سیاسی 21:49 - 24 آبان 1397

تلاش آمریکابرای محدود کردن قدرت ایران/عربستان درباتلاق یمن گیرکرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی شامگاه امروز پنج شنبه ‌در یادواره سه شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه شهید ذاکر حیدری هیچگاه لباس رزم را از تن به در نکرد حتی وقتی که به ظاهر بازنشسته شد، گفت: ایشان در نهایت لباس زیبای جاودانگی را بر اندام خود پوشاند.

وی سپس با تاکید بر اینکه شهید فرهنگی والا روح قرآنی را بر جامعه عرضه کرد، افزود: ایشان میدان جهاد را بر هر عمل صالح ترجیح داد و برای گسترش معارف اسلام تلاش کرد.

سردار سلامی در خصوص شهید نومی نیز گفت: ظهر عاشورا به لقای پروردگار خود پیوست و این زیباترین و باشکوه ترین بیان احساس شیعی بودن یک جوان مومن است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدا آموزگاران عزت، کرامت، ثبات قدم و ایستادگی ما هستند، گفت: شهدا حجت های واقعی حضرت حق بر این ملت هستند. بدون وجود این عزیزان ما هم وجود نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا به آرزوها پشت کردند، گفت: آنها توانستند از نیروی جاذبه نفس عبور کنند و احساس پرواز در فضای ملکوت را تجربه کنند.

اگر شهیدان نبودند استقلال و هویت ایران نابود می شد

وی با بیان اینکه آنها سینه های خود را برای حفظ عزت مسلمین در برابر تیرهای بلا قرار دادند، ادامه داد: اگر شهیدان نبودند، استقلال و هویت ما نابود شده و سرزمین مان تجزیه می شد.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه شهیدان به ما یاد دادند هرگز نباید تسلیم شد، گفت: نتیجه نهایی مقاومت پیروزی است. وقتی جوانان ما به استقبال شهادت می روند، هیچ سلاحی نمی تواند آنها را وادار به عقب نشینی کند و مرگ هم برای آنها معنی ندارد و همه چیز طعم زندگی می دهد.

وی گفت: امروز آیا ما در جهان دارای مشروعیت سیاسی بیشتری داریم یا آمریکا؟ حتی متحدان سنتی آمریکا برای مقابله با ایران نیز کنار آنها نیستند.

آمریکا درحال کوچک شدن و انزوا است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران همچنین ابراز داشت: امروز آمریکا در حال کوچک شدن و انزوا است و انقلاب ما در حال اعتلای منزلت سیاسی و رشد است.

وی با بیان اینکه۴۰ سال است در حال جنگ هستیم، گفت: یک لحظه هم قدرت های ظاهری بزرگ از توطئه دست بر نداشته اند. کوچه ها و خیابان های ما پر از نام شهیدانی است که در راه خدا کشته شده اند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ملت شرافتمند ما که بی اعتنا به تهدیدها و فراخوان های دشمن در مشکلات اقتصادی شدند و درخشیدند، افزود: آمریکا با تمام قدرت رسانه ای جهان خواست بذر تردید در دل جوانان ما بیفشاند تا آنها را از انقلاب و رهبری جدا کنند اما جوانان ما راه دیگری گشودند.

وی با اشاره به اینکه جوانان ایران اسلامی به جبهه های مقاومت رفتند و دختران ما راه عفت پیش گرفتند، اظهار داشت: هیچ ایرانی آزاده و شرافتمندی به هتک حرمت کننده حجاب لبیک نگفت.

وی با اشاره به اینکه آمریکا می خواست صادرات نفت ایران را به صفر برساند، گفت: ولی آمریکا مجبور شد خریداران بزرگ نفت را معاف کند که نشان از شکست راهبرد اعمال حداکثر فشار بود.

دور ریز غذای ایرانی‌ها ۴۰ میلیون گرسنه آمریکایی را سیر می کند

وی ادامه داد: آنها می خواستند ایران را از قدرت دفاعی و هسته ای دور کنند و ما را عقب مانده نگه دارند که ملت ایران همه مکرهای آنها را به خودشان بازگرداند.

سردار سلامی همچنین ادامه داد: به صحنه منطقه و عراق نگاه کنید ببینید هواداران انقلاب اسلامی عراق را از سیطره سیاسی آمریکا خارج کرد. در سوریه آمریکا هیچ کاره است و در یمن نیز عربستان در باتلاق گیر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا الان خودش گرفتار است و از طرفی فکر می کند رزق ما دست آنهاست، افزود: دور ریز غذای ایرانی‌ها ۴۰ میلیون گرسنه آمریکایی را سیر می کند. به آنها می گویم شما نگران ما نباشید. حاضریم گرسنگان آمریکا را سیر کنیم.

وی ادامه داد: هر کسی با آمریکایی ها دوست شد غارت و بی هویت شد و هر کسی مقابل آنها ایستاد عزیز و مستقل شد.


9974324
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» هشدار رئیس‌جمهور به رژیم صهیونیستی و نمایش تسلیحات پیشرفته در مراسم روز ارتش از عناوین روزنامه‌های امروز است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران، برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فلسطین وارد نیویورک شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» شفیق دیوب، سفیر سوریه در تهران درباره عملیات تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی گفت: «وعده صادق» عملیات دفاعی مشروع از سوی جمهوری اسلامی ایران است که در چارچوب حق دفاع از خود و در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران ...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین خاطرنشان کرد: ایران همواره در طول سالیان گذشته از خود خویشتن‌داری و صبر راهبردی نشان داده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل کانون کهنه سربازان جنگ ایران و عراق، از پیگیری حقوقی وصول ۱۶۰۰ میلیارد دلار غرامت جنگ تحمیلی خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پیامی به رئیس دفتر سیاسی حماس شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های وی در حمله دشمن صهیونیستی را تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی واکنش نشان داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشست عالی شورای امنیت سازمان ملل در ارتباط با موضوع فلسطین به نیویورک سفر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امورخارجه کشورمان امروز چهارشنبه از بخش کنسولی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول، بازدید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی مراتب قدردانی را از حمایت‌های بی دریغ رئیس‌جمهور در پی پیروزی افتخار آمیز در عملیات وعده صادق تقدیم نمود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است