هم دادند تا او را پیدا کنند اما با پیدا شدن جسد بی‌جانش معلوم شد که او قربانی جنایتی مرموز شده است.

به‌گزارش همشهری، حدود ساعت 2بعدازظهر 30اردیبهشت بود که عاطفه از خانه‌شان در یکی از روستاهای شهرستان دلگان خارج شد تا به خانه پدربزرگش که چند خانه آن‌طرف‌تر بود، برود. او اما هرگز به خانه پدربزرگش نرسید و به طرز مرموزی ناپدید شد. با غیبت دختربچه 9ساله، پدر و مادرش شروع به جست‌وجو برای پیدا کردن او کردند. همسایه‌ها هم به کمک آنها رفتند و اطراف روستاها و حتی داخل چاه‌های کشاورزی را هم گشتند اما اثری از دختربچه نبود.

چند روز گذشت تا اینکه خانواده عاطفه در تحقیق و پرس‌وجو از همسایه‌ها به مرد 28ساله‌ای به نام صادق که با آنها نسبت خویشاوندی داشت و در همان روستا زندگی می‌کرد مشکوک شدند. پدربزرگ عاطفه در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: وقتی از همسایه‌ها پرس‌وجو می‌کردیم، معلوم شد که دخترم قبل از رسیدن به خانه پدربزرگش ناپدید شده است.

تا اینکه یکی از اهالی گفت که از دور دیده دختری هم‌قد دخترم ترک موتور صادق نشسته و دور شده است. در ابتدا به این ماجرا اعتنایی نکردیم. چرا که صادق از اقوام ما بود و دلیلی نداشت که به او شک کنیم. اما وقتی متوجه شدیم از صادق هم خبری نیست شک‌مان به او بیشتر شد. در نهایت یک روز او را پیدا کردیم و از سرنوشت عاطفه پرسیدیم ولی گفت که خبر ندارد. به او گفتیم اگر خبر ندارد نزد همه قسم بخورد اما قبول نکرد و همین باعث شد مطمئن شویم که بلایی سر دخترمان آورده است.

پدربزرگ عاطفه ادامه می‌دهد: بعدازظهر شنبه بود که با خبر شدیم صادق حوالی روستا با موتورش دچار حادثه و مجروح شده است. وقتی به محل حادثه رسیدیم، اورژانس رسیده و صادق را با آمبولانس به بیمارستان برده بود. صادق به مأموران اورژانس گفته بود که در حال عبور از جاده بوده که چند نفر از بستگان عاطفه(دختربچه گمشده) به او حمله کرده و وی را کتک زده‌اند. اما او دروغ گفته بود. ما اصلا کاری با او نداشتیم و همین ادعایش باعث شد که به او شک کنیم. برای همین جایی را که صادق در آنجا دچار حادثه شده بود گشتیم و چند متر آن‌طرف‌تر و لابه‌لای بوته‌ها جسد نوه‌ام را پیدا کردیم.

او به قتل رسیده بود و به‌نظر می‌رسید که صادق پس از قتل نوه‌ام، جسدش را دفن کرده اما وقتی فهمیده که به او مشکوک شده‌ایم، سراغ جسد رفته و آن را از دل خاک بیرون کشیده تا به جای دیگری منتقل کند که دچار حادثه شده است. با پیدا شدن جسد، ماجرا را به پلیس اطلاع دادیم و گفتیم که قاتل داخل آمبولانس و در راه انتقال به ایرانشهر است و مأموران آگاهی نیز به‌موقع به آمبولانس رسیدند و قبل از اینکه قاتل موفق به فرار شود، او را دستگیر کردند.

به‌گفته پدربزرگ عاطفه، عامل جنایت پس از انتقال به اداره آگاهی به قتل عاطفه 9ساله اعتراف کرد و تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه او ادامه دارد.


9792489
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران گفت: ۵ نقطه محوری شهر تهران میزبان کلان پروژه‌های شهرداری در ماه رمضان و عید نوروز هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از آخرین وضعیت جاده‌های کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران گفت: نقش هلال احمر در ساماندهی حرکت مردم برای کمک به مردم بحران زده فلسطین حائز اهمیت و بر جهانیان آشکار و مبرهن است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ تهران با اشاره از اجرای تمهیدات ترافیکی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) جهت برگزاری مراسم پرفیض لیالی قدر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس راهور فراجا در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به جزییات مصوبه افزایش جریمه‌های راهنمایی و رانندگی پرداخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به ۴۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ تردد خودرویی از ابتدای طرح نوروزی گفت: ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۹۹ تردد فقط در هشتم فروردین ماه در تهران ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران از خدمت رسانی ۸ مرکز معاینه فنی در روز جمعه ۱۰ فروردین خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران توضیحاتی درباره ساخت مسجد در پارک قیطریه تهران ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران بر تلاش اعضای شورا برای جلوگیری از تخریب بنا‌های مجاور کاخ گلستان تاکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون روابط کار خبر داد، لایحه پیشنهادی اصلاح ​موادی از قانون کار برای تعیین مزد کارگران به زودی به دولت ارائه می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است