سیاسی 15:10 - 06 فروردین 1398
از روزهای ابتدایی سال ۱۳۹۸ و در ادامه جاری شدن سیل در مناطق مختلف کشورمان تمامی دستگاهها به منظور رسیدگی به مشکلات مردم در مناطق سیل زده اقداماتی انجام دادند که گزارش کامل آن را میتوانید در لینک های زیر دنبال کنید.

گزارش کامل پیگیری های تمامی دستگاه‌ها برای رسیدگی به مناطق سیل زده

به گزارش ایسنا، در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با ابراز تأسف عمیق از خسارات وارده، بر کمک‌های مردمی و ورود دستگاه‌های عمومی به امداد مردم آسیب‌دیده تأکید کردند و به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دستور دادند که امکانات بیشتری برای امداد به مناطق سیل‌زده گسیل شود.

رهبر انقلاب همچنین در پی حادثه ویرانگر سیل شیراز، در پیامی به امام‌ جمعه‌ شهر شیراز، ضمن تسلیت به مردم داغدار، سرعت و جدیت در امر امدادرسانی به حادثه‌دیدگان را خواستار شدند.

آیت الله مکارم شیرازی: مردم مجازند یک سوم از وجوهات را به سیل‌زدگان اختصاص دهند

آیت‌الله نوری همدانی: مردم در حد توان به کمک سیل‌زدگان بشتابند

پیام تسلیت آیت‌الله جنتی به دنبال حوادث غیرمترقبه اخیر

ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای از آمادگی نیروهای مسلح برای یاری رسانی به سیل‌زدگان استان‌های شمالی کشور خبر داد.

ارشد نظامی ارتش در استان گلستان با بیان اینکه ارتش تا آخرین لحظه در کنار مردم گلستان است، گفت: ۸۰۰ نفر از پرسنل ارتش، به همراه ادوات و ماشین آلات سبک و سنگین از نخستین روز وقوع سیل و آب گرفتگی در استان گلستان، در حال امدادرسانی به مردم هستند.

سردار شریف، سخنگوی سپاه هم از بسیج ظرفیت‌ها و تجهیزات سپاه برای امدادرسانی و کمک به سیل زدگان استان گلستان خبر داد و از علما، روحانیون و مسئولین محلی استان به ویژه در شهرستان آق قلا در مساعدت با سپاه برای مجاب کردن مردم برای تخلیه زودهنگام روستاها که تأثیر بسزایی در کاهش تلفات داشت تقدیر و تشکر کرد.

اعزام هیأت عالی‌رتبه نظامی به مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران

گسترش کمک رسانی ارتش به استان های سیل زده شمال کشور

ابلاغ فرمانده کل سپاه برای تسریع در امدادرسانی و گسیل امکانات بیشتر به مناطق سیل‌زده

توضیح سخنگوی سپاه درباره عملیات موفق انفجار و رهاسازی آب در آق‌قلا

سفر فرمانده کل سپاه به استان گلستان و بازدید از مناطق سیل زده

تعیین ۷ سپاه استانی معین برای امدادرسانی به سیل‌زدگان گلستانی

سردار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در بازدید میدانی از شهر آق قلا گفت: فرمان حضرت آقا جهشی را در کار نیروها ایجاد کرد و حس قوی تری در افراد امدادرسان بوجود آورد. وی همچنین برخی اقدامات سازمان بسیج مستضعفین در خصوص سیل استان‌های گلستان و مازندران را تشریح کرد.

اختصاص تسهیلات به مشمولین و کارکنان وظیفه مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران

اعلام رسمی شماره حساب و کارت برای دریافت کمک‌های مردمی به سیل زدگان توسط سپاه و بسیج

امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با اعلام اینکه نفربرهای دوزیست نیروی زمینی ارتش به شهر آق‌قلا وارد شدند، افزود: نفربرهای دوزیست آبی-خاکی نزاجا به منظور امداد رسانی و جابجایی نفرات، در جاهایی که ارتفاع آب بالاست، وارد شهر آق قلا شدند.

انتقال ساکنین یکی از اردوگاه‌های سر پل ذهاب به نقطه امن توسط تیپ ۷۱ ارتش

تشریح اقدامات امدادی ارتش در شیراز

اسکان ۱۵۰ خانوار در پایگاه شهید دوران ارتش

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده گلستان با اشاره به اینکه وسعت آبگرفتگی در منطقه آق قلا و گمیشان وسیع است، گفت: تلاش اصلی باید تخلیه آب از مناطق سیل‌زده باشد.

همچنین رئیس‌جمهور از روزهای ابتدای وقوع سیل در مناطق شمالی کشور در تماس‌هایی با وزیر کشور و مسئولان دو استان سیل‌زده مازندران و گلستان، دستورات تکمیلی را برای تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم این مناطق صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، پس از استماع گزارش دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و اخذ آخرین گزارش‌ها از مناطق سیل زده شمال کشور، دستورات لازم را برای کاستن از مشکلات مردم این مناطق صادر کرد.

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: دکتر روحانی از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان‌های شمالی کشور وتا این لحظه به صورت مستمر پیگیر اقدامات انجام شده برای سیل زدگان بوده است.

در ادامه رئیس جمهور در پیامی با تسلیت جان باختن شماری از هم میهنان در سیل اخیر در شماری از استان‌های کشور،ضمن دستور به وزیر کشور برای رسیدگی سریع به حادثه شیراز، از مسؤولان ذیربط خواست تلاش‌های خود را برای کاستن از مشکلات مناطق آسیب دیده و یاری مردم، مضاعف کنند.

در همین راستا محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور دلجویی از حادثه دیدگان حادثه تلخ سیل امروز، بررسی خسارات مناطق سیل زده و ارائه راههای جبران آن در جلسه چهارشنبه هیأت دولت و تصویب نهایی آنها، به نمایندگی از رئیس جمهوری عازم شیراز شد.

همچنین امروز (۶ فروردین) جلسه ستاد مدیریت بحران کشور به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور نمایندگان کلیه دستگاه‌های مسئول در خصوص سیل در استان‌ها در ساختمان ریاست جمهوری برگزار شد. در این جلسه استانداران و سایر مسئولان از طریق ویدئوکنفرانس به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده برای پیشگیری و مواجهه با سیل و اقدامات امدادی بعد از این حادثه پرداختند.

در این جلسه رئیس‌جمهور در واکنش به برخی اظهار نظرها در فضای مجازی درباره علمکرد دولت در مدیریت شرایط بحرانی ایجاد شده در پی وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، تاکید کرد: مردم توجه داشته باشند که همه نیروها اعم از دولتی و نیروهای مسلح از ابتدای امرپای کار بوده اند؛عده ای در فضای مجازی کاری انجام ندهند که هم اتهام، سخنی ناروا است و هم موجب مایوس کردن مردم می‌شود.

روحانی در دیدار جمعی از وزرا، مدیران و مسئولان اجرایی کشور نیز وظیفه همگانی را در دوره کنونی، تلاش برای کاستن از سختی‌ها و کمک به حل مشکلات مردم به ویژه در مناطق سیل زده دانست و تاکید کرد: اولویت اصلی امروز در مناطق سیل زده، امدادرسانی و تلاش برای رفع مشکلات مردم آسیب دیده و جبران خسارت‌های ناشی از سیل است و دولت با همه توان برای حل این مشکلات و جبران خسارت‌های ناشی از حوادث اخیر تلاش می‌کند.

معاون اول رییس جمهور روز شنبه(سوم فروردین) به منظور بازدید از مناطق سیل زده استان‌های گلستان و مازندران به گرگان رفت و پس از غیبت مناف هاشمی (استاندار گلستان) در جریان رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان این استان، وی را برکنار کرد.

جهانگیری در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان تاکید کرد: وزیر کشور تا عادی شدن شرایط در استان گلستان بماند. وی صبح یکشنبه(۴ فروردین) در جریان سفر به استان مازندران خاطر نشان کرد: دولت مردم را در بازسازی خانه‌های خود مورد حمایت قرار خواهد داد.

معاون اول رئیس جمهور در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده مازندران با بیان اینکه با توجه به خروج آب از سطح شهرهای مازندران، فرصت بازسازی مهیا شده است، گفت: لایروبی رودخانه‌ها در مازندران باید به موقع صورت گیرد و برای این امر اعتبارات لازم در نظر گرفته می شود.

در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مازندران نیز جهانگیری تصریح کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور وحدت، همدلی و همراهی است.

در گفت‌وگوی تلفنی معاون اول رییس‌جمهور با استانداران نیمه غربی کشور نیز بر هماهنگی همه دستگاه‌ها برای مقابله با وقوع سیل احتمالی تاکید شد.

جهانگیری دوشنبه(۵ فرودین)  با صدور بخشنامه‌ای تاکید کرد که کلیه استانداران و فرمانداران به طور تمام وقت در محل کار خود حضور داشته باشند. وی در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور با بیان اینکه اولویت اصلی دولت حفظ جان مردم در برابر سیل است، تاکید کرد: همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها، استانداران، فرمانداران و شهرداری‌ها باید در آماده باش کامل باشند و مردم نیز هشدارهای دستگاه‌های ذیربط را جدی بگیرند و با مسئولان همکاری کامل داشته باشند.

معاون اول رییس‌جمهور در دیدار نوروزی با اعضای هیات دولت و مدیران دولتی هم تصریح کرد: همکاری مردم در کاهش خسارات و آثار زیان‌بار سیل بسیار تأثیرگذار است.

دستور وزیر دفاع برای کمک‌رسانی فوری به سیل‌زدگان

وزیر راه خبر داد:ارائه تسهیلات کم‌بهره بنیاد مسکن برای بازسازی خانه‌های سیل‌زدگان

دستور شریعتمداری برای سرعت‌بخشیدن به حمایت از آسیب‌دیدگان سیل

دعوت وزارت دادگستری از مردم برای پیوستن به پویش هلال احمر

آخرین اقدامات وزارت دفاع در مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران

علی لاریجانی صبح روز سوم فروردین به همراه مجید حسین زادگان استاندار مازندران و مسؤولان استانی و شهرستانی از روستاهای سیل زده فرح آباد ساری بازدید کرد. رییس مجلس شورای اسلامی در این بازدید تاکید کرد که باید بسته‌های حمایتی برای مردم سیل‌زده استان مازندران در نظر گرفته شود.

رییس مجلس دوشنبه(۵ فروردین) نیز در گفت‌وگو با بهرام سرمست استاندار قم با توجه به بارندگی‌های اخیر در کشور و جاری شدن سیلاب در برخی نقاط از جمله منطقه کهک قم، بر ضرورت مدیریت بحران احتمالی در جهت مقابله با سیل و آب گرفتگی معابر و نقاط مسکونی و آمادگی تمامی دستگاه‌های امداد و نجات استان قم تاکید کرد.

لاریجانی همچنین در گفتگو با استانداران لرستان و فارس آخرین وضعیت این دو استان با توجه به بارش‌های اخیر را پیگیری و تاکید کرد: تمام امکانات برای مدیریت بحران، کاهش خسارات و کمک به مردم بسیج شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه  با صدور پیامی وقوع سیل در استان فارس و جان باختن تعدادی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.

لاریجانی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در سالن جلسات ساختمان اداره کل بحران در قم گفت: همه دستگاه‌ها باید در جهت مقابله با سیل آماده باشند، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و اطلاع رسانی به موقع، خسارات ناشی از سیل را کاهش می‌دهد.

وزیر کشور  هم از روز شنبه (۳ فروردین) به‌ منظور ارزیابی میدانی از روند امدادرسانی به مناطق سیل‌زده و دیدار با مردم، به گلستان رفت و با توجه به دستور رئیس‌جمهور برای حضور در مناطق سیل‌زده استان گلستان، گزارشی از وضعیت این مناطق ارائه کرد.

رحمانی فضلی در بدو ورود به گلستان در فرودگاه گرگان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم در کوتاه‌مدت خسارات وارده را جبران کنیم.

همچنین وزیر کشور و وزیر اقتصاد به صورت هوایی از مناطق سیل زده استان گلستان بازدید کردند.

رحمانی فضلی در بازدید از وضعیت سیلاب در شهرستان آق قلا، به بررسی روند امدادرسانی توسط تمامی دستگاه‌ها پرداخت و در جلسه مدیریت بحران برای بررسی آخرین وضعیت سیلاب در شهرستان آق قلا و روند امداد رسانی شرکت کرد.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه از مردم مناطق سیل زده می خواهیم به شایعات توجه نکنند، گفت: در حال حاضر خطر سیل در گلستان کاملا رفع شده و فقط آبگرفتگی‌ها را داریم که باید تخلیه شوند.

در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، وزیر کشور از دستگاه‌های مرتبط خواست ظرف حداکثر ۱۰ روز آینده تمامی خسارت‌های ناشی از سیل در بخش‌های مختلف را برآورد و ارزیابی کنند تا جبران خسارت‌ها با سرعت در دولت پیگیری شود.

رحمانی فضلی در ادامه حضور در مناطق سی لزده گلستان به ارزیابی ترکیبی زمینی و هوائی از شرایط سکونتگاه‌های عشایری در شرق استان گلستان پرداخت.

محسنی بندپی، استاندار تهران خطاب به فرمانداران و مدیران ستاد بحران استان تهران اعلام کرد: ضمن لغو مرخصی تمامی فرمانداران و مدیران ستاد بحران استان تهران حضور تمامی مدیران تا زمان پایداری شرایط جوی استان تهران در شهرستان‌های محل خدمت الزامی است.

معاون اول رئیس جمهوری هم شامگاه دوشنبه (۵ فروردین) در جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران حضور یافت و از نزدیک در جریان اقدامات پیشگیرانه انجام شده در این استان برای مقابله با تهدید وقوع سیل قرار گرفت. وی در این جلسه با اشاره به هشدارهای هواشناسی درباره وقوع یک بارش شدید در تهران طی روزهای اخیر، تاکید کرد: برای تهران نیز باید فرض را بر این گذاشت که سیل می‌آید و مدیرانی که باید آمادگی داشته باشند، آماده باشند؛ امیدوارم این اتفاق نیفتد، اما چون عمق فاجعه خیلی جدی است. وی با بیان اینکه از مدیران استان تهران می‌خواهم که موضوع را جدی بگیرند، گفت :دلیل حضور من در این جلسه نیز همین است که باید امشب با تمام وجود از تهران حفاظت کنیم.

ذوالقدر خبر داد: اطمینان خاطر استاندار تهران برای آماده باش در قبال سیل

درخواست نماینده مردم تهران در پی وقوع احتمالی سیل در تهران

استاندار تهران نیز از آماده باش دستگاه‌های مسئول در پایتخت برای مواجهه با سیل احتمالی خبر داد و تاکید کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید در عصر روز سه شنبه، همه دستگاه‌های مسئول استان تهران تا عصر روز چهارشنبه در آماده باش کامل خواهند بود.

سفیر اتریش در ایران با خانواده جان باختگان سیل در گلستان و مازندران ابراز همدردی کرد و گفت که اتریش مصمم‌تر از پیش روابط در حال توسعه خود با ایران را در زمینه امداد و نجات تعمیق می‌بخشد.

سفیر آلمان در ایران هم از آمادگی این کشور برای کمک به سیل زدگان گلستان و مازندران خبر داد و در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت: همدردی ما با همه کسانی است که عزیزان خود و یا خانه‌هایشان را در سیل  گلستان و ‌مازندران از دست داده‌اند. ما آماده ارسال  کمک مورد نیاز هستیم.

همچنین سفارت ترکیه در ایران در صفحه توییتر خود نوشت : از صمیم قلب در غم خواهران و برادران‌مان که در حادثه جاری شدن سیل در استان­‌های گلستان و مازندران آسیب دیده­‌اند شریک می­‌باشیم. به عنوان جمهوری ترکیه آمادگی خود برای هرگونه کمک رسانی را اعلام می­ کنیم.

وزارت امور خارجه آمریکا نیز با انتشار پیامی در صفحه توئیتر فارسی خود درباره حادثه سیل اخیر ایران ضمن اظهار تسلیت مردم آمریکا به خانواده‌های قربانیان حادثه سیل ایران و آرزوی بهبودی برای مجروحین و سیل‌زدگان، برای کمک‌رسانی اعلام آمادگی کرد.

همچنین سفارت فنلاند در تهران حادثه سیل شیراز و گلستان را به خانواده قربانیان تسلیت گفته و برای آن‌ها آرزوی صبر کرد.

حسام الدین آشنا: مسئولان محلی و استانی و ملی در تلاشند

نماینده گرگان و آق قلا:نیمی از منازل در آق قلا دچار آب گرفتگی شده است

اطلاعیه کانون‌ وکلای دادگستری گلستان برای کمک به سیل زدگان

قدردانی دبیر شورای اطلاع رسانی از رسانه‌ها برای پوشش خبری سیل گلستان

عارف: نهادهای دولتی از تمام ظرفیت خود برای بهبود وضعیت مردم سیل‌زده استفاده کنند

تشکیل کمیته مدیریت بحران در فراکسیون امید

ابراز همدردی سیدحسن خمینی با آسیب‌دیدگان سیل اخیر

سعیدی: برکناری استاندار گلستان پاسخ به کمترین مطالبه مردم بود

ادیانی: آبخیزداری در مازندران به زیر سوال رفته است

اطلاعیه کانون‌ سردفتران و دفتریاران برای کمک به سیل زدگان استان‌های شمالی کشور

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:از ظرفیت‌ خود برای کمک به حادثه‌دیدگان سیل اخیر استفاده می‌کنیم

رضایی: دولت توان پیش بینی زلزله و سیل را ندارد

انتقاد خرازی از مدیریت منابع طبیعی کشور

مشاور رئیس‌جمهوری:به فکر مردم باشیم نه انتقام جناحی!

معاون عمرانی وزیر کشور: باید تمهیدات لازم برای بارندگی یکی دو ماه آینده اندشیده شود

محسن رضایی: با «انفجار امید» آب گرفتگی آق‌قلا به سرعت در حال کاهش است

نماینده شیراز: مدیریت شهری برنامه‌ای برای پیشگیری از بحران نداشته است

حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مناطق سیل‌زده گلستان

بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از مناطق سیل‌زده خراسان شمالی

نماینده مردم شیراز در مجلس:مردم هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند/احتمال تکرار سیل در شیراز

وکیلی: رئیس‌جمهوری شخصاً مدیریت بحران‌های اخیر را به عهده گیرد

ابراز همدردی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با آسیب دیدگان سیل‌

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ضرورت پشتیبانی مسئولان از حضور جوانان جهادی در مناطق سیل زده

بعیدی نژاد: مردم هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند

اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه در پی جاری شدن سیل در شیراز

بازدید رئیس سازمان قضایی استان گلستان از منطقه سیل زده آق قلا

رییس قوه قضاییه با صدور پیامی، به رئیس سازمان بازرسی کل کشور مأموریت داد که ضمن حضور فوری در مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران، ابعاد مختلف حادثه و روند امدادرسانی را مورد نظارت و ارزیابی قرار دهد.

پیرو این دستور، قاضی سراج از مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران بازدید کرد و در جریان این بازدید گفت: گزارش سیل اخیر و میزان قصور دستگاه‌های مربوطه تقدیم رئیسی می‌شود. وی به بی‌توجهی مراجع ذی‌صلاح به ۵ گزارش سازمان بازرسی اشاره کرد و گفت: استاندار استان نباید به هر دلیلی حتی اگر دلیل موجهی نیز داشت استان را ترک می‌کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین از روستای سیل‌زده «آبمال» و پل تخریب‌شده «سنگتاب» در استان مازندران بازدید کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان از تشکیل پرونده برای مدیران متخلف به‌علت کوتاهی احتمالی در مناطق سیل‌زده گلستان خبر داد.

دادستان شیراز هم بر ورود جدی دستگاه قضایی به سهل‌انگاری‌ها در حادثه سیل شیراز تاکید کرد و گفت: قطعا پرونده تشکیل و چرایی این مهم را دنبال خواهیم کرد.

همچنین رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به کوتاهی مسئولین شهرداری شیراز علیرغم هشدارها، گفت: طبق تحقیقات اولیه مشخص شد رودخانه منتهی به دروازه قرآن لایروبی نشده و علی رغم هشدارهای سازمان هواشناسی متولیان امر در شهرداری پیش بینی و اقدامات پیشگیرانه لازم در این باره مد نظر قرار نداده اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس نیز از ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکلات خسارت دیدگان در حادثه سیل شیراز خبر داد.

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی با اشاره به کلاهبرداری های متعدد از ممنوعیت جمع آوری کمک‌های مردمی غیر از طریق حساب‌های رسمی جمعیت هلال احمر و کمیته امداد خبر داد و گفت: هر گونه جمع آوری کمک‌های مردمی توسط اشخاص و سازمان‌های معروف و شناخته شده جز از طریق جمعیت هلال احمر و کمیته امداد ممنوع است.

در همین رابطه معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: اقدام چهره‌های مشهور در جمع آوری کمک‌های مردمی امری پسندیده است اما باید با نظارت نهادهای مسئول این امر ساماندهی شود تا جلوی سوءاستفاده‌ها گرفته شود و کمک‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

رییس‌سازمان تعزیرات حکومتی هم در پیامی بر اقدامات لازم برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در ارائه خدمات به هم‌وطنان سیل‌زده تاکید کرد.

سخنگوی سازمان تعزیرات هم از آمادگی این سازمان با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌ها برای رسیدگی به تخلفات از اجرای دستورالعمل هواپیمایی و میراث فرهنگی در مورد استرداد بلیط هواپیما و کنسلی مراکز اقامتی خبر داد.

رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی، ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه شیراز از سازمان بازرسی کل کشور و مسئولان قضایی استان‌های سیل زده خواست تا ضمن حضور فوری در مناطق سیل‌زده، ابعاد حادثه را مورد نظارت و ارزیابی قرار دهند.

در همین راستا رییس سازمان بازرسی کل کشور برای بررسی وضعیت شهر شیراز پس از وقوع سیل، عازم این شهر شد.

شناسایی جسد یک کودک از میان ۱۷ قربانی سیل شیراز

شناسایی دو نفر دیگر از جان‌باختگان سیل شیراز

انتقال پیکر ۱۸ هم‌وطن جان باخته در حادثه سیل شیراز به پزشکی قانونی + اسامی

تعیین هویت هجدهمین نفر از جان‌باختگان حادثه سیل در شیراز

انتهای پیام


10087451
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت و اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران امروز در حاشیه نشست امنیتی سن‌پترزبورگ با مشاور امنیت ملی برزیل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان اعلام کرد: شورای متبوعش با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزد‌ها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسناد همکاری بین مقامات عالی‌رتبه ایران و سریلانکا در حضور «آیت الله رئیسی» و «رانیل ویکرمسینگه» به امضا رسید.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در پرونده آمیا را محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رئیس‌جمهور با بیان مطالبه استادان دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای تغییر نام این دانشگاه به دانشگاه ملی مهارت این پیشنهاد‌ را موجه و قابل پیگیری دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رئیس‌جمهور با بیان مطالبه استادان دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای تغییر نام این دانشگاه به دانشگاه ملی مهارت این پیشنهاد‌ را موجه و قابل پیگیری دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفارت ایران در پاریس اعلام کرد که ایران از شکایت خود از فرد حمله کننده به بخش کنسولی چشم پوشیده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون‌ اول رئیس‌جمهور آیین‌نامه طبیعت‌گردی و تشکیل کارگروه ملی در این خصوص را به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حاجی‌دلیگانی گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق بنا شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق نیرو‌های خدماتی وزارت آموزش و پرورش اختصاص یابد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است