استانی 16:14 - 09 اسفند 1395
طباطبایی نژاد:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: در بین گزینه های موجود احمد رضوانی بهترین انتخاب بود که امیدواریم به خوبی و با اعتدال به انجام وظیفه بپردازد.

امیدوارم فرماندار جدید با اعتدال به انجام وظیفه بپردازد

به گزارش ‌ایسنا، آیت الله طباطبایی نژاد صبح امروز (دوشنبه) در جلسه معارفه فرماندار جدید اصفهان، اظهار کرد: تا جایی که اطلاع دارم در این مقطع زمانی هیچ کدام از مسئولان استان اصفهان با این تغییر موافق نبودند.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه کفیل 6 سال صادقانه کار کرد، گفت: عمده کار فرمانداری برگزاری انتخابات است که فرماندار سابق 6 انتخابات را با آرامش و بدون هیچ سر و صدایی برگزار کرد.

وی با اشاره به اینکه کفیل شعار اعتدال که شعار دولت است را در فرمانداری اجرا کرد، افزود: هیچ نقصی در کار کفیل وجود نداشت و او غیر از انجام قانون کاری انجام نداد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه برای ما شخص مطرح نیست بلکه سربلندی حکومت و دولت مطرح است خاطرنشان کرد: در بین گزینه های موجود احمد رضوانی بهترین انتخاب بود که امیدواریم به خوبی و با اعتدال به انجام وظیفه بپردازد.

انتهای پیام


8865101
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است