علمی فناوری 18:52 - 03 مرداد 1396
رئیس دانشگاه تأکید کرد؛
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی بر حمایت جدی از مراکز با کیفیت این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بسیاری از مراکز این دانشگاه توانمندی لازم را برای برقراری ارتباط در سطح بین المللی دارند.

حمایت جدی از مراکز علمی کاربردی با کیفیت کشور

به گزارش ایسنا،‌ دکتر محمد حسین امید در بازدید از مراکز جامع علمی کاربردی استان کرمان با اعلام این مطلب اظهار کرد: همانطور که انتظار می‌رفت، مرکز علمی کاربردی ماهان یکی از مراکز پیشرو در سطح کشور است و خوشبختانه دانش آموختگان این مرکز نیز از درجه کیفی خوبی برخوردار هستند و در سطح استاندارد قرار دارند.

وی در ادامه بر حمایت از مراکز با کیفیت دانشگاه علمی کاربردی اشاره کرد و گفت: فارغ التحصیلان مراکز علمی کاربردی سراسر کشور برای ورود به بازار کار نیاز به دوره‌های آموزشی قبل از کار ندارند و به صورت مستقیم می توانند وارد بازار کار شوند.

دکتر امید تأکید کرد: طبق مجوزی که از شورای مرکزی دانشگاه گرفتیم، دو کار را می توانیم انجام دهیم؛ یکی اینکه با عقد قرارداد با کشورهای خارجی، در داخل کشور دانشجویانی در سطح بین المللی تربیت کنیم و راه دیگر این است که در سایر کشورها از جمله کشورهای همسایه مراکز علمی کاربردی دایر کنیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطر نشان کرد: مراکزی که بتوانند فعالیت‌های بین‌المللی داشته باشند، در کشور زیاد نیستند؛ اما در هر استان حداقل دو تا سه مرکز را داریم که قابلیت بین‌المللی شدن را دارند که می‌توانند از کشورهای مختلف دانشجو بپذیرند و قانون این اجازه را به آنها می‌دهد.

دکتر امید توسعه کیفی را یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی در دوره فعلی برشمرد و افزود: توسعه کیفی، ماموریت گرایی و فعالیت‌های بین‌المللی به عنوان شاخص‌های توسعه در دستور کار است و در این راستا اقداماتی انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی خاطر نشان کرد: این بازدیدهای استانی برای این است که مراکز قوی و با کیفیت را شناسایی و تقویت کنیم و به مراکزی که از حد نصاب کافی برخوردار نیستند، فرصت داده شود تا کیفیت لازم را کسب کنند.

انتهای پیام


9294173
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: علت مرگ پزشک جوان هنوز از سوی پزشکی قانونی تعیین نشده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی تاکنون ۴۰ هزار و ۶۵۵ عمل جراحی اورژانسی در کشور انجام شده است.  
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد که در سال گذشته بیش از ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین، شناسایی شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره پایش زنجیره مصرف دارو، از توزیع ۲۰ میلیون عدد وارفارین وارداتی طی ۴ ماه خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش جدیدترین آمار ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ را اعلام کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله مرکزی کهکشان راه شیری جرمی حدود ۴.۳ میلیون برابر خورشید دارد و یک سیاه‌چاله فعال است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف روزانه سرکه به افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند تا هشت کیلوگرم وزن کم کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شیائومی در اولین حضور خود در بازار پرطرفدار خودرو‌های برقی چین، رشد خود را تقویت می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رژیم گرفتن به امری رایج تبدیل شده؛ اما اغلب افرادی که وارد پروسه رژیم می‌شوند، شکست می‌خورند و دلایل متعددی سبب شکست افرادی می‌شود که وارد پروسه رژیم گرفتن شده‌اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان وزارت بهداشت گفت: برای بیماران صعب العلاج ۵۷ بسته خدمتی جهت پوشش بیمه ای تدوین شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است