گوناگون 07:11 - 02 فروردین 1396
در طرح سلامت نوروزی؛
سخنگوی مرکز اورژانس کشور تعداد کل ماموریت های انجام شده در طرح سلامت نوروزی توسط اورژانس پیش بیمارستانی را ۵۱ هزار و ۱۱۱ ماموریت عنوان کرد

نیروهای اورژانس ۵۱ هزار ماموریت انجام دادند

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی خالدی گفت: در اولین روز فروردین ۹۵۵۲ ماموریت اورژانس در کشور انجام شد که دو هزار و ۳۶۳ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۷ هزار و ۱۸۹ ماموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی بود.

وی اظهار داشت: دو هزار و ۲۰۵ نفر از مصدومان حوادث ترافیکی در کشور به بیمارستان ها منتقل و ۲۴۲ نفر نیز در محل حادثه، به صورت سرپایی درمان شدند.

خالدی با اشاره به وقوع ۷ هزار و ۱۸۹ ماموریت غیر ترافیکی توسط اورژانس ۱۱۵، خاطرنشان کرد: در این حوادث نیز دو هزار و ۹۷۶ نفر برای دریافت خدمات بیشتر به بیمارستانها منتقل و یک هزار و ۳۳۷ نفر نیز توسط نیروهای اورژانس در محل، درمان شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس کشور گفت: اورژانس در روز گذشته در مجموع به ۷۹۹ نفر بیمار تنفسی، ۹۸۶ نفر بیمار قلبی، ۳۰۹ نفر با مسمومیت گوارشی و ۷۱ نفر با مسمومیت گاز CO(مونوکسید کربن) خدمت رسانی کرد.

خالدی یادآور شد: از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا روز گذشته ۲۸ ماموریت توسط اورژانس هوایی انجام شده که در این ماموریت ها ۵۰ بیمار و مصدوم که ۳۱ نفر مربوط به حوادث ترافیکی و ۱۹ نفر مربوط به حوادث غیر ترافیکی بودند، توسط بالگرد های اورژانس هوایی به بیمارستان ها و مراکز درمانی منتقل شدند.


8943831
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است