ورزشی 14:15 - 10 بهمن 1393
تهران - ایرنا - معاون منابع مالی وپشتیبانی وزیر ورزش وجوانان گفت: مجموع پاداش های پرداخت شده به قهرمانان ورزشی ایران دربخش انفرادی وتیمی بازیهای آسیایی و پاراآسیایی 2014 به همراه کادر فنی و سرپرست ها که امروز (جمعه) طی آیینی دربافت می کنند، حدود 23میلیارد تومان است .

سید مناف هاشمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در آیین تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی حدود 26فدراسیون و رشته هایی که مدال آوران بوده اند عصر امروز( جمعه) پاداش دریافت می کنند.



هاشمی گفت: این پاداش طبق آیین نامه هیات وزیران به تفکیک محاسبه شده است.



وی درعین حال اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان تلاش کرد تا پاداش قهرمانان در اسرع وقت به آنها پرداخت شود.



معاون وزیر ورزش افزود: دراین مراسم رییسان فدراسیون ها به همراه دونفر از ورزشکاران مطرح به نمایندگی از مدال آوران هدایای آنان را دریافت می کنند.



آیین تجلیل ازقهرمانان ورزشی ایران امروزجمعه با حضور رییس جمهوری درمحل اجلاس سران برگزار می شود و طی آن 177 مدال آوربازیهای آسیایی اینچئون و 217 مدال آور بازیهای پاراآسیایی در بخش انفرادی و تیمی از مجموع 394 ورزشکارمدال آوربه همراه کادر فنی و سرپرست ها پاداش های خود را دریافت می کنند.



پیش تر معاون فرهنگی ،آموزش و پژوهش وزرات ورزش و جوانان اعلام کرده بود که به نفرات اول تا سوم قهرمانان این دوره از بازی ها هر کدام به ترتیب150 ،75و 40سکه طلا پاداش داده می شود که از سوی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان تامینمی شود.



کاروان ایران درهفدهمین دوره بازی های آسیایی با کسب 21 مدال طلا، 18نقره و 17برنز و مجموع 57 مدال بعد از کشورهای چین، کره جنوبی، ژاپن و قزاقستان در جایگاه پنجم2014 ایستاد.



از مجموع 57 مدال 16 مدال آن(2طلا،7نقره و 7برنز در بخش انفرادی و تیمی ) توسط بانوان کسب شده بود.



همچنین کاروان ورزشی ایران دربازیهای پاراآسیایی 2014 (غدیر) با 120 مدال(37 طلا،52 نقره و 31 برنز ) بعد از چین ، کره جنوبی و ژاپن در رده چهارم این بازیها قرار گرفت.



بانوان ورزشکار معلول ایرانی نیز در این مسابقات توانستنددر مجموع 23 مدال( چهار طلا، 10 نقره و 9 برنز) کسب کنند.



ورزشی**9250**1590

انتهای پیام /*


5734614
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سعید اسماعیلی فرنگی کار وزن ۶۷ کیلوگرم با پیروزی مقابل کشتی گیر قرقیزستانی به مدال طلای رقابت‌های آسیایی دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر رضا ده بزرگی فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده بندی مقابل کشتی گیر ازبکستانی به مدال برنز رقابت های آسیایی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر رضا ده بزرگی فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۰ کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده بندی مقابل کشتی گیر ازبکستانی به مدال برنز رقابت های آسیایی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تمرینات تراکتور برای دیدار با نساجی مازندران زیر نظر محمد نصرتی و محمد عسگری پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی والیبال ساحلی ایران عنوان نایب قهرمانی تور آزاد آسیایی سامیلا را به دست آورد تا والیبال ایران سومین مدال سال ۱۴۰۳ خود را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال تهران نمی‌تواند تیم خود را در دیدار برابر شمس آذر همراهی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» صفحه رسمی لالیگا ۱۰۰ گل به یاد ماندنی بازیکنان شماره ۱۰ این لیگ را معرفی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی به مرحله نهایی مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رحمان محمدی راد به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با موافقت فدراسیون جهانی تنیس ایران میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است